Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Ik heb weer de ultieme choke gedaan gisteren :D Ik ging 21-4 dacht ik, en ben op 22-8 geëindigd. 15 potten spelen vanaf 21:00 is geen succesformule heb ik al gemerkt, zeker niet na een druk weekend. ;c Laatste wedstrijd ook weer echt ultiem, staande tackle met Kimmich en opeens een rode kaart in de 10e minuut. Kwam nog wel 1 op 1 in de 75e min, maar hij had goede keeper movement. Daarna counter en 3-1. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik heb weer de ultieme choke gedaan gisteren :D Ik ging 21-4 dacht ik, en ben op 22-8 geëindigd. 15 potten spelen vanaf 21:00 is geen succesformule heb ik al gemerkt, zeker niet na een druk weekend. ;c Laatste wedstrijd ook weer echt ultiem, staande tackle met Kimmich en opeens een rode kaart in de 10e minuut. Kwam nog wel 1 op 1 in de 75e min, maar hij had goede keeper movement. Daarna counter en 3-1. 

Klinkt als een echt WL weekendje.

Van de vier potten verloor ik er uiteraard weer drie met penals. Keeper zit altijd in de goede hoek lijkt 't. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ReneLeBlancKan hard gaan, vooral als je moe bent en het spelletje tegenzit.

Als ik kijk naar mn verliespartijen had ik zeker Elite 2 moeten halen. Verloor op zaterdag van een team met Gundogan POTM, Iheanacho POTM, Cavani sbc, Mount SBC, dat soort dingen. Had 18 schoten op doel(!), hij maar liefst 3. Dan is 3-3 en verliezen met penalty's de enige logische uitkomst natuurlijk. Daarna verloor ik van iemand die ik op zondag nogmaals tegenkwam, die op zondag won ik met 8-0 :cab:. De andere verliespartijen waren konden wel beide kanten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Heb er dit weekend eentje verloren: 4-0 voor > 4-4 > 5-4 > 5-5 > verlenging > 5-7 eraf. Toen maar even pauze genomen. 

Die zijn heel taai :moop:

Had er juist eentje soort van omgekeerd: 3-0 achter, 3-1, 4-1, 4-4, laatste seconde verlenging 5-4 verloren. Anders had ik 20-4 gegaan ipv 19-5. Toen ook maar gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de 8 verliespartijen waren er ook 3 op pingels en als ik met pingels verlies zou ik eigenlijk niet door moeten spelen maar had gisteren geen andere keuze en die wedstrijd daarna verlies ik dan ook altijd omdat ik zo gefrustreerd ben :D 

image.thumb.png.618069ed562d637492761eaf8cb18d6d.png

image.thumb.png.dd591c1265fa0ab39ce0b6caa0d60b20.png

Even wat voorbeelden van mijn matchups gisteren. ;c;c Kijk ik heb zelf natuurlijk ook wel een episch team maar dit soort shit is toch ook wel heftig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind winnen vooral het belangrijkste. Kan nog zulke mooie goals maken maar ik wil gewoon winnen. E2 moet ik eigenlijk ook nog wel kunnen halen, maar kan de druk niet aan. Viermaal E3 nu waarvan 3 keer ook genoeg potten over voor E2 maar dat is toch wel next level. De keer dat ik het dichtst bij was verloor ik zoals jullie wel verwachten op pingels. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Chiemel speel je nog Careermode toevallig, zo ja, met welke club?

Ik speel met Real Sociedad! 1e seizoen 5e geworden in La Liga en beker finale gewonnen.

Net 2e seizoen erop zitten, 3e in La Liga met 86 punten en de EL finale verloren van Atletico Madrid 2-2 na 120 minuten, na pingels. Ik ben echt onwijs slecht met pingels en vrijentrappen deze Fifa.... Ik raak pingel hooguit met een pannenka.

Ik heb oa spelers als Isak 84 inmiddels, Concalo Guedes 85, Oyarzabal 89, Reyna 81, Pellegrini 84, Kovacic 85 en Sule 86 en meer :) Ik speel op wereldklasse maar zodra ik either of de La Liga of de CL win ga ik over op Legendarisch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-4-2021 om 10:04 zei La Pulga:

waar zit het plezier voor jullie in deze game?

speel zelf het liefst gewoon fut, rivals of WL met een team wat ik leuk vind om mee te spelen, momenteel is dat dit team:

Spoiler

image.thumb.png.fc9f059cbbc46101a7899fe28a93ef54.png

Wil Kimpembe nog gaan vervangen voor die speciale Aké en dan Wijnaldum op de plek van Sanches. Daarna aan gaan vullen met andere NL/Eredivisiespelers of Icons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Einde van FIFA en het is weer raaaaaaaaaaaaaak! Pack je ineens random Valverde TOTS. Gelijk gelist en voor 1,2 miljoen verkocht. Mijn duurste speler ooit in een packie.

Welkom Del Piero Moments, Soll Campbell Moments en Ndomballer TOTS. Het zijn niet de meest meta spelers, maar ik heb weer (redelijk) genoten van de WL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit weekend uiteindelijk voor 200k aan bronzen packs geopend in de hoop dat er champiosnhip, league 1 of league 2 tots in zouden zitten. Maar ik denk nu dat ze er niet inzitten. Dus heb ik Pukki en wat andere jongens maar gewoon gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei NicoHaak:

Ik heb dit weekend uiteindelijk voor 200k aan bronzen packs geopend in de hoop dat er champiosnhip, league 1 of league 2 tots in zouden zitten. Maar ik denk nu dat ze er niet inzitten. Dus heb ik Pukki en wat andere jongens maar gewoon gekocht.

Waarom zouden die daarin zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Jespresso:

Waarom zouden die daarin zitten?

Omdat het van oorsprong in veel gevallen none rare bronze kaarten zijn. Ik heb in het verleden deze fifa bijvoorbeeld als eens totw silver in een bronzen pack gehad. Vorige week ook nog een oranje motm kaart die de rating van een silver heeft maar van oorsprong een bronzen kaart is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei NicoHaak:

Omdat het van oorsprong in veel gevallen none rare bronze kaarten zijn. Ik heb in het verleden deze fifa bijvoorbeeld als eens totw silver in een bronzen pack gehad. Vorige week ook nog een oranje motm kaart die de rating van een silver heeft maar van oorsprong een bronzen kaart is.

Oke nooit aan gedacht. Zou kunnen dan idd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m’n tl vol geramd met hoge rated spelers (88,87), maar nog weinig stijging. Hopelijk komen die tots packs snel. Vanavond een aanvallers icon gedropt, kun je daaruit iedere versje krijgen? Want dat lijkt me nogal scam voor 600+k. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-4-2021 om 15:18 zei Thierryvane:

Heb zo'n spijt van die Robben. Zoveel kut SCB's gedaan en Robben geskipt.

Kan je niet Kimpembe SIF halen?

beetje late reactie, maar ben uiteindelijk voor die speciale Aké gegaan. Is een beest achterin en krijgt ook nog een upgrade. Ondertussen ook onverhandelbaar TOTS Tagliafico gepackt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend weer een weekend van uiterste. 8-0 op vrijdag en zaterdagmiddag, toen zaterdagavond verder en verloor ik er opeens 3 op rij. ;c Niets deed het meer, was helemaal küt. Vervolgens nog naar 12-3 gegaan waardoor ik weer 15 potten moest spelen op zondag. In één streep door naar 21-3 om vervolgens met pingels en verlengingen te lopen kutten. Uiteindelijk E3 gehaald met 1 weddie over dus zometeen TOTS packie, Wan-Bissaka kom er maar in jongen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites