Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Meer dan terechte gelijkmaker via de stip, echt wat een rare actie weer van Silva precies dezelfde actie als toen tegen Chelsea in de CL dit jaar zomaar uit het niets met de hand de lucht in naar de bal.

Daar gaan we weer :<

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Meteen penalty's? Was dat de vorige editie ook zo? Kan 't me niet herinneren.

Ribeiro :-D Man man man. Penalty's normaal nemen is toch moeilijk zeg.

Kijk. Miranda, zó neem je een penal.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het toch wel heel zuur dat het geen ARgentinië - Brazilië wordt. Finale lijkt me nu wel vrij zeker Chile - Argentinië te worden. Zal de eerste echte test voor Argentinië zijn in mijn ogen. Tot nu toe speelden ze echt tegen waardeloze landen. Lijkt een beetje op hun schema op het afgelopen WK. Uruguay en Colombia zijn grote namen, maar die hebben echt helemaal niks laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuid-Amerikaans voetbal #2

Het blijft me continu verbazen als ik die slome aanlopen zie :cab: Heb er geen statistieken van maar ben 100% zeker dat je daarmee minder penalty's erin schiet in vergelijking met een normale vloeiende aanloop.

Het is wel effectief als je t goed doet denk ik. Neymar en Balotelli doen dat wel. Lang en sloom aanlopen en keeper laten twijfelen. Balotelli wacht tot keeper beweegt en dan kiest hij een hoek en die mistte tot nu toe 1x oid?

Ik kijk altijd rechts, loop zachtjes aan en dan plaatsen in linker onderhoek (d) penalty's zijn echt fascinerend.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balotelli doet het heel anders, die loopt rustig aan en houdt vlak voor hij gaat schieten heel even in om inderdaad te kijken wat de keeper doet. Deed ik ook altijd toen ik nog voetbalde, wel 3e klasse reserve maar goed. ;c Maar wat die 2 gisteren deden leek echt helemaal nergens op, daar zat helemaal geen gedachte achter. Alsof er een storing zat in hun hersenen. Maarja sinds Ronaldinho moet iedereen natuurlijk zijn eigen aanloopje hebben. ;e Gaat imo alleen maar ten koste van je concentratie voor de penalty zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, een geweldige halve finale is ons door de neus geboord. Ik heb de eerste helft gezien, maar trok het niet meer. Was gesloopt.

Maar goed, nu dus de beladen wedstrijd Chili - Peru en aan de andere kant Argentinië - Paraguay.

Ik durf 'em wel aan, Paraguay die het toernooi wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet niet dat Paraguay er op de vorige editie ook al verantwoordelijk was dat het Brazilië naar huis stuurde. Denk dat de wedstrijd tegen Paraguay een nog lastigere wedstrijd gaat worden dan die tegen Colombia. Paraguay heeft al tijden één van de best functionerende verdediging. Chili - Peru wordt een beladen wedstrijd vanwege alle geschiedenis en oorlogen die ze ooit gehad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites