FC-Breda Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd aan alle (echte) AZ supporters! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd! En over 2 jaar maar weer allemaal terug naar Ajax ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd aan alle echte AZ supporters! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Scheringa is echt een stijve hark zeg :p. Nog gefeliciteerd met kampioenschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd aan alle (echte) AZ supporters! Inderdaad, gefeliciteerd, dik en dik terecht natuurlijk! @ Wout: :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Toch wel een faal dat Ari met een Brazilie vlag staat te wapperen.. ik weet niet wie ik op dit forum persoonlijk moet feliciteren met het kampioenschap dus dan maar in het algemeen; AZ gefeliciteerd, de terechte kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Ja iedereen die AZ een warm hart toedraagt; Gefeliciteerd, dik verdiend. Echter wel even lachen toen ze zongen van: 'helemaal niets in Amsterdam'. Zeker toen van Gaal zo demonstratief voor de fotografen ging meezingen, toverde toch een glimlach op m'n gezicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jopiebakker1 Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Beste Az-ers Ik wil jullie bedanken met dit kampioenschap. wel lol dat jullie die schaal zondag krijgen met Ajax-Az . Ik hoop dat wij als ajax supporters ook mischien kunnen klappen voor az:d Later Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Supporters van AZ van harte gefeliciteerd met het kampioenschap. moge feyenoord jullie volgend jaar van de troon stoten (H) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Haha, die kapitein van Az was uitleg aan het geven ( weet naam niet ) en die Ari gooit zo water over dat hoofd en kijkt zo echt van ; Euj. Lachen. Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Rettekettetteket aaaaaaa zet ;e Maar wel verdiend dit, al denk ik dat ze volgend seizoen de boot in gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd AZ :) Vond het scenario van gister wel grappig, ook omdat het me 14 euro opleverde, maar het is jullie zeker gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowie Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 congrats maak er maar een feestje van éh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hangakwally Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd Alkmaar! Ben zelf niet zo´n fan van AZ maar ik vind wel dat de supporters dit zeker verdienen, aangezien wij er in 2007 nog vandoor gingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Met klappers de Champions League in!:) Wat een mooie dag vandaag. Wel lullig dat het op zo'n manier moest gaan, maar toch wel supermooi. Ik heb trouwens ook aardig wat geld verdient met weddenschappen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gratz AZ-supporters! Ben blij dat mijn clubje dan toch nog een bijdrage heeft kunnen leveren aan jullie kampioenschap, maar volgend jaar die schaal gewoon weer richting Eindhoven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Klapperdeklapperdeklapper voor AZ, meest regelmatige club van het seizoen. Van Gaal heeft het slim gedaan door systeem aan te passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Wel fair trouwens van supporters van andere clubs dat ze ons feliciteren. Dankjulliewel:) En waarom heb ik trouwens nog geen Ajacied (van wie ik het weet) zien feliciteren?:m: (grapje hoor) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Wajoo net uit de stad, gekkenhuis :mrgy: mooi seizoen en hopen op mooie CL wedstrijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 AZ gefeliciteerd met jullie, meer dan terechte, landstitel. Hopen op mooie wedstrijden volgend jaar in de CL en dat jullie dit niveau maar nog lang vast mogen houden, dat maakt de Nederlandse competitie alleen maar leuker! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Wajoo net uit de stad, gekkenhuis :mrgy: mooi seizoen en hopen op mooie CL wedstrijden :) Daar ook met klapper gestaan ;e? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Felicitaties, meer dan terecht. Toevallig volgende week een slippertje op het programma tegen Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Gefeliciteerd, ma gooi de klappers weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Alle echte AZ mensen(Echte supporters, spelers etc) Gefeliciteerd met dit kampioenschap!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Daar ook met klapper gestaan ;e? nee die klappers vind ik nutteloos :cab: maar vader van een vriend van me die heeft die nieuwe ontworpen dus dan mag ik weer mee de amstel lounge in volgend seizoen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten