cimbomcu Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Meer dan terechte gelijkmaker via de stip, echt wat een rare actie weer van Silva precies dezelfde actie als toen tegen Chelsea in de CL dit jaar zomaar uit het niets met de hand de lucht in naar de bal. Daar gaan we weer :< 27 juni 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Meteen penalty's? Was dat de vorige editie ook zo? Kan 't me niet herinneren. Ribeiro :-D Man man man. Penalty's normaal nemen is toch moeilijk zeg. Kijk. Miranda, zó neem je een penal. 27 juni 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Deze man, die aanloop ook :D:D:D Paraguay schiet gemiddeld nog harder dan Roberto Carlos ofwa? :D Goh huhuhuhu, weer zo'n debiele aanloop :D:D:D:D 27 juni 2015 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Douglas Costa :-D Hahaha deze is nog erger :r Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Wtf joh Roque :W:W:W:W Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Hehe de idiote aanlopen missen allebei, heerlijk. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Paraguay _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Ongelofelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Ongelofelijk Pleol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Terechte zege. Trouwens dat Chili het hele schema in hun voordeel bepaalt :-D Ongelofelijk dat dat nog kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Het blijft me continu verbazen als ik die slome aanlopen zie :cab: Heb er geen statistieken van maar ben 100% zeker dat je daarmee minder penalty's erin schiet in vergelijking met een normale vloeiende aanloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Zuid Amerikanen en penaltys nemen :D Heel tof dat Paraguay door is. Hopelijk pakken zij de copa. Of Chili natuurlijk. De enige die elke wedstrijd heeft laten zien. Maar Santa Cruz, Valdez en Barrios zijn te cool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Toch wel schrijnend om eruit te gaan tegen misschien samen met Bolivia wel met slechtste land uit Zuid-Amerika :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Vind het toch wel heel zuur dat het geen ARgentinië - Brazilië wordt. Finale lijkt me nu wel vrij zeker Chile - Argentinië te worden. Zal de eerste echte test voor Argentinië zijn in mijn ogen. Tot nu toe speelden ze echt tegen waardeloze landen. Lijkt een beetje op hun schema op het afgelopen WK. Uruguay en Colombia zijn grote namen, maar die hebben echt helemaal niks laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) Zuid-Amerikaans voetbal #2 Het blijft me continu verbazen als ik die slome aanlopen zie :cab: Heb er geen statistieken van maar ben 100% zeker dat je daarmee minder penalty's erin schiet in vergelijking met een normale vloeiende aanloop. Het is wel effectief als je t goed doet denk ik. Neymar en Balotelli doen dat wel. Lang en sloom aanlopen en keeper laten twijfelen. Balotelli wacht tot keeper beweegt en dan kiest hij een hoek en die mistte tot nu toe 1x oid? Ik kijk altijd rechts, loop zachtjes aan en dan plaatsen in linker onderhoek (d) penalty's zijn echt fascinerend. 28 juni 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Balotelli doet het heel anders, die loopt rustig aan en houdt vlak voor hij gaat schieten heel even in om inderdaad te kijken wat de keeper doet. Deed ik ook altijd toen ik nog voetbalde, wel 3e klasse reserve maar goed. ;c Maar wat die 2 gisteren deden leek echt helemaal nergens op, daar zat helemaal geen gedachte achter. Alsof er een storing zat in hun hersenen. Maarja sinds Ronaldinho moet iedereen natuurlijk zijn eigen aanloopje hebben. ;e Gaat imo alleen maar ten koste van je concentratie voor de penalty zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Hazard is daar ook goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Nou, een geweldige halve finale is ons door de neus geboord. Ik heb de eerste helft gezien, maar trok het niet meer. Was gesloopt. Maar goed, nu dus de beladen wedstrijd Chili - Peru en aan de andere kant Argentinië - Paraguay. Ik durf 'em wel aan, Paraguay die het toernooi wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Halve finales ga ik niet eens kijken denk ik, misschien die van Argentinië wel. Aanval van Argentinië is gewoon te erg, en al helemaal nu Pastore weer in vorm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Neejoh. Die hebben nog weinig laten zien hoor. Vind ze anders niet zo slecht hoor. Maar denk dat Chili favoriet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Vergeet niet dat Paraguay er op de vorige editie ook al verantwoordelijk was dat het Brazilië naar huis stuurde. Denk dat de wedstrijd tegen Paraguay een nog lastigere wedstrijd gaat worden dan die tegen Colombia. Paraguay heeft al tijden één van de best functionerende verdediging. Chili - Peru wordt een beladen wedstrijd vanwege alle geschiedenis en oorlogen die ze ooit gehad hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 https://vimeo.com/132009188 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Paraguay speelt een prima toernooi ja, gisteren ook terecht door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Dat filmpje is van Real Salt Lake overigens, dus niet iets Zuid-Amerikaans. Wel mooi ingestudeerd btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 De oom van Derlis González is overleden na zijn beslissende penal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten