Gert Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Benieuwd naar alle Ajax ratings. Zag voorbij komen dat Nico 84 rated is. Hoop dat de transfer laat op gang komt zodat er nog Nico Ajax kaartjes op de markt zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Bale schijnbaar 79 rating Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Dit jaar toch maar weer besteld, wel via CDkeys (veel goedkoper) en puur voor de carrièremodus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Op 11-9-2020 om 10:23 zei Arsène: Bale schijnbaar 79 rating Is fake. Antonyyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 september 2020 Auteur Share Geplaatst 16 september 2020 Hopelijk ook 5* sm. Malen ziet er ook goed uit. Denk dat mijn aanval ook neigt naar een Ajax voorhoede. Promes, neres, Antony en malen in een 4-2-3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 Ze hebben Robben maar 1 been gegeven zie ik. Verder prima ratings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 september 2020 Share Geplaatst 18 september 2020 Op 16-9-2020 om 16:17 zei Thierryvane: Is fake. Ok beter. Op 16-9-2020 om 16:17 zei Thierryvane: Antonyyyyy Lekker lekker. Ik snap alleen niet zo goed dat ze Proma CAM hebben gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 Op 16-9-2020 om 15:19 zei La Pulga: Dit jaar toch maar weer besteld, wel via CDkeys (veel goedkoper) en puur voor de carrièremodus. Wat gaat je eerste club worden? Voor mij is dat nu wel echt kut. Mijn eerste keuze zou doorgaans mijn favoriete club Juventus zijn, maar ja, dat ziet er niet uit natuurlijk. Tweede keuze nu dan Barca omdat er zoveel moet gebeuren (in mijn ogen in elk geval), maar zonder echt stadion haalt toch het gevoel eruit. Ook wel een gebrek aan faces bij talenten als Puig, Pedri, Fati en Trincao die ik belangrijk zou willen maken. Ajax is ook een club waar ik vaak wel aan begin, maar vaak is het spelplezier er daar ook wel uit. Met talenten uit de opleiding en enigszins realistische transfers heb je al snel een legioen aan generieke faces. Daarnaast is de competitie niks en als je het ver schopt in de CL voelt het al snel onrealistisch, zeker als je in het eerste seizoen al de finale bereikt of 'm zelfs wint. Misschien dat ik voor Arsenal ga. Talenten als Saka, Martinelli en Nelson hebben een face en kunnen een mooie inleiding zijn voor een verjonging en het overschakelen naar een attractiever soort voetbal tov de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 26 minuten geleden zei Zeus: Wat gaat je eerste club worden? Voor mij is dat nu wel echt kut. Mijn eerste keuze zou doorgaans mijn favoriete club Juventus zijn, maar ja, dat ziet er niet uit natuurlijk. Tweede keuze nu dan Barca omdat er zoveel moet gebeuren (in mijn ogen in elk geval), maar zonder echt stadion haalt toch het gevoel eruit. Ook wel een gebrek aan faces bij talenten als Puig, Pedri, Fati en Trincao die ik belangrijk zou willen maken. Ajax is ook een club waar ik vaak wel aan begin, maar vaak is het spelplezier er daar ook wel uit. Met talenten uit de opleiding en enigszins realistische transfers heb je al snel een legioen aan generieke faces. Daarnaast is de competitie niks en als je het ver schopt in de CL voelt het al snel onrealistisch, zeker als je in het eerste seizoen al de finale bereikt of 'm zelfs wint. Misschien dat ik voor Arsenal ga. Talenten als Saka, Martinelli en Nelson hebben een face en kunnen een mooie inleiding zijn voor een verjonging en het overschakelen naar een attractiever soort voetbal tov de laatste jaren. Ik ga sowieso voor Barca, enige manier om hen prijzen te zien winnen is op de Playstation. Stadion en faces maken mij niets uit, ik simuleer toch alles. Kan dus net zo goed FM gaan doen. Daarna ga ik nog een carrière met Ajax starten want dat is standaard het geval en misschien met Dortmund omdat die 100 talenten hebben rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 Wat is er leuk aan simuleren op FIFA dan? Lijkt FM mij leuker inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 27 minuten geleden zei Zeus: Wat is er leuk aan simuleren op FIFA dan? Lijkt FM mij leuker inderdaad. Geen idee of het er nog in zit, maar scouten in bepaalde landen en dan talentjes opstellen die later 95 algemeen kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 september 2020 Share Geplaatst 30 september 2020 Blijkbaar kan je vanaf vandaag je packs openen en teampje bouwen. Gelukkig kut pakketjes gekregen dus dit jaar sla ik mooi over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2020 Share Geplaatst 30 september 2020 Here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Iemand al mooie spelers gepacked? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Alleen Reguillon dus weinig boeiends, dit weekend maar even spelen via EA play. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Hier ook nog niks boeiends. Duurste Kovacic. Inmiddels op 83K na wat handelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Fifa 21 uitgespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2020 Haha lekker zeg Felix en Lucas Moura hier. Uit marquee Alba, piqué en player pick Militao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Ik Frenkie gister Een van mn favorieten in Fifa 20. Zaterdagavond nog Adama, voor die wacht ik nog even met verkopen tot zijn max. prijs verhoogd is. Ziek hoor @Joery. Krijg je wel een lekker bedrag voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Nu op ongeveer 200K door te traden. Heb de normale game dus kan vrijdag pas spelen. Duurste tot nu toe Ndidi voor 30K, packluck ligt nog ergens in 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Gabriel Jesus net uit zo een Top Elektrum pakketje. Gaat mogelijk wel wat opleveren na de price range update. Hij is nu in ieder geval bijna niet meer verkrijgbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 15 uur geleden zei Arsène: Ik Frenkie gister Een van mn favorieten in Fifa 20. Zaterdagavond nog Adama, voor die wacht ik nog even met verkopen tot zijn max. prijs verhoogd is. Ziek hoor @Joery. Krijg je wel een lekker bedrag voor. Frenkie ook lekker hoor. Beste middenvelder van de game denk ik. Ga Ronaldo eerst houden, gewoon lekker wat potjes mee spelen. Ga hem op een gegeven moment wel verkopen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 Gisteren na de price range update wat J. Felix's gekocht voor 20/21K. Hopelijk gaan die nog stijgen nadat iedereen de game heeft. #TradenmetThierry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 (bewerkt) Lekker lekker, bij mij schiet het traden niet echt op. Verdien amper wat per speler. Prijzen van Adama en Gabriel Jesus na de update vallen me nog een beetje tegen :( Heb ook laatste dagen wat in shadows en jagers geinvesteerd in de hoop dat die weer richting de fut 20 bedragen gaan. 6 oktober 2020 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Uit mega pakketje nog Fabinho en Insigne. Al vallen de prijzen van die knapen me nog tegen. Ook nog Verratti uit het gratis pakketje maar die levert amper wat op voor zijn 86 ALG (8k of zo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten