De Stroot Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Dat zijn de wandelgangen van VZ, niet geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Altidore heeft op Twitter gemeld dat hij eruit is met AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat was een week geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat was een week geleden. 17 juli jongstleden, ff googelen, twitter jozy altidore, kan je lezen. Z'n vorige tweet was dat het moeilijk werd om Nederlands te gaan leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Jozy_Altidore Jozy Altidore 15 juli 2011 To all my amazing fans, I have indeed agreed to terms to join AZ In holland! Thanks for all the love and the hate it's all making me better! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Az twitter heeft ook een opvallende tweet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 wwwAZnl AZ 19 juli 2011 Net in Nederland en aanwezig langs de zijlijn van AZ - AGOVV: Jozy Altidore. #AZ #Altidore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat las ik ook idd. Ze gaan het morgen afronden, hij gaat een contract van 3 Ã* 4 jaar tekenen. Overigens is AZ in onderhandeling met Heerenveen over Beerens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Gister was ik bij AZ-Kayserispor. En ik ben zeeeer verheugd over dat Holman naar linksbuiten is gegaan en Martens op 10. Holman en Martens waren zo verschrikkelijk goed, Poulsen was ook erg goed. En Maher viel ook nog in. Daar gaat AZ nog veel plezier aan beleven!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Komt AZ of ADO morgen op RTL7? Of is alles op Eredivisie Live? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Lijken het gewoon zonder inspanning te gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Beerens!:) Dit gaat een leuk seizoen worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Jep, blijft een leuke ploeg. Veel jong/Nederlands talent en een geweldige coach:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2011 Sergio Romero verhuist zeer waarschijnlijk op korte termijn naar Sampdoria. De laatste twee weken noemt men in Italië veelvuldig de naam van de Argentijnse doelman als nieuweling in Genua. Sky Italia weet dat er voor Romero een contract voor seizoen klaar ligt; AZ zou snel 'ja' gaan zeggen op een bedrag van 3,5 miljoen euro voor de Zuid-Amerikaan. Prima, hoi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Wat speelt AZ dramatisch ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Wat speelt AZ dramatisch ;e Mijn beeld bij Sopcast valt steeds weg, is maar beter ook als je naar het spel kijkt ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Me ouders kijken het nieuws dus kan nog niet kijken, wat een feest:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Staat inmiddels 1-1 maar ik zou de moeite maar niet nemen om het te kijken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Denk dat AZ in de 2e helft de overwinning wel zal pakken. Die tegenstanders bakken er helemaal niet veel van.;c Edit: Wat een wanprestatie van AZ, mag hopen dat ze dit in Alkmaar nog wel goed maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Lekkere wedstrijd gister hoor, dit is toch beschamend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2011 Vandaag niks van de wedstrijd gezien, maar wat ik hoorde was de rode kaart voor die Cmovs niet helemaal terecht? Hoe dan ook, donderdag ben ik er bij. Even Europa League veilig stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2011 http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=260731 :-D vanaf 5:30 oid. heerlijk, GJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Vandaag niks van de wedstrijd gezien, maar wat ik hoorde was de rode kaart voor die Cmovs niet helemaal terecht? Hoe dan ook, donderdag ben ik er bij. Even Europa League veilig stellen. Ietwat zwaar bestraft imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Altidore :D Baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goede goals van Altidore. Als hij zo doorgaat, wordt hij nog topscorer in Nederland joh. Beerens had trouwens wel een lekkere schot tegen de paal. Kan een zeer goede voorhoede worden daar. Alleen achterin ben ik nog niet helemaal overtuigd nu Romero en Moreno weg gaan/zijn. Twee van je betere verdedigers achterin als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten