Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gudelj op voetbalzone:

Een hart dat klopt voor NAC, maar ook voor Servië. Zittend in hartje Breda gaan we eerst nog even terug naar de Balkan. Veel journalisten stelden hem al eens de vraag of hij zich nou meer een Nederlander of een Serviër voelt. Beter kun je Gudelj echter vragen of hij meer heeft met Servië of Bosnië. Nemanja werd weliswaar in de Servische hoofdstad geboren, maar zijn vader (voormalig profvoetballer Nebosja Gudelj) en moeder dragen de Bosnische nationaliteit. “Dat is moeilijk te zeggen. Zeg maar dat ik me een Joego voel, een Balkan Boy. Een jongen die uit het voormalige Joegoslavië komt, dat is feitelijk ook het geval. Ik ben in 1991 geboren, toen bestond Joegoslavië nog.” In dat jaar kroonde het nog Joegoslavische Rode Ster Belgrado zich overigens tot de beste van Europa en vervolgens van de wereld. Eerst werd Olympique Marseille verslagen tijdens de laatste Europa Cup I-finale in Bari na het nemen van strafschoppen, en in december was het Chileense Colo Colo in Tokyo het volgende slachtoffer tijdens de finale van de wereldbeker voor clubteams: 3-0.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit zijn eerste wedstrijd basis geweest? Zo ja, vind je dan dat hij basis speler is voor meerdere wedstrijden?

Trouwens die Moutinho, das ook echt een geniale voetballer, heerlijk steekpasses.

Nee hij viel eerst in 2 weken geleden maakte indruk, vorige week ook basis en nu ook basis kreeg nog een staande ovatie toen die werd gewisseld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites