Simonsav Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Wel een leuk duo zeg daar in Porto, James & Jackson vanavond weer allebei 2 goals.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 En een leuk trio samen mat Falcao bij de nationale ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Ze hebben ook 'maar' 7,5 miljoen betaald voor Jackson. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Ze hebben ook 'maar' 7,5 miljoen betaald voor Jackson. (d) Het rare vind ik dat hij tot zijn 27ste in Colombia heeft gevoetbald :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 En hij kwam ook echt van een pover ploegje. Jaguars (iets in die trant) in Mexico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Ja daarom is dat ook zo raar normaal gesproken word die op maximaal 22 jarige leeftijd al weggekocht we spreken dus over een echte laatbloeier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Gudelj op voetbalzone: Een hart dat klopt voor NAC, maar ook voor Servië. Zittend in hartje Breda gaan we eerst nog even terug naar de Balkan. Veel journalisten stelden hem al eens de vraag of hij zich nou meer een Nederlander of een Serviër voelt. Beter kun je Gudelj echter vragen of hij meer heeft met Servië of Bosnië. Nemanja werd weliswaar in de Servische hoofdstad geboren, maar zijn vader (voormalig profvoetballer Nebosja Gudelj) en moeder dragen de Bosnische nationaliteit. “Dat is moeilijk te zeggen. Zeg maar dat ik me een Joego voel, een Balkan Boy. Een jongen die uit het voormalige Joegoslavië komt, dat is feitelijk ook het geval. Ik ben in 1991 geboren, toen bestond Joegoslavië nog.” In dat jaar kroonde het nog Joegoslavische Rode Ster Belgrado zich overigens tot de beste van Europa en vervolgens van de wereld. Eerst werd Olympique Marseille verslagen tijdens de laatste Europa Cup I-finale in Bari na het nemen van strafschoppen, en in december was het Chileense Colo Colo in Tokyo het volgende slachtoffer tijdens de finale van de wereldbeker voor clubteams: 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Jackson is pas 26 hoor? Maar ja, ze hebben wel weer een geweldige spits erbij. Ongelooflijke scouting hebben ze toch. En tsja, James, dat is onderhand mijn favo voetballer aan het worden. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Ja ik dacht 27 ook goed ;c Toch relatief oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Die van Varela gisteren zat er ook lekker in zeg damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 (bewerkt) Die eerste aanval waaruit de 1-0 komt. Klasse. http://video.sport1.nl/main/clips/29670/fc-porto-maritimo Wow die 2-0 is ook aardig ziek van Varela. 3 november 2012 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Ola John man van de wedstrijd dus. Mooi dat hij eindelijk basisspeler is zal dan wel binnenkort worden opgeroepen door Van Gaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Is dit zijn eerste wedstrijd basis geweest? Zo ja, vind je dan dat hij basis speler is voor meerdere wedstrijden? Trouwens die Moutinho, das ook echt een geniale voetballer, heerlijk steekpasses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Is dit zijn eerste wedstrijd basis geweest? Zo ja, vind je dan dat hij basis speler is voor meerdere wedstrijden? Trouwens die Moutinho, das ook echt een geniale voetballer, heerlijk steekpasses. Nee hij viel eerst in 2 weken geleden maakte indruk, vorige week ook basis en nu ook basis kreeg nog een staande ovatie toen die werd gewisseld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Hmm, klinkt dus goed en ja ik kijk geen Portugees voetbal, dus was meer een vraag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Ik kijk het ook niet hoor gewoon ergens gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Baas :) Ik had twee jaar geleden ook een interview met zijn vader gelezen, hij vertelde ook over de oorlog in Mostar enzo. Maar ook dat hij een fanatieke Partizan fan is :) Volgens mij heb ik dat interview hier nog ergens liggen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Nieuwe Modric die Halilovic :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Handanovic 2 keer de bal van de lijn gehaald. Als we nou eens meer ballen hadden, zouden we nou niet in de laatste tien minuten verliezen. [YOUTUBE]a5mE1B0A6tg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 En natuurlijk missen we een berekans waarna we na een blunder in de verdediging een tegendoelpunt krijgen! Ja wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Dinamo Zagreb onderuit tegen RNK Split. Het is jammer dat Hajduk zo zwak is anders had het nog spannend kunnen worden. Hajduk zelf heeft gister wel voor de 4de keer op rij gewonnen (3 competitie, 1 beker). Dinamo nu 1ste met 8 punten voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Nou jongens, Dino Merlin concert in Cuijk. Wegens grote interesse verplaatst naar een grotere zaal, wie gaat er? :D @Sebas [MENTION=15634]iSimic[/MENTION] [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]. [MENTION=11915]palacio[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 17 november 2012 Share Geplaatst 17 november 2012 [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION] Niet mijn muziek dus ik ga niet :p Halilovic stond vandaag voor het eerst in de basis bij Dinamo. Dinamo won met 5-0 en Halilovic scoorde ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 :-D huehuehue [YOUTUBE]K-BLSdFqjNw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=StegbnDOaK0 Hij legt hem er weer ff in hoor. Wat is dit een verschrikkelijk groot talent. En dan lees ik dat Basic van Hajduk niet zoveel slechter is als deze jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten