himan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei RubenS2: Club Brugge in een groep met Manchester City, PSG en RB Leipzig. Makkelijk is anders Er zijn geen makkelijke lotingen in de Champions League. En jullie hebben Ruud Vormer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minuut geleden zei himan: Er zijn geen makkelijke lotingen in de Champions League. En jullie hebben Ruud Vormer. Om het met de woorden van Ruud te zeggen: doorgaan! Kapotmaken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 5 minutes ago, himan said: Er zijn geen makkelijke lotingen in de Champions League. En jullie hebben Ruud Vormer. met de 3 nepste clubs ook nog, dat is bijzonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 3 minuten geleden zei oblomov: met de 3 nepste clubs ook nog, dat is bijzonder Salzburg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) 11 minutes ago, himan said: Salzburg? man city PSG en leipzig of Saudi Arabië, Qatar en Red bull FC had het verkeerde berichtje als quote geselecteerd 26 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Leipzig is gewoon slim, met die club boor je een achterban van 40 a 50 miljoen mensen aan die in de CL nog amper wordt bedient. (Oost Duitsland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Baltische staten misschien zelfs). Daar heb ik eigenlijk meer respect voor dan Qatar FC die een club maakt met alle beste spelers en dan nog de Champions League niet kan winnen. Ze winnen de Franse competitie niet eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Just now, himan said: Leipzig is gewoon slim, met die club boor je een achterban van 40 a 50 miljoen mensen aan die in de CL nog amper wordt bedient. (Oost Duitsland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Baltische staten misschien zelfs). Daar heb ik eigenlijk meer respect voor dan Qatar FC die een club maakt met alle beste spelers en dan nog de Champions League niet kan winnen. Ze winnen de Franse competitie niet eens. Leipzig heb ik zelf ook niet zo veel problemen mee. Maar dacht dat veel duitse fans een hekel aan ze hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 trouwens ivanovic sprak goed engels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 10 minuten geleden zei oblomov: man city PSG en leipzig of Saudi Arabië, Qatar en Red bull FC had het verkeerde berichtje als quote geselecteerd Vind dat altijd wel vreemd. Ben dan wel benieuwd voor welke clubs je sympathie hebt. Want bijna iedere CL club en Engelse club valt af voor jou volgens jouw principe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 1 minute ago, timpy00 said: Vind dat altijd wel vreemd. Ben dan wel benieuwd voor welke clubs je sympathie hebt. Want bijna iedere CL club en Engelse club valt af voor jou volgens jouw principe. helemaal niet. Welke andere clubs worden gesteund door islamitische landen die het als een soort van PR campagne gebruiken om hun slechte imago te compenseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Nu al zin in de topper Shaktar-Sherrif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 35 minuten geleden zei oblomov: helemaal niet. Welke andere clubs worden gesteund door islamitische landen die het als een soort van PR campagne gebruiken om hun slechte imago te compenseren? Red bull in elk geval niet. Maar ik geloof meer dat dat speeltjes zijn van een eigenaar. Maar goed clubs die leven van mega schulden bij banken. Clubs die bestaan uit oliegeld etc is voor mij hetzelfde. Ding is dat ik met allemaal niet zoveel moeite heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 ik heb daar ook geen moeite mee zolang je als eigenaar gaat voor sportieve successen en niet de club misbruikt voor eigen gewin. Maar vind dat anders als de club bezit is van een staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 2 minuten geleden zei oblomov: ik heb daar ook geen moeite mee zolang je als eigenaar gaat voor sportieve successen en niet de club misbruikt voor eigen gewin. Maar vind dat anders als de club bezit is van een staat. Dus Barcelona en Real eigenlijk ook? Wel op een andere manier. Maar die Miljard schuld komt voornamelijk van banken uit landen die er al nirt per se het beste voor staan economisch. Wellicht hebben wij zelfs een kleine bijdrage daaraan gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Wij komen morgen aanzetten met Luuk de Jong. Beter kiest hij gewoon voor Demir - Depay - nog iemand die een bal kan aannemen. Zit Collado er niet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Collado is volgens mij nergens ingeschreven. Schreef ook al in Spaans voetbal-topic, zou dan gaan voor Coutinho/Pedri - Memphis - Demir met Puig naast De Jong. Nico en Gavi zijn nog een te groot risico. Luuk de Jong voorin moet je niet willen (maar gaat Koeman wel doen vrees ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 hoe lang denk je voordat die Cuco Martina naar Barcelona haalt? Is een free agent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 15 minuten geleden zei oblomov: hoe lang denk je voordat die Cuco Martina naar Barcelona haalt? Is een free agent. Ik ben echt heel bang dat De Roon volgend jaar in het shirt van Barcelona te zien zal zijn. Volgens mij heeft hij ook een aflopend contract en Koeman wilde heel graag een middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 3 minutes ago, La Pulga said: Ik ben echt heel bang dat De Roon volgend jaar in het shirt van Barcelona te zien zal zijn. Volgens mij heeft hij ook een aflopend contract en Koeman wilde heel graag een middenvelder. zou me niks verbazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Leuk dat Van de Beek in de basis staat, hopelijk kan die het laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 (bewerkt) die shirts van united zijn zo lelijk. al vind ik veel shirts lelijk tegenwoordig dit waren mooie uitshirts 14 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 wat een mooie pass van fernandes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Wat gebeurd er nou voor geks in Sevilla? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 belchinees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 29 minuten geleden zei La Pulga: Wat gebeurd er nou voor geks in Sevilla? Haha, ik zie het ja. 4 penalties in 1 helft, waarvan 2 mis. Yolo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten