Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei The Saint:

€1200 is ook wel erg overdreven en onnodig. Maar wil je CoD spelen zonder games te willen verwijderen dan moet je nog een extra ssd-tje steken á €120

Hij heeft 500GB editie oops. Zat na 3 spelen al vol oa deze dus en Battlefield. En games zelf kosten wat is 70-80? En externe HD maar dan wel als goed is 5 TB,kost hem ook nog eens los 300. En dan moet je zegt ie ook nog betalen, voor online spelen via EA ofzo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat maar zitten... deze PS4 was eerst van Alex mijn broetje. Ik heb de games,niet in mijn bezit... Meot ik ze aanschaffen,en downloaden en installeren,zijn we weer week verder 😂🤣 geen zin in. Ga ook over al minder dan 3 uur naar werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand warzone al geprobeerd?

Speel vooral nog veel multiplayer om de boel vrij te spelen, wat trouwens een ongeflooflijke zieke grind is. Jezus man. Alsof ze denken: We maken de gameplay niet leuker, maar gewoon langer. 46 levels voor een fucking wapen.

Vanavond maar eens een potje Warzone proberen, kijken of mijn pc dat trekt. Multiplayer alles op low gaat op zich nog vrij aardig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites