PatjePauw Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ik heb zo'n enorme moeite om Luuk de Jong vrij te spelen. Niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2022 2 uur geleden zei PatjePauw: Ik heb zo'n enorme moeite om Luuk de Jong vrij te spelen. Niet te doen. Hoeveel zijn er bij jou weggegaan bij 1-0? Hier van de 12/13 potten een stuk of 5/6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Iemand hier een idee of/wanneer World Cup mode wordt toegevoegd aan FIFA23? Uiteraard al e.e.a. op proberen te zoeken via Google maar die zoektocht is zonder al te veel succes volbracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Op 25-10-2022 om 21:19 zei Vitesse88: Ziek zeg, dacht dat ik eens met 250 packs op veel zat Iemand gisteren de Hero pack gedaan? Hier Capdevila, kon veel slechter. Marchisio hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Inmiddels dus al een tijdje met twee teams aan het spelen, die er op dit moment zo uit zien: RTG, halverwege de eerste week begonnen en alles gedaan met packs en dus packluck: Teamwaarde: 2 miljoen, nog 100k op de bank. P2W account, aan het begin 90€ FP gegooid en teamwaarde nu van 700k zonder de untradables. Nog 1.4 op de bank en nog echt een shitload aan spelers in de club waarmee ik denk wel de 1.6/1.7 aan tik. Wacht hier op een crash om Mbappe en Neymar erin te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Wat heb je weer verschrikkelijk lekkere teams maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 5 minuten geleden zei Thierryvane: Wat heb je weer verschrikkelijk lekkere teams maat. En dat terwijl ik dit jaar eigenlijk vrij weinig heb gedaan qua trading. Vooral veel geluk gehad, op het juiste moment steeds spelers gekocht en verkocht. En die IF Neymar packen was natuurlijk werelds. Misschien dat ik m ooit verkoop om Mbappe en Neymar samen terug te halen maar denk niet dat ik dat ooit over mn hart verkrijg haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 14 uur geleden zei Vitesse88: Hoeveel zijn er bij jou weggegaan bij 1-0? Hier van de 12/13 potten een stuk of 5/6. Precies 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Het scheelt dat ik een bloedhekel aan Luuk de Jong heb dus die kaart hoef ik niet vrij te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Ik loop een beetje vast met mijn team. Iemand die iets anders kan bouwen of ideeën heeft voor spelers die misschien wél gevoelsmatig het verschil kunnen maken? Rood omcirkeld = untradeable Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Okay begin maar met die enge kuijt van de bank te kicken. Dan win je al 30% meer potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 8 minuten geleden zei Gert: Okay begin maar met die enge kuijt van de bank te kicken. Dan win je al 30% meer potten. Dat is toch Luuk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Dat is toch Luuk? Ik dacht dat Kuijt en Luuk eenzelfde persoon waren. Beiden net zo eng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 6 minuten geleden zei Gert: Ik dacht dat Kuijt en Luuk eenzelfde persoon waren. Beiden net zo eng. Daar kan ik het alleen maar over eens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Het noodlot heeft weer toegeslagen. Zieke packluck. Eerst pack ik tradable CR7 en later op de avond pack ik untradable Neymar uit season progress lvl 27. Net nadat ik m gekocht had haha. Team ziet er nu als volgt uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 7 uur geleden zei ReneLeBlanc: Het noodlot heeft weer toegeslagen. Zieke packluck. Eerst pack ik tradable CR7 en later op de avond pack ik untradable Neymar uit season progress lvl 27. Net nadat ik m gekocht had haha. Team ziet er nu als volgt uit: Zeer benieuwd hoe Chiesa is. Fraai team man, siert je dat weinig special cards hebt. Als ik naar m’n eigen teams kijk, dan beginnen dat alweer aardige kleurplaten te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Op 29-10-2022 om 09:17 zei Vitesse88: Zeer benieuwd hoe Chiesa is. Fraai team man, siert je dat weinig special cards hebt. Als ik naar m’n eigen teams kijk, dan beginnen dat alweer aardige kleurplaten te worden Chiesa is heerlijk om er bij te hebben. Ik moet zeggen dat er nu wel wat meer kleurtjes inkomen want ik heb nu uiteindelijk dit gebouwd: Die Mbappe, niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Wat een geniaal team. Zaha lijkt me ook erg tof. Ook omdat ik hem ir hard vind. Iemand die dit team kan aanvullen? Theo, Tomori, Donna, Al Owairan en Messi zijn untrade. Verder nog op de bank Son, Insigne (special card) en player picks De Ligt en Bellingham. Krap één mil te besteden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Wat een geniaal team. Zaha lijkt me ook erg tof. Ook omdat ik hem ir hard vind. Iemand die dit team kan aanvullen? Theo, Tomori, Donna, Al Owairan en Messi zijn untrade. Verder nog op de bank Son, Insigne (special card) en player picks De Ligt en Bellingham. Krap één mil te besteden. Of: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Inmiddels de 100 packs aangetikt voor Project TOTY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Jongens, het is weer raak. GG's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Tering wat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 M'n eerste gepackte icon ooit, als ik icon SBC's niet mee tel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 november 2022 Auteur Share Geplaatst 4 november 2022 Wat een avond zeg. Die 100k pack uit de store gedaan en vanavond nog de 85+ totw. Eindelijk echt een grote pull. Heerlijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten