Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 16-9-2020 om 15:19 zei La Pulga:

Dit jaar toch maar weer besteld, wel via CDkeys (veel goedkoper) en puur voor de carrièremodus. 

Wat gaat je eerste club worden?

Voor mij is dat nu wel echt kut. Mijn eerste keuze zou doorgaans mijn favoriete club Juventus zijn, maar ja, dat ziet er niet uit natuurlijk. Tweede keuze nu dan Barca omdat er zoveel moet gebeuren (in mijn ogen in elk geval), maar zonder echt stadion haalt toch het gevoel eruit. Ook wel een gebrek aan faces bij talenten als Puig, Pedri, Fati en Trincao die ik belangrijk zou willen maken. Ajax is ook een club waar ik vaak wel aan begin, maar vaak is het spelplezier er daar ook wel uit. Met talenten uit de opleiding en enigszins realistische transfers heb je al snel een legioen aan generieke faces. Daarnaast is de competitie niks en als je het ver schopt in de CL voelt het al snel onrealistisch, zeker als je in het eerste seizoen al de finale bereikt of 'm zelfs wint.

Misschien dat ik voor Arsenal ga. Talenten als Saka, Martinelli en Nelson hebben een face en kunnen een mooie inleiding zijn voor een verjonging en het overschakelen naar een attractiever soort voetbal tov de laatste jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Zeus:

Wat gaat je eerste club worden?

Voor mij is dat nu wel echt kut. Mijn eerste keuze zou doorgaans mijn favoriete club Juventus zijn, maar ja, dat ziet er niet uit natuurlijk. Tweede keuze nu dan Barca omdat er zoveel moet gebeuren (in mijn ogen in elk geval), maar zonder echt stadion haalt toch het gevoel eruit. Ook wel een gebrek aan faces bij talenten als Puig, Pedri, Fati en Trincao die ik belangrijk zou willen maken. Ajax is ook een club waar ik vaak wel aan begin, maar vaak is het spelplezier er daar ook wel uit. Met talenten uit de opleiding en enigszins realistische transfers heb je al snel een legioen aan generieke faces. Daarnaast is de competitie niks en als je het ver schopt in de CL voelt het al snel onrealistisch, zeker als je in het eerste seizoen al de finale bereikt of 'm zelfs wint.

Misschien dat ik voor Arsenal ga. Talenten als Saka, Martinelli en Nelson hebben een face en kunnen een mooie inleiding zijn voor een verjonging en het overschakelen naar een attractiever soort voetbal tov de laatste jaren. 

Ik ga sowieso voor Barca, enige manier om hen prijzen te zien winnen is op de Playstation.

Stadion en faces maken mij niets uit, ik simuleer toch alles. Kan dus net zo goed FM gaan doen. 

Daarna ga ik nog een carrière met Ajax starten want dat is standaard het geval en misschien met Dortmund omdat die 100 talenten hebben rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Arsène:

Ik Frenkie gister :< Een van mn favorieten in Fifa 20. Zaterdagavond nog Adama, voor die wacht ik nog even met verkopen tot zijn max. prijs verhoogd is.

Ziek hoor @Joery. Krijg je wel een lekker bedrag voor.

Frenkie ook lekker hoor. Beste middenvelder van de game denk ik.

Ga Ronaldo eerst houden, gewoon lekker wat potjes mee spelen. Ga hem op een gegeven moment wel verkopen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker lekker, bij mij schiet het traden niet echt op. Verdien amper wat per speler.

Prijzen van Adama en Gabriel Jesus na de update vallen me nog een beetje tegen :(

Heb ook laatste dagen wat in shadows en jagers geinvesteerd in de hoop dat die weer richting de fut 20 bedragen gaan.

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites