Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Jespresso:

jep. mijn transferlijst staat vol met rare gold spelers die ik voor 650 munten heb gekocht ivm de premium upgrade packs die er vast wel komen met toty. drama als eerst nog die Headliners promo komt.

Ga je ook unassigned? Ik twijfel daarover. Die spelers gaan straks voor 2,5 a 3k. Maar lelijk dat headliners eerst komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arsène:

Na FB Robben de opstelling maar weer aangepast, nu naar 4-4-2 (2).

afbeelding.thumb.png.299f0872a57b4bd66f44e014e4b43edc.png

Wat gaan jullie doen/hebben jullie gedaan met de icon swap tokens??

Zoals wel te verwachten is er ook een WL token dus ik kom maar max op 17.

Ik heb ze dit weekend afgerond, online was merendeel weer golden goal. Sb heb ik kunnen combineren met elkaar. WL token skip ik ook. Ik heb alle packs en pak Vidic. Alleen ben ik flink unassigned gegaan met rare spelers kopen van de grote 5 competities dus kan Vidic niet unlocken haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei NicoHaak:

Van die packs gekozen. Deze Fifa niet zoveel interesse in icons. Hoe speelt die Robben kaart?

Ben vooral bezig met die swaps dus pas 2 wedstrijden met hem gespeeld maar tot nu toe bevalt ie wel. Kan natuurlijk dribbelen als de beste. Wel maar 2* WF maar wel buitenkant voet specialiteit.

1 uur geleden zei Vitesse88:

Ik heb ze dit weekend afgerond, online was merendeel weer golden goal. Sb heb ik kunnen combineren met elkaar. WL token skip ik ook. Ik heb alle packs en pak Vidic. Alleen ben ik flink unassigned gegaan met rare spelers kopen van de grote 5 competities dus kan Vidic niet unlocken haha. 

Lekker bezig. Misschien dat ik daar dan ook wat in ga investeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond hoop ik mijn MID / Prime icon binnen te hengelen. Heb alle ICON-wissels 1 gehaald vorig seizoen en moet nu alleen nog maar 6 potten winnen Portugueese competitie, Frans Team en nu bezig met CL Team waar ik er 3 van de 6 al gewonnen hebt.

Mocht het niet lukken kan ik altijd nog dit weekend 4 WL potjes winnen en dan heb ik die icon ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei CrisChivu:

Prime icon Seedorf gepacked. Geen idee of ik er blij mee moet zijn :D

Speelde ik laatst tegen, echt een beest man.

3 uur geleden zei Thierryvane:

Dat lijkt me een aardige dub.

Mijn team voor de komende WL:

755488412_2021-01-0608_47_42-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.ea479f8d5f913104e3c5222cd02595f7.png

Alleen Neymar en Mbappé zijn geen first owners. Ingame gaat Marquinhos naar CV, Lothar naar CDM.

Heerlijk teampie hoor zo veel first owned.

Speel nu voorlopig even met een first owned team om geld uit te sparen. Ondertussen al 600k op de bank staan, lekker voor de market crash. 

Begin volgende week verwacht ik ook wel m'n Icon Swaps 2 af te hebben, ga dan voor een base- of mid icon. Uit mijn vorige base pack had ik gelukkig Klose, had slechts 8 slechtere (qua prijs) base icons kunnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Thierryvane:

Die Klaiber moet je altijd doen, ook al ben je geen Ajacied. Wat een zieke back (ook zonder upgrade).

Haha zou toch wel triest zijn als ik, als Feyenoorder, niet met een Ajax speler zou gaan spelen :D

Malen gewoon prima voor erbij joh. Uiteindelijk ga ik toch sparen voor Cruyff, of hopen dat ik hem uit m'n base/mid pack krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jespresso:

Direct gehaald, Malen ook gewoon gedaan. Nu nog Robben doen en dan heb ik een leuk teampie

image.png.d836cc8cde0d6f72519cacced6c3e097.png

Hier ook beide gedaan, alleen kan ze niet claimen omdat ik unassigned ben. Dus nog eventjes geduld haha.

Op wie gaan jullie stemmen voor Toty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Vitesse88:

Hier ook beide gedaan, alleen kan ze niet claimen omdat ik unassigned ben. Dus nog eventjes geduld haha.

Op wie gaan jullie stemmen voor Toty?

Ga denk ook vanaf morgen unassigned, speel lekker weekje of twee met m'n half Nederlandse teampie. Heb 800/900k te investeren, dus hoop het te verdubbelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites