Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Die van Aranguiz was ook lekker. Al was zijn penal vorig jaar tegen Brazilië nog veel zieker :cab:

Inderdaad :D Met de wreef gisteren heerlijk. Sowieso Vidal bijvoorbeeld neemt bij Juventus ze ook altijd fucking nice. Die van Mati :-D Dan heb je toch geen zin meer in die serie joh als tegenstander :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nieuw topicje mannen, maak er wat leuks van zou ik zeggen.

Hier waren jullie gebleven.

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; gefeliciteerd jongen! Nani is net aangekomen, hoop dat we een leuk seizoen tegemoet gaan. Ik denk dat ik wel een derby ga meepakken.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; na Nani zou Van Persie natuurlijk geweldig zijn maar het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Zou wat zijn zeg, Nani, Podolski, eventueel Huntelaar en Van Persie op 1 veld in een derbywedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw topicje mannen, maak er wat leuks van zou ik zeggen.

Hier waren jullie gebleven.

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; gefeliciteerd jongen! Nani is net aangekomen, hoop dat we een leuk seizoen tegemoet gaan. Ik denk dat ik wel een derby ga meepakken.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; na Nani zou Van Persie natuurlijk geweldig zijn maar het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Zou wat zijn zeg, Nani, Podolski, eventueel Huntelaar en Van Persie op 1 veld in een derbywedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION];

Toch jammer he Recep Niyaz mag weg bij Fener :( Moet gewoon naar de Nederlandse competitie. Ibrahim Coskun van Gala ook 2 clubs uit NL hebben zich voor hem gemeld voor huur.

Zo'n Ontivero is helemaal erg :r Beste vent is 21 jaar en al 11 clubs gehad!!! Zonde man ventje kan best ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dat Chili gewonnen heeft. Nadat Messi en Di Maria hun coach uitlachte omdat ze opmoesten passen tegen Paraguay (terecht , werd 2-2) doet het me deugd dat die sukkeltjes het toernooi niet gewonnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cim is mij voor. Ik heb de geruchten over Aránguiz en Isla niet gelezen, maar zou het zeer gave versterkingen vinden met Emery als coach. Dan denk ik dat het wel goed komt. Valencia moet echt oppassen volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Hij heeft bij Universidad de Chile gespeeld voordat hij naar Internacional ging. Beide spelers zullen wel flink geld kosten ben ik bang. Voor Isla kan Juventus iets meer vragen nu, al kan ik het mij voorstellen dat ze daar blij zijn als ze een goed voorstel krijgen. Voor Aránguiz wordt het wel lastig denk ik, want Internacional ziet hem liever niet gaan.

@Thierremans.. Valdivia zie ik niet meer verkassen. Is ook al 31 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Kyrill boeien je krijgt 50 kansen staat met rust ''maar'' 2-0 terwijl het al 4-0 kon staan en dan komt iemand even roepen dat je moet oppassen snap wel dat dat even grappig kan zijn.

Het bijzondere aan Isla is dat hij bij QPR ook niet altijd erin stond en als hij dat wel was was het vaak matig :cab: Maar goed dat geldt eigenlijk voor bijna de gehele defensie van Chili die het bij hun land veel beter doen. Maar goed Emery is dan wel zo'n coach denk ik die wel het beste in hem weet naar boven te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bijzondere aan Isla is dat hij bij QPR ook niet altijd erin stond en als hij dat wel was was het vaak matig :cab: Maar goed dat geldt eigenlijk voor bijna de gehele defensie van Chili die het bij hun land veel beter doen.

Hij wordt bij Chili veel meer gebruikt zoals hij zelf graag speelt. Bij QPR moest hij hoofdzakelijk verdedigen. Voor Juventus kwam hij iets tekort, maar dat is geen schande natuurlijk.

Bovendien zal het ook wel iets met de competitie te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach bij Recep Niyaz is het jammer dat hij het niet waar heeft gemaakt. is gewoon niet goed genoeg.

Recep Niyaz komt gewoon fysiek te kort om mee te draaien in de Super Lig, goede dribbelaar maar erg makkelijk van de bal af te zetten.

Tuurlijk maar kom Turkse jeugd krijgt de kans gewoon niet. Kennen jullie nog Muhammed Demirci van Besiktas? Op proef geweest bij Barca vroeger de nieuwe Messi en dat soort shit. Las laatst dat die op proef was bij een club uit Noorwegen. Triest toch :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites