xanderoo Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Op 27-11-2023 om 11:00 zei Urbeto: Zo, puntjes weer kunnen verdelen. Dat was niet zo heel moeilijk ditmaal. Verder best een leuke lijst deze ronde, los van dat carnavalsnummer van een Dovy Keukens natuurlijk. Uw haat tegenover sommige nummers is zo heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Mijn punten zijn binnen. Twee uitschieters, twee die ik nog wat kon smaken en veel opvulling. Benieuwd naar wat mijn wellicht iets minder bekende keuze doet tegenover de grote namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Vond het een beetje tegenvallende ronde, vele willen zich blijkbaar nog depressiever voelen wanneer ze in een dipje zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 16 minuten geleden zei Steels: Vond het een beetje tegenvallende ronde, vele willen zich blijkbaar nog depressiever voelen wanneer ze in een dipje zitten? Of zal het misschien zo zijn dat mensen naar herkenning zoeken in muziek? Dat de muziek je toont dat de problemen die je op dat moment ervaart niet enkel en alleen jou treffen. Óók dat is troost vinden en past, wat mij betreft, dus erg goed binnen dit thema. Niet iedereen vindt troost op dezelfde manier, dat is juist wat deze ronde interessant maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 8 uur geleden zei Steels: Vond het een beetje tegenvallende ronde, vele willen zich blijkbaar nog depressiever voelen wanneer ze in een dipje zitten? De wetenschap 'het kan altijd erger ' kan ook troost bieden 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Beste deelnemers. We kunnen weer beginnen aan het laatste beslissende thema. We hebben twee nieuwe leden mogen verwelkomen, die hopelijk in de volgende editie ook mee gaan doen. Beginnen doen we dus bij mezelf, de organisator, die het jammer vind dat we aan de laatste ronde toegekomen zijn. Ikzelf stuurde de Editors in met het nummer 'No Sound But The Wind'. In mijn ogen een geweldig nummer, met het geweldige live optreden op Rock Werchter van heel wat jaren geleden. De punten uit San Marino (1) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Zeven puntjes is een mooie start hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Kijk aan, dank voor de mooie score! Ben benieuwd hoe deze ronde uit gaat pakken gezien de diversiteit aan nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Wij staan bovenaan! Dat is ook wel eens lekker starten in plaats van punten sprokkelen. Dank voor de volle mep @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Nou een debuut met drie punten is in voetbal heerlijk, maar hier iets minder. Verder ook weinig om over te klagen hoor. Redelijk begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Mooi begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 0ptn 😥 ik vrees dat mijn feel good song hier verkeerd gaat uitpakken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Geen slecht begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Tweede in de rij is Zweden. Urbeto stuurt met Pearl Jam en het nummer 'Black' een echte hit in. Gaat hij in dit thema goed scoren? Of blijft het een wisselvallig parcours voor onze vriend uit Uppsala? De punten uit Zweden (2) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Tja te verwachten dat deze user een zeer sterk tekstueel nummer niet kan waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Tweede keer alle punten, thanks @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 2 uur geleden zei Djurovski: Tja te verwachten dat deze user een zeer sterk tekstueel nummer niet kan waarderen Wie het kleine niet eert.. Anyway. Mooie ronde. De top twee van m'n stem lijst luisterde ik al veel vaker, dus die keuze was snel gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Wie het kleine niet eert.. Anyway. Mooie ronde. De top twee van m'n stem lijst luisterde ik al veel vaker, dus die keuze was snel gemaakt. Nee nee dit werkt niet hier. Al is een punt altijd beter dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 @Urbeto blij om te horen dat je Daughter kan waarderen. Heerlijke band. Bedankt voor de klepper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Geen punten, schandalig op een veld van 13 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 De eerste puntjes zijn binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Ongeacht hoelang nog duurt, mag ik aub mention wanneer inschrijvingen/inzendingen van nieuwe van dit begint? Ik heb sinds mijn terugkomst blijkbaar al minstens 2 editie's hiervan gemist.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei Kyrill: Ongeacht hoelang nog duurt, mag ik aub mention wanneer inschrijvingen/inzendingen van nieuwe van dit begint? Ik heb sinds mijn terugkomst blijkbaar al minstens 2 editie's hiervan gemist.... Neen dat zal geen 2 edities zijn. 1 editie is al lang bezig, maar een editie heeft 5 themas. Vanzelfsprekend krijg je bij de volgende een mention. 8 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Zojuist zei Bogatyr: Neen dat zal geen 2 edities zijn. 1 editie is al lang bezig, maar een editie heeft 5 themas. Vanzelfsprekend krijg je bij de volgende een mention. Oke oke, dankjewel broer. Correctie dan ,mag ik mention bij volgende ''thema'' aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) Djordison stuurt met Ludovic Enaudi zowaar een componist in. Het nummer 'Experience' is voor velen een liedje dat heel veel rust en comfort kan brengen. Het mag dan ook niet verbazen dat hij momenteel op plaats 1 terug te vinden is. Kan hij deze vorm behouden of gaat hij met zijn punten in zijn eigen voet schieten? De punten uit Namibië (3) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @Satyr @bas huijsmans @ivago 8 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten