Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Keeza:

Iemand MW3 al gehaald en gespeeld? 

Dat niet, maar wat de andere leden zeggen klopt min of meer wel wat ik heb gehoord. 

Speel je graag alleen de singeplayer, zoals ik, dan zou ik het niet doen. Erg kort en niet best uitgewerkt. De prijs is ook niet mals voor een game wat eigenlijk een dlc zou moeten zijn. 

Is een kleine verbetering t.o.v. MW2 in de multiplayer prima dan zou ik het doen. Zombies schijnt goed aangepakt te zijn. Niet mijn ding, maar verschil moet er zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Arezo:

Zojuist een Playstation 5 besteld, die ga ik zo halen. Vanavond los met Call of Duty 3 Multiplayer :cheer:

Ik zit bij al die grote releases ook elke keer te twijfelen om het te doen, maar het feit dat ik niet zo vaak speel houd mij dan weer tegen..

Knal ze overhoop in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei bas huijsmans:

zit ook wel te twijfelen om hem te kopen. Nadeel is dat ik een nieuwe pc ga bouwen met een vriend die de komende weken op vakantie is en mijn huidige laptop het denk ik niet aan kan. Dus nog maar eventjes wachten. Zonde om hem nu voor mijn PS4 te kopen en die daarna nooit meer te gebruiken

Ik heb het idee dat je tegenwoordig minder snel met je hardware in de knup komt dan vroeger.

Ik heb mijn pc alweer een jaar of 6 gok ik, met een gtx 1060 er in als videokaart, en ik draai dit nog steeds meer dan prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik heb het idee dat je tegenwoordig minder snel met je hardware in de knup komt dan vroeger.

Ik heb mijn pc alweer een jaar of 6 gok ik, met een gtx 1060 er in als videokaart, en ik draai dit nog steeds meer dan prima. 

Ik doe het inmiddels meer dan 4 jaar met deze. Merk de laatste tijd zelfs met FM al dat die slomer begint te worden. Als ik op mijn tweede scherm op youtube wat aan het kijken ben dan begint dat al te haperen als FM aan het laden is. Maar wellicht kan ik het inderdaad eens proberen om hem gewoon te halen aangezien ik toch een pc ga (of ja laat) bouwen.

https://www.bol.com/nl/nl/p/lenovo-ideapad-33015ich-81fk003xmh-gaming-laptop-15-6-inch/9200000092684403/?s2a=

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik doe het inmiddels meer dan 4 jaar met deze. Merk de laatste tijd zelfs met FM al dat die slomer begint te worden. Als ik op mijn tweede scherm op youtube wat aan het kijken ben dan begint dat al te haperen als FM aan het laden is. Maar wellicht kan ik het inderdaad eens proberen om hem gewoon te halen aangezien ik toch een pc ga (of ja laat) bouwen.

https://www.bol.com/nl/nl/p/lenovo-ideapad-33015ich-81fk003xmh-gaming-laptop-15-6-inch/9200000092684403/?s2a=

Je kunt altijd can i run it even laten draaien. Ik zit niet goed genoeg meer in die pc scene om te weten wat wat is.

Prijzen zijn gelukkig weer gezakt dus wordt maar eens tijd dat ik ook eens wat spul ga vernieuwen. Maar eens even kijken hoe groot de kerstbonus word dit jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn al die nieuwe rewards allemaal? Voor mij nog geen touw aan vast te knopen. Ik krijg elke keer van alles voor Battle Pass, maar dat zie ik nergens terug geloof ik. Daarnaast de normale zaken voor de levels en nog een scherm. Vanavond even bekeken, want wellicht kunnen jullie mij verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Djordison:

Wat zijn al die nieuwe rewards allemaal? Voor mij nog geen touw aan vast te knopen. Ik krijg elke keer van alles voor Battle Pass, maar dat zie ik nergens terug geloof ik. Daarnaast de normale zaken voor de levels en nog een scherm. Vanavond even bekeken, want wellicht kunnen jullie mij verder helpen.

Battle Pass moet je kopen en dan krijg je extra beloningen. Verder speel je Camo´s vrij voor wapens. En natuurlijk elk level dat je wapen omhoog gaat attachments en elk level dat je zelf omhoog gaat andere zaken zoals nieuwe wapens enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arezo:

Battle Pass moet je kopen en dan krijg je extra beloningen. Verder speel je Camo´s vrij voor wapens. En natuurlijk elk level dat je wapen omhoog gaat attachments en elk level dat je zelf omhoog gaat andere zaken zoals nieuwe wapens enzo.

Maar die speel je dus vrij, maar je kan er niets mee? Want dat oranje blokje rechtsonder loopt wel vol heel de tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik mijn nieuwe PC en heb ik natuurlijk direct Warzone geïnstalleerd en na enkele secondes twijfelen ook Modern Warfare III gekocht. Wat een wereld van verschil ten opzichte van mijn veel te oude PS4. Echt zin in de nieuwe Warzone. Morgen denk ik maar even alvast flink levelen en de wapens uitzoeken die mij bevallen en vrij spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Direct warzone maar even ingedropt met de ploeg woensdag en gisteren.

Op het eerste gezicht oke. Prima map wel. Het is geen Verdansk, maar godzijdank ook niet die draak van een vorige map. Gameplay voelt wel goed aan. Wel voor bepaalde wapens vreselijk OP zeg, maar goed dat was in warzone 1 ook al zo.

Eerste indruk is prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen maar eens een kijkje nemen. Had gehoopt dat ik iets verder was gekomen met het levelen van wapens in multiplayer maar ja dat komt vanzelf wel.

54 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Wel voor bepaalde wapens vreselijk OP zeg, maar goed dat was in warzone 1 ook al zo.

Welke zijn goed op dit moment?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei bas huijsmans:

Morgen maar eens een kijkje nemen. Had gehoopt dat ik iets verder was gekomen met het levelen van wapens in multiplayer maar ja dat komt vanzelf wel.

Welke zijn goed op dit moment?

Katt sniper is een one shot wapen, Bas-B zie ik vrijwel elke keer voorbij komen, evenals de WSP-Swarm oid als smg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites