Thierryvane Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 8 minuten geleden zei Arsène: ;'( Zat nog te twijfelen maar denk dat ik dan toch maar voor Marcie ga. Dit weekend voor het eerst in 2 weekjes maar weer wat gespeeld, die PL swap gehaald en 4 wedstrijden van de combi Braziliaanse/zilvere spelers. Als ik die haal zit ik op 11 swaps. Dan even kijken wat ik nog kan halen, die Bundesliga en WL laat ik wel schieten denk. Ik wilde ook Overmars, lekker op safe spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 april 2021 Auteur Share Geplaatst 6 april 2021 Iemand Renato sbc gedaan? Ik heb Vidal gedaan en Paulinho gekocht. Heb het idee dat Renato en Vidal meer cm’s zijn dan cvm’s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Gelukkig niet zo duur die St. Juste Ga geen 400k betalen voor een 86 speler, met ook nog eens med WR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Wel lekker driehoekje met Fer, Klaiber en St. Juste. Helaas iets te prijzig inderdaad. Ik heb die Mangala (je moet wat) gedaan afgelopen week. Aardige animal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Ik heb em wel gedaan omdat ik het me wel leuk leek hem achterin te hebben staan met Vigril: Maargoed, ik speel eigenlijk 90% van mijn potjes friendly om objectives of gewoon met silvers omdat ik dat het leukste vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 @NicoHaakAls je Frenkie en Bergkamp omwisselt heb je St Juste (volgens mij) en Kante op 10 chem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2021 Auteur Share Geplaatst 7 april 2021 1 minuut geleden zei Jespresso: @NicoHaakAls je Frenkie en Bergkamp omwisselt heb je St Juste (volgens mij) en Kante op 10 chem. Klopt indd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Op 6-4-2021 om 13:29 zei Vitesse88: Iemand Renato sbc gedaan? Ik heb Vidal gedaan en Paulinho gekocht. Heb het idee dat Renato en Vidal meer cm’s zijn dan cvm’s Heb Vidal, beter om CDM dan CM imo dit is mijn team nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Ja goede tip. Maar denk dat ik Bergkamp juist graag op die 10 plek heb. Ik weet dat ik dan het vooraf kan switchen en ingame kan wisselen. Maar ik heb zelf altijd een hekel aan als ik dan een game start en de ander druk direct op pauze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 18 minuten geleden zei NicoHaak: Ja goede tip. Maar denk dat ik Bergkamp juist graag op die 10 plek heb. Ik weet dat ik dan het vooraf kan switchen en ingame kan wisselen. Maar ik heb zelf altijd een hekel aan als ik dan een game start en de ander druk direct op pauze. Is allemaal via de custom tactics in te stellen. Hoef je hem enkel aan het begin naar aanvallend of defensief te zetten en niet te pauzeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2021 Auteur Share Geplaatst 7 april 2021 35 minuten geleden zei Jespresso: Heb Vidal, beter om CDM dan CM imo dit is mijn team nu Mooi team! Ik denk nog steeds na over Renato maar laat hem toch schieten. Vind het eigenlijk wel goed zo voorlopig. Benieuwd of ze nog wat droppen in de komende 2 dagen aan content maar verwacht het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 1 uur geleden zei Jeroen.: Is allemaal via de custom tactics in te stellen. Hoef je hem enkel aan het begin naar aanvallend of defensief te zetten en niet te pauzeren. Tnx, ga ik me eens over inlezen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 7 uur geleden zei Jespresso: Heb Vidal, beter om CDM dan CM imo dit is mijn team nu Is die linksbuiten Sharaawy en heeft die echt serieus 88? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2021 Auteur Share Geplaatst 7 april 2021 Goh die Braziliaanse silver star, dat is een zilveren Kante. Lekker zeg, even dat team morgen anders bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 16 uur geleden zei Jespresso: Heb Vidal, beter om CDM dan CM imo dit is mijn team nu Jaloers op je wingers. Die Atal was dagen lang niet te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 16 uur geleden zei NicoHaak: Tnx, ga ik me eens over inlezen dan Is het gelukt? Anders wil ik je wel proberen te helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 4 uur geleden zei La Pulga: Is het gelukt? Anders wil ik je wel proberen te helpen. Ik heb het anders opgelost: Maar tnx voor het aanbod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 9 uur geleden zei Thierryvane: Jaloers op je wingers. Die Atal was dagen lang niet te koop. Speelt CM in 41212 in game, bizarre speler man. 19 uur geleden zei Kyrill: Is die linksbuiten Sharaawy en heeft die echt serieus 88? Is een speciale kaart, Flashback heet dat Op 7-4-2021 om 17:22 zei Vitesse88: Mooi team! Ik denk nog steeds na over Renato maar laat hem toch schieten. Vind het eigenlijk wel goed zo voorlopig. Benieuwd of ze nog wat droppen in de komende 2 dagen aan content maar verwacht het niet. Nee qua sbc's is het wel klaar nu. Renato erg mooie kaart, maar ben persoonlijk enorm fan van Vidal, prachtig figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 6 uur geleden zei NicoHaak: Ik heb het anders opgelost: Maar tnx voor het aanbod Neem aan dat je Kloefoe niet op 10 wilt hebben toch? Als het goed is kan je bij je selectie op r2 drukken en naar custom tactics gaan, daar kan je switchen naar aanvallend en verdedigen en met r1 naar jouw opstelling gaan. Ook kan je daar qua drukzetten en alles instellen, dus is het zeker waard om daar een kijkje te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 april 2021 Auteur Share Geplaatst 8 april 2021 Dat is echt een heerlijke toevoeging. Je kunt ingame zo snel switchen, maakt je spel ook wat gevarieerder. Morgen denk ik toch maar aan de WL beginnen voor die token. Spreidt het wel uit over 2 of 3 weekenden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2021 Auteur Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) Laatste 5 potten weggegeven. Ik had geen puf meer voor eventueel goud 1. 11 april 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Ez man, netjes. Zelf ipv mn laatste potten weggeven na goud 1 geprobeerd door te spelen tot elite, maar een ongelofelijk choke geproduceerd, 22-8 geëindigd dus. Dat gezweet na goud 1 is vreselijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 #BemvindoNeres Leuk kaartje van EA. Samen met Klaiber op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2021 Auteur Share Geplaatst 12 april 2021 5 minuten geleden zei Thierryvane: #BemvindoNeres Leuk kaartje van EA. Samen met Klaiber op rechts. Hij is heerlijk ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 41 minuten geleden zei Vitesse88: Hij is heerlijk ? Nu hopen op winst in Rome. Dan helemaal geil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten