Tim' Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. 9. I'm in. Als je hulp nodig hebt met tekstjes, hoor ik het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 7 uur geleden zei Tim': Als je hulp nodig hebt met tekstjes Hoe bedoel je juist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 13 uur geleden zei Bogatyr: Nadat iedereen zijn nummerkeuze per ronde bekend heeft gemaakt bij mij zal ik over elke inzending een klein stukje schrijven (hulp hierbij is welkom). Hier doelde Tim op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Bogatyr: Hoe bedoel je juist? 3 minuten geleden zei Urbeto: Hier doelde Tim op Oh ja dat was overgenomen van de vorige. Maar hoeft niet per se bedankt voor het voorstel @Tim' 9 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2023 Zoals belooft nog de eindstand van de laatste ronde die ik nog gedaan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. ivago 10. Bogatyr Uiteraard doe ikzelf ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Toch een mooie tweede plek gepakt in de vorige editie. Mijn persoonlijke favoriet moest het doen met plek vijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 6 uur geleden zei chrisje1993: Zoals belooft nog de eindstand van de laatste ronde die ik nog gedaan heb. Mooie overwinning, dus dank voor de mensen die gestemd hebben! Kan me ook goed vinden in de algehele top drie, voor wat dat waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 We zoeken nog enkele nieuwe deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 @nasje92 @Steels @Justin doen jullie nu opnieuw mee? 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. ivago 10. Bogatyr 11. 12. 13. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. ivago 10. Bogatyr 11. Steels 12. 13. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 We zoeken minstens nog één deelnemer! Iemand dat nog leden kent die willen meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 @007mark @Djordisonjullie wellicht zin om mee te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 En @xanderoo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 43 minuten geleden zei Urbeto: @007mark @Djordisonjullie wellicht zin om mee te doen? Als ik de conclusie trek dat je uiteindelijk vijf ronden met een bepaald thema hebt en voor elke ronde een nieuw nummer selecteert en elke ronde onderling punten geeft. Zit ik dan op het goede spoor? Dan wil ik best eens een poging wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 4 minuten geleden zei Djordison: Als ik de conclusie trek dat je uiteindelijk vijf ronden met een bepaald thema hebt en voor elke ronde een nieuw nummer selecteert en elke ronde onderling punten geeft. Zit ik dan op het goede spoor? Dan wil ik best eens een poging wagen. Dat klopt. Ik creëer 5 thema's. Bij elk thema zoeken jullie een song en sturen dit door naar mij. Dan gaan we over op de punten telling en wie na vijf thema's bovenaan staat wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: En @xanderoo? Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen Worldvision en dit. Of iemand moet het mij uitleggen binnen dit en 24 uur. Heb wel interesse, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 1 minuut geleden zei xanderoo: Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen Worldvision en dit. Of iemand moet het mij uitleggen binnen dit en 24 uur. Heb wel interesse, daar niet van. De uitleg staat hier boven jou post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Bogatyr: De uitleg staat hier boven jou post. Ga ik snel eens doornemen. Anders vraag ik wel eens hulp indien ik een lijst indien. Ik vraag mij wel af of je niet veel dezelfde nummers heb. Is hier een limiet? Edit: ik wil wel een poging wagen. Dank om aan mij te denken @Bogatyr 19 juni 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Zojuist zei xanderoo: Ga ik snel eens doornemen. Anders vraag ik wel eens hulp indien ik een lijst indien. Ik vraag mij wel af of je niet veel dezelfde nummers heb. Is hier een limiet? Stuur me even een PB'tje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Ik wil ook best meedoen hoor heren. Als dat geen probleem vormt in de aantallen. @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. ivago 10. Bogatyr 11. Steels 12. Djordison 13. Nu is het nog wachten of @xanderoo wil meedoen en dan kunnen we beginnen. @Djordison stuur jij al even je keuze van land (dit mag eender welk land zijn, moet niet te maken hebben met de artiest zoals Worldvision. En ook een liedje met een jaartal in de titel.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Count me in @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten