Djurovski Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Zojuist zei Kyrill: Ja All the Stars, die is vet en gaaf man Graag gedaan! @Djurovski ik ga morgenochtend naar een inzending zoeken en opsturen! Wat een topper ben jij toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november 2 uur geleden zei Djurovski: Deze iets laten versloffen helaas. Wil het wel weer oppakken. Heb inmiddels bijgewerkt wat ik heb ontvangen en mis nog inzendingen van @chrisje1993 @neva @Roprop @Djordison @Kyrill Thema iets met wielen Wil je echt niet meer meedoen ( wat ik kan snappen want veel te lang niet opgepakt of juist wel mee doen wat altijd kan laat het mij weten Dacht dat ik al inzending had gestuurd. Heb hem maar alsnog/opnieuw gestuurd want wist wel welk nummer ik wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 11 uur geleden zei Kyrill: Ja All the Stars, die is vet en gaaf man Graag gedaan! @Djurovski ik ga morgenochtend naar een inzending zoeken en opsturen! VInd ik dus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november @Djurovski Gaat dit nog door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Jazeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 december Share Geplaatst 11 december Op 25-11-2024 om 16:12 zei Djurovski: Jazeker Maar wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 december Share Geplaatst 11 december 1 uur geleden zei Steels: Maar wanneer? Eind 2027 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 december Share Geplaatst 11 december 19 minuten geleden zei bas huijsmans: Eind 2027 Zullen Kyrill en Djordison dan weer terug zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 december Share Geplaatst 11 december 46 minuten geleden zei Urbeto: Zullen Kyrill en Djordison dan weer terug zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december Share Geplaatst 11 december Dit weekend komt het online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Zondag at 18:20 Share Geplaatst Zondag at 18:20 (bewerkt) Heb het inderdaad een beetje laten versloffen maar we gaan met goede moed het jaar uit, Niet al te veel nummers ditmaal een aantal zij vergeten of hadden geen zin meer maar de editie iets met wielen hebben de volgende nummers als gevolg gehad. Ik geef jullie in deze drukke december maand tot voorbij de kerst om een keus te maken Deadline 27-12-2024 23:59 De nummers waar jullie uit mogen kiezen @Tim' @Satyr @Urbeto @Titan @Badmuts @bas huijsmans @Rykjvk1 @xanderoo @Bogatyr @ivago @Steels @kyrill @chrisje1993 Maandag at 22:31 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Zondag at 18:55 Share Geplaatst Zondag at 18:55 Wat doen we met Kyrill? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Zondag at 20:39 Share Geplaatst Zondag at 20:39 Oke hier zitten aardig wat nummers tussen die ik zelf ook in had kunnen sturen. Heb je toevallig ook een spotify afspeellijstje erbij? Of heeft iemand anders deze al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst Maandag at 09:00 Share Geplaatst Maandag at 09:00 Ik kan niet beloven dat ik deze deadline ga halen. Er staan enorm drukke weken op het programma maar ik zal mijn best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Maandag at 09:07 Share Geplaatst Maandag at 09:07 Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Komende dagen druk met een studie deadline en daarna direct door naar een bomvolle agenda in NL, dus het zal er misschien om gaan spannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Maandag at 18:33 Share Geplaatst Maandag at 18:33 21 uur geleden zei bas huijsmans: Oke hier zitten aardig wat nummers tussen die ik zelf ook in had kunnen sturen. Heb je toevallig ook een spotify afspeellijstje erbij? Of heeft iemand anders deze al? Ik zal vanavond of morgen even kijken of ik een spotify lijst kan maken. Was ik al van plan maar niet alles stond er op maar zal er wel 1 maken die er wel op staan Qua Deadline hoop ik dat jullie het halen en anders verleggen wij die wel aangezien ik zelf ook een tijd hier niks aan gedaan heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Maandag at 21:35 Share Geplaatst Maandag at 21:35 Had per ongeluk de verkeerde clip gebruikt voor Snow Patrol Hieronder de juiste @Tim' @Satyr @Urbeto @Titan @Badmuts @bas huijsmans @Rykjvk1 @xanderoo @Bogatyr @ivago @Steels @kyrill @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Maandag at 21:40 Share Geplaatst Maandag at 21:40 Van het origineel moet je net houden, maar deze versie is oprecht banwaardig. De tandjes, wat verschrikkelijk kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Maandag at 21:44 Share Geplaatst Maandag at 21:44 3 minuten geleden zei Urbeto: Van het origineel moet je net houden, maar deze versie is oprecht banwaardig. De tandjes, wat verschrikkelijk kut. Een lied dan bijna 10 minuten duurt heb je al in 4 minuten beluisterd. Bewonderenswaardig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Maandag at 21:58 Share Geplaatst Maandag at 21:58 11 minuten geleden zei xanderoo: Een lied dan bijna 10 minuten duurt heb je al in 4 minuten beluisterd. Bewonderenswaardig.. Ik denk dat jij niet de persoon bent om bij anderen te oordelen over nummers niet afluisteren, nog los van dat ik in ieder geval niet op basis hiervan m'n puntenverdeling bepaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Maandag at 22:06 Share Geplaatst Maandag at 22:06 5 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat jij niet de persoon bent om bij anderen te oordelen over nummers niet afluisteren, nog los van dat ik in ieder geval niet op basis hiervan m'n puntenverdeling bepaal Nee, dat niet, maar dan moet je andere mensen niet "op zijn plaats zetten" als je het zelf niet doet. Vrij hypocriet, non? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Maandag at 22:18 Share Geplaatst Maandag at 22:18 6 minuten geleden zei xanderoo: Nee, dat niet, maar dan moet je andere mensen niet "op zijn plaats zetten" als je het zelf niet doet. Vrij hypocriet, non? Ik hoef dit niet voor de volle 9 minuten te luisteren om al te horen dat het een absurde verkrachting van een van origine degelijke plaat is. Dat maakt niet dat ik wanneer ik de punten ga verdelen niet het respect op ga brengen om andermans inzendingen volledig te beluisteren. Hypocriet is het om zelf bij Worldvision nummers na pak hem beet 30 seconden te skippen 'omdat je langer niet aankan', op basis daarvan je punten te bepalen en dan nu een ander terecht te wijzen omdat hij zijn mening geeft op basis van enkele minuten luisteren. Dan verwijt de pot de ketel dat 'ie zwart ziet. Nietwaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Maandag at 22:28 Share Geplaatst Maandag at 22:28 Ik vind het origineel ook beter, maar is het nodig om elk nummer dat je kut vind openbaar te gaan afbreken Beet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst Maandag at 22:29 Share Geplaatst Maandag at 22:29 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Urbeto: Ik hoef dit niet voor de volle 9 minuten te luisteren om al te horen dat het een absurde verkrachting van een van origine degelijke plaat is. Dat maakt niet dat ik wanneer ik de punten ga verdelen niet het respect op ga brengen om andermans inzendingen volledig te beluisteren. Hypocriet is het om zelf bij Worldvision nummers na pak hem beet 30 seconden te skippen 'omdat je langer niet aankan', op basis daarvan je punten te bepalen en dan nu een ander terecht te wijzen omdat hij zijn mening geeft op basis van enkele minuten luisteren. Dan verwijt de pot de ketel dat 'ie zwart ziet. Nietwaar? Ik kan hier niet anders dan hiermee plat te lachen. Maarja, al je geloofwaardigheid (als die er al was) is nu wel weg. Je kan al vrij snel horen dat het je ding niet is. Daar is niets mis mee en moet je ook niet over liegen, wat bij jou dus wel het geval is. Het zijn jouw getypte woorden dat je een nummer 2 keer beluisterd om er een oordeel over te vellen. Wat jij nu doet is gewoon wat ik doe, beval het je niet, volgend nummer. Nogmaals niets mis mee. Maar als je dan hierover iemand aanspreekt en jezelf gewoon tegenspreekt, tja.. Eigenlijk is dit gewoon verloren moeite. Ik ga hier geen tijd meer aan verspillen, want dat is het wel. Maandag at 22:31 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Maandag at 22:33 Share Geplaatst Maandag at 22:33 Spotify lijst is toegevoegd Let wel de nummers van Chasing Cars en Little Honda staan er NIET bij @Tim' @Satyr @Urbeto @Titan @Badmuts @bas huijsmans @Rykjvk1 @xanderoo @Bogatyr @ivago @Steels @kyrill @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten