Jeroen. Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Ja, maar je refereert naar de Asia Cup, dus die link snap ik niet helemaal ;x Nou doordat hij daar heeft gespeeld en dus minder rust heeft gehad dan de andere spelers is hij minder scherp;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Normaal vind ik Holman ook erg goed, dat ie es een keer een minder wedstrijdje speelt is dan niet zo erg vind ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Die keeper vond ik wel meevallen had geen bal klem maar ik denk dat het komt door de zenuwen want het schijnt een groot talent te zijn. Jammer AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Romero ook niet tegen Heerenveen dan kan Esteban zich bewijzen.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Jaaaaaa! 1-0 Wernbloom. Die keepert van AZ is trouwens niet goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 Bij de wederopbouw van AZ na het vertrek van Dirk Scheringa hoort mogelijk een nieuw logo. In Alkmaar wordt gesproken over een wijziging van het huidige logo (foto) naar de originele variant. Directeur van de Alkmaarders Toon Gerbrands reageert op de clubsite op een vraag van een supporter, die het klassieke logo met de Alkmaarse poort en een Zaanstreek-molen wil terugzien. "Ik wil dat graag voorleggen aan de Stichting Continuïteit AZ die het vetorecht hebben hierover. Het lijkt me mooi om de mogelijke wijziging van ons huidige logo (foto) nog dit jaar te bespreken." "Het is overigens in mijn periode bij AZ nog nooit voorgekomen dat we het logo wilden veranderen", vervolgt Gerbrands. "Na gesprekken met de supportersvereniging concludeerden we dat het huidige logo een bepaalde traditie met zich meebrengt. Toen wilden we het dus houden." BRON: ELFvoetbal. Dit moet hem dan worden : http://www.voetballogo.nl/images/logo/az_1k.gif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2011 Laat ajb het oude logo gewoon blijven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 Laat ajb het oude logo gewoon blijven :cab: idd, dat nieuwe logo ziet er niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 Asjeblieft niet he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 21 februari 2011 Share Geplaatst 21 februari 2011 Ik ben het volledig met jullie eens. Jezus zeg. Ouwe logo is saai, het moet gezegd, maar het straalt tenminste nog een soort klasse uit. Dit ontwerp is gewoon waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Dat geloof je zelf toch niet hè? Dat ding is het lelijkste wat ik ooit heb gezien, hou lekker 't logo zoals het is. Niet dat dat nou zo geweldig mooi is, maar er is inmiddels internationaal ook wat bekendheid mee opgebouwd enzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 Gelukkig stoppen ze met vrouwenvoetbal. Dat stelde helemaal niks voor. In een oefenwedstrijd tegen onze B1(Foresters) werden ze met 10-0 afgedroogd terwijl ze gewoon met hun sterkste elftal speelden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 Wat ongelofelijk spuglelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 Jezus wat een kutlogo is dat zeg ;e Hou het oude gewoon maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2011 Gelukkig stoppen ze met vrouwenvoetbal. Dat stelde helemaal niks voor. In een oefenwedstrijd tegen onze B1(Foresters) werden ze met 10-0 afgedroogd terwijl ze gewoon met hun sterkste elftal speelden ;e En ze waren nog een van de betere van NL he :mrgy: Maarja, vrouwenvoetbal op amateurniveau moet kunnen, maar niet gaan doen alsof het serieus is in NL. Lekker in Duitsland, Zweden en de VS gaan voetballen als je prof wilt worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 En ze waren nog een van de betere van NL he :mrgy: Maarja, vrouwenvoetbal op amateurniveau moet kunnen, maar niet gaan doen alsof het serieus is in NL. Lekker in Duitsland, Zweden en de VS gaan voetballen als je prof wilt worden.. Ben het helemaal met je eens :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 De oplossing zou natuurlijk zijn om de Nederlandse vrouwencompetitie te combineren met die van Duitsland. Dan zou het niveau werkelijk omhoog kunnen. Op zich vond ik het initiatief voor een profcompetitie voor vrouwen prima, maar het blijft lastig om het niveau echt goed omhoog te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 24 februari 2011 Share Geplaatst 24 februari 2011 Hehe, nee 't niveau stelde niet veel voor nee, ben wel eens gaan kijken omdat het hier aan de overkant gespeeld werd (Schoonenberg) Ik ben benieuwd hoe ze nu verder gaan met de vrouwen Eredivisie, Willem II is er ook mee opgehouden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 februari 2011 Share Geplaatst 24 februari 2011 De PSV vrouwen willen wel waarschijnlijk meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 februari 2011 Share Geplaatst 25 februari 2011 Bedoel je nou Toivonen en co of heeft PSV echt een dameselftal?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 25 februari 2011 Share Geplaatst 25 februari 2011 De PSV vrouwen willen wel waarschijnlijk meedoen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Billenknijpen voor het leven hier, ***********.. Bossen is echt te slecht voor woorden, ongelofelijk! EDIT: haha, bruggink erin ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ja Viergever had nooit rood mogen krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Idd, waardeloze beslissing van Bossen. Wilde waarschijnlijk wat goed maken t.o.v. Twente ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten