Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Bij de wederopbouw van AZ na het vertrek van Dirk Scheringa hoort mogelijk een nieuw logo. In Alkmaar wordt gesproken over een wijziging van het huidige logo (foto) naar de originele variant.

Directeur van de Alkmaarders Toon Gerbrands reageert op de clubsite op een vraag van een supporter, die het klassieke logo met de Alkmaarse poort en een Zaanstreek-molen wil terugzien. "Ik wil dat graag voorleggen aan de Stichting Continuïteit AZ die het vetorecht hebben hierover. Het lijkt me mooi om de mogelijke wijziging van ons huidige logo (foto) nog dit jaar te bespreken."

"Het is overigens in mijn periode bij AZ nog nooit voorgekomen dat we het logo wilden veranderen", vervolgt Gerbrands. "Na gesprekken met de supportersvereniging concludeerden we dat het huidige logo een bepaalde traditie met zich meebrengt. Toen wilden we het dus houden."

BRON: ELFvoetbal.

Dit moet hem dan worden : http://www.voetballogo.nl/images/logo/az_1k.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig stoppen ze met vrouwenvoetbal. Dat stelde helemaal niks voor. In een oefenwedstrijd tegen onze B1(Foresters) werden ze met 10-0 afgedroogd terwijl ze gewoon met hun sterkste elftal speelden ;e

En ze waren nog een van de betere van NL he :mrgy: Maarja, vrouwenvoetbal op amateurniveau moet kunnen, maar niet gaan doen alsof het serieus is in NL. Lekker in Duitsland, Zweden en de VS gaan voetballen als je prof wilt worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ze waren nog een van de betere van NL he :mrgy: Maarja, vrouwenvoetbal op amateurniveau moet kunnen, maar niet gaan doen alsof het serieus is in NL. Lekker in Duitsland, Zweden en de VS gaan voetballen als je prof wilt worden..

Ben het helemaal met je eens :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oplossing zou natuurlijk zijn om de Nederlandse vrouwencompetitie te combineren met die van Duitsland. Dan zou het niveau werkelijk omhoog kunnen. Op zich vond ik het initiatief voor een profcompetitie voor vrouwen prima, maar het blijft lastig om het niveau echt goed omhoog te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites