Jorikheijn Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Lijkt me ook wel dat hij linksback gaat spelen. Ben benieuwd hoe deze jongen zich heeft ontwikkeld, want in zijn eerste periode bij AZ vond ik hem één van de betere backs van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 (bewerkt) Maar daar speelt Viergever al.... Ja dus? Je hebt er toch twee nodig? Die jongen heeft in twee jaar bij Sampdoria 7 matches gespeeld. Zou me niets verbazen als hij gewoon op de bank begint. Of dat Viergever naar het centrum schuift wat Bjørn hieronder zegt. 16 januari 2014 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Een van de betere backs in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2014 Gorter weg, Poulsen links, Viergever centrum, Gouweleeuw bank. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 AZ Een van de betere backs in de Eredivisie. Aanvallend gezien wel, kon er ook wel van genieten. Wat dat betreft wel jammer dat Twente m niet haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Gorter weg, Poulsen links, Viergever centrum, Gouweleeuw bank. (y) Zit je met 2 linkspoten centraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2014 Zit je met 2 linkspoten centraal. Dan Wuytens bank, ook goed. Vind ze allebei (Gouweleeuw en Wuytens) niet denderend sterk ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Zit je met 2 linkspoten centraal. Het is Ajax niet. Verdedigende kwaliteiten zijn veel belangrijker dan het sterke been bij een centrale verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Helemaal eens met columnschijver. AZ noemt zich een opleidingsclub maar ondertussen worden er elk jaar weer nieuwe spelers gehaald ipv de jeugd eens een kans te geven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Vind het echt een geweldig talent, mocht van de zomer tegen AZ voetballen en hij viel me gelijk al op. Stond toen geloof ik samen met die jongen die als een kakker praat op het middenveld. Maar deze was overduidelijk de betere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Vind het echt een geweldig talent, mocht van de zomer tegen AZ voetballen en hij viel me gelijk al op. Stond toen geloof ik samen met die jongen die als een kakker praat op het middenveld. Maar deze was overduidelijk de betere. Waar speel je dan dat je tegen jong AZ mag ballen? Die kakker is waarschijnlijk Joris van Overeem, ook een groot talent die al zijn debuut heeft mogen maken. Maar Haye staat toch bekend als het grootste talent. Ik zou hem zeker een kans geven nu Martens weg is. Hij zat de laatste 2 wedstrijden nog niet eens bij de selectie, erg jammer. Overtoom heeft al laten zien niet het gewenste niveau te hebben en zou ik verkopen of verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Waar speel je dan dat je tegen jong AZ mag ballen? Die kakker is waarschijnlijk Joris van Overeem, ook een groot talent die al zijn debuut heeft mogen maken. Maar Haye staat toch bekend als het grootste talent. Ik zou hem zeker een kans geven nu Martens weg is. Hij zat de laatste 2 wedstrijden nog niet eens bij de selectie, erg jammer. Overtoom heeft al laten zien niet het gewenste niveau te hebben en zou ik verkopen of verhuren. We speelden tegen AZ 1 in de voorbereiding van het seizoen, we speelden met een regioploeg genaamd het Polderse elftal. Eerste helft tegen 'AZ 1' en de tweede helft tegen 'Jong AZ'. Ja klopt hij heette Joris, is dat wat? Overtoom was bij Heracles toch een van de betere, typisch een gevalletje van te groot voor het servet en te klein... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Overtoom was bij Heracles toch een van de betere, typisch een gevalletje van te groot voor het servet en te klein... Nu doe je net of AZ zoveel groter is dan Heracles. Valt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Tuurlijk is AZ een stuk groter dan Heracles. Heracles is gewoon een degradatiekandidaat, is niet meer het ploegje van anderhalf jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik ben het absoluut met Mark eens. Heracles is veranderd en jammer genoeg niet in positieve zin. Ik zie ze niet meer winnen in Enschede en Utrecht, hoewel dat enkele jaren geleden nog wel zo was. Het is niet reëel om te zeggen dat Heracles met deze selectie gelijk staat aan de mannen uit Alkmaar. Overigens geniet ik nog wel van Heracles, daar niet van. Er zitten ook een paar goede spelers bij. Mark Uth vind ik bijvoorbeeld een goede en ook Jeroen Veldmate kan lekker ballen, maar van AZ winnen ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 [MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Grappig, daar heb ik vorig jaar nog gekeken toen AZ tegen het polderelftal speelde. Als ik het me goed herinner was dat in Anna Paulowna of daar in de buurt. [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Ik denk dat AZ toch wel een aantal maten groter is dan Heracles. Op 1 jaar na de laatste 10 jaar elk jaar Europees voetbal met zelfs af en toe een uitschieter naar boven. 1x landskampioen en 1x bekerwinnaar. Ook staan ze geregeld bovenaan in de eredivisie waar een club als Heracles alleen maar van kan dromen. Toch blijft Overtoom een apart geval. Ik was er echt van overtuigd dat hij het zou gaan maken bij AZ. Hij lijkt in helemaal niets meer op de voetballer van Heracles. Hij sjokt over het veld alsof hij poep in zijn broek heeft en passes over 5 meter komen niet meer aan. Misschien dat dit allemaal te maken heeft met vertrouwen? Bij Heracles de grote (kleine) man en bij AZ niets meer dan een wisselspeler achter mindere goden als Elm en Henriksen. Grote kans dat hij bij een ander team, niet perse kleiner, zoals Utrecht, Heerenveen of Groningen weer de pannen van het dak speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 januari 2014 Share Geplaatst 25 januari 2014 Dat Advocaat er nu is is ook niet fijn voor hem denk ik. Die speelt liever met een wat meer degelijke speler dan iemand met creativiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2014 We speelden tegen AZ 1 in de voorbereiding van het seizoen, we speelden met een regioploeg genaamd het Polderse elftal. Eerste helft tegen 'AZ 1' en de tweede helft tegen 'Jong AZ'. Ja klopt hij heette Joris, is dat wat? Overtoom was bij Heracles toch een van de betere, typisch een gevalletje van te groot voor het servet en te klein... Huhu, die wedstrijd heb ik gezien. Waar speel je zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 8 februari 2014 Share Geplaatst 8 februari 2014 Manmanman, wat lopen ze weer te falen. Waar ze Vitesse en Groningen aftroefde op felheid spelen ze nu als een stelletje slappe zakken en worden ze zelf op deze manier afgetroefd. Die Avdic nooit meer opstellen, die kan echt heel weinig. Vleugels speelden ook niks klaar terwijl die de laatste weken juist erg goed waren. Snap echt niet hoe ze altijd zo ontzettend wisselvallig kunnen zijn... Wat Gudmundsson trouwens deed? Matchfixing?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ziezo. Vanavond ff knallen denk. Moet te doen zijn, al weten we het nooit met AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Zo wisselvallig als de pest inderdaad. Europees doen ze het uit over het algemeen wel goed dus ik reken op een goede uitgangspositie. Ik gok op 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Best wel een zaadpot tot nu toe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ach ja, gelukkig pajjenu we de volle mep. Ik zit volgende week in t stadion, dus dan ben ik benieuwd of ze t vast kunnen houden. En uiteraard ben ik benieuwd wat ze doen tegen Ajax van het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Geen goed gevoel over de wedstrijd van vandaag. Ajax zal zich voor eigen publiek natuurlijk willen revancheren en AZ is uit natuurlijk gewoon bagger. Wel mooi om te lezen dat Dick erover dacht om vanaf minuut 1 net als Salzburg meteen druk te gaan zetten. Zo'n alles of niks poging zou ik echt mooi vinden. Als ze net zo slap beginnen als de laatste wedstrijden geef ik ze al helemaal geen kans. Eerst zelf nog even spelen en dan met al mijn Ajax vrienden de wedstrijd kijken, hopen dat ik de enige gelukkige ben vanmiddag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Dick kan beter wegwezen na dit seizoen. Gewoon tactisch afgemaakt op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten