Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei NicoHaak:

Ja dat. Of Fifa 21 disc als frisbee gebruiken. 

Ik speel al het hele jaar beetje seizoenen, maximaal 2 potjes in de week. Dat gaat mij redelijk goed af en heb nog geen nieuwe controller moeten bestellen. Sowieso is de PS5 versie van Fifa 21 is nog slechter dan de PS4 versie.

Al moest ik laatst met seizoenen tegen een Icon team, geen idee hoe die dat voor elkaar kreeg maar dat was nogal OP. Clubnaam was Soccer AID ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2021 om 10:35 zei NicoHaak:

Ik ga de laatste dagen niet echt lekker meer en heb toch maar op basis van youtube een 5 verdedigings opstelling gemaakt waar de backs vol aanvallen. Nu dit elftal in elkaar gezet:

balgehakt.thumb.png.89751b78a50cb50c437c38b0392889d3.png

Die defensie bevalt heel goed. Alleen Mitta soms wel teveel Heiko Westermann dan Mathijs. Maar krijg weinig tegen. Alleen de voorste 5 nog niet erg tevreden over. Frenkie tuurlijk altijd fijn. En Depay ook. Maar vooral Bergkamp en Boadu vond ik niet heel fijn spelen. Dus ga hier nog wat aan sleutelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Wat een ziek team man. Die Eto'o en Cruijff pffff. Je had alleen Fer moeten doen, dat is echt een stier volgens mij.

Drie weken geen FIFA meer gespeeld, enkel webapp opgestart. Deed zaterdagochtend die partybag SBC: RTTF Auba :-D Kut EA.

Dankje. Nadat ik Cruijff had gekocht nog even 2 Rivals potjes gespeeld om hem uit te proberen. Wel div 5 maar samen met Eto'o iets van 10 goals gemaakt :uhoh: Met die Eto'o hoef je ook maar 1 keer weg te draaien en R2 in te drukken en hij is niet meer te stoppen.

Fer heb ik wel, maar wil Frenkie en Ryan er eigenlijk niet uit. Heb ook Rooney nog die eigenlijk op Ryan zijn plek moet als box to box.

Ik had Rulebreakers Lazzari in die Partybag :5 27k waard die knul. Die Partybags zitten mij niet echt mee, eerder had ik OTW Aké en Florenzi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er iemand een beetje verstand van de markt op FUT? Zit te twijfelen om Neymar te verkopen maar soms lees ik dat ze verwachten dat hij weer rond de 600K komt aan het eind van de week en dan lees ik weer dat hij volgende week op 400K kan zitten. Wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze man uit de prime icon pack. Maar even gaan schuiven met m’n team en of proberen 4222 beter erin te slijpen. 

Uit de 10x83 kreeg ik 2 84 if’s, 2 gewone 84ers en 6x een 83 :-D 

Verder wel tof dat iedere dag een speler sbc uitkomt die goed was in betreffende fifa. Morgen fut10, Argentijnse spits dus ik denk Tevez. Huntelaar wel tof. Makkelijke objectives. Swaps uitgesteld of?

08120C77-7EFF-4B99-8232-6A55C0A46AF8.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei La Pulga:

Dans en ik gaan meedoen met NK 2 tegen 2 toernooi. Makkelijk spelletje als je met hem speelt.

Bijzonder hoe snel ik klaar was met de PS4 versie dit jaar. Maar de PS5 versie is gewoon nog een grotere ramp. Heel erg benieuwd wat de nieuwe PES gaat doen. Die zijn al direct aan de slag gegaan met de next-gen versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arsène:

Dat wordt weer mijn hele club leegtrekken voor die 81+ player picks.

Idem man. Geen fut bday gekregen. Wel eentje uit een untradable 100k pack. Die Franse rechtsback maar ik heb al zoveel verschillende rechtsbacks :D Vanavond nieuwe swaps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites