Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Arsène:

;'(

Zat nog te twijfelen maar denk dat ik dan toch maar voor Marcie ga. Dit weekend voor het eerst in 2 weekjes maar weer wat gespeeld, die PL swap gehaald en 4 wedstrijden van de combi Braziliaanse/zilvere spelers. Als ik die haal zit ik op 11 swaps. Dan even kijken wat ik nog kan halen, die Bundesliga en WL laat ik wel schieten denk.

Ik wilde ook Overmars, lekker op safe spelen. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb em wel gedaan omdat ik het me wel leuk leek hem achterin te hebben staan met Vigril:

rivals.thumb.jpg.3cc303fef167c9425f3382a38f452fb5.jpg

Maargoed, ik speel eigenlijk 90% van mijn potjes friendly om objectives of gewoon met silvers omdat ik dat het leukste vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goede tip. Maar denk dat ik Bergkamp juist graag op die 10 plek heb. Ik weet dat ik dan het vooraf kan switchen en ingame kan wisselen. Maar ik heb zelf altijd een hekel aan als ik dan een game start en de ander druk direct op pauze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei NicoHaak:

Ja goede tip. Maar denk dat ik Bergkamp juist graag op die 10 plek heb. Ik weet dat ik dan het vooraf kan switchen en ingame kan wisselen. Maar ik heb zelf altijd een hekel aan als ik dan een game start en de ander druk direct op pauze.

Is allemaal via de custom tactics in te stellen. Hoef je hem enkel aan het begin naar aanvallend of defensief te zetten en niet te pauzeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Jespresso:

Heb Vidal, beter om CDM dan CM imo

dit is mijn team nu

image0.png

Mooi team!

Ik denk nog steeds na over Renato maar laat hem toch schieten. Vind het eigenlijk wel goed zo voorlopig. Benieuwd of ze nog wat droppen in de komende 2 dagen aan content maar verwacht het niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Thierryvane:

Jaloers op je wingers. Die Atal was dagen lang niet te koop. :<

Speelt CM in 41212 in game, bizarre speler man.

19 uur geleden zei Kyrill:

Is die linksbuiten Sharaawy en heeft die echt serieus 88? :cab:

Is een speciale kaart, Flashback heet dat 

Op 7-4-2021 om 17:22 zei Vitesse88:

Mooi team!

Ik denk nog steeds na over Renato maar laat hem toch schieten. Vind het eigenlijk wel goed zo voorlopig. Benieuwd of ze nog wat droppen in de komende 2 dagen aan content maar verwacht het niet. 

Nee qua sbc's is het wel klaar nu. Renato erg mooie kaart, maar ben persoonlijk enorm fan van Vidal, prachtig figuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei NicoHaak:

Ik heb het anders opgelost:

optie2.thumb.jpg.215c495a06e231b982302393a6da714b.jpg

Maar tnx voor het aanbod ;)

Neem aan dat je Kloefoe niet op 10 wilt hebben toch?

Als het goed is kan je bij je selectie op r2 drukken en naar custom tactics gaan, daar kan je switchen naar aanvallend en verdedigen en met r1 naar jouw opstelling gaan. Ook kan je daar qua drukzetten en alles instellen, dus is het zeker waard om daar een kijkje te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites