Aaron21 Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 een heel seizoen coëfficiënten updaten en dan gaan ze misschien wegvallen. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Leuk begin wel, van de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 @Zeus Ik moet je nageven als Conte fan, die man doet het fantastisch. Maar ik weet niet of je zit te kijken nu, maar hoe die zich in 20 minuten tijd gedraagt, hoe Inter voetbalt en heel Inter zich gedraagt is toch echt om te kotsen? Ben benieuwd naar je mening over dit aspect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Luuk de Jong heeft z'n dag vandaag 2-2 alweer, lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Zijn gedrag langs de kant is mijn stijl ook niet, maar om eerlijk te zijn erger ik mij daar nooit zo aan bij trainers. Hoogstens een keer met Mourinho omdat het onecht overkomt, bij Conte lijkt het wel oprecht. Hoe Inter zich gedraagt let ik ook niet echt op. Wat betreft het spel: vaak is dat onder Conte nog best prima om aan te gluren. Bij vlagen attractief zelfs. Zie Italië en best vaak met Juve destijds. Chelsea ook nog weleens. Maar kijk ook naar het materiaal nu. De spelers op de vleugels bepalen in dit systeem veel en als je het met Young en D'Ambrosio moet doen is dat weinig spectaculair. Die offensieve backs van Sevilla dringen hen ook nóg verder naar achter. Tel er nog bij op dat Lukaku vooral in de omschakeling uitblinkt en Godín ontzettend traag is. Als je met deze ploeg op de middenlijn combinatievoetbal gaat spelen lig je er als coach na een paar maanden uit. Een De Boertje, zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 1 uur geleden zei Zeus: Zijn gedrag langs de kant is mijn stijl ook niet, maar om eerlijk te zijn erger ik mij daar nooit zo aan bij trainers. Hoogstens een keer met Mourinho omdat het onecht overkomt, bij Conte lijkt het wel oprecht. Hoe Inter zich gedraagt let ik ook niet echt op. Wat betreft het spel: vaak is dat onder Conte nog best prima om aan te gluren. Bij vlagen attractief zelfs. Zie Italië en best vaak met Juve destijds. Chelsea ook nog weleens. Maar kijk ook naar het materiaal nu. De spelers op de vleugels bepalen in dit systeem veel en als je het met Young en D'Ambrosio moet doen is dat weinig spectaculair. Die offensieve backs van Sevilla dringen hen ook nóg verder naar achter. Tel er nog bij op dat Lukaku vooral in de omschakeling uitblinkt en Godín ontzettend traag is. Als je met deze ploeg op de middenlijn combinatievoetbal gaat spelen lig je er als coach na een paar maanden uit. Een De Boertje, zeg maar. Ze hebben echt gewoon niet gevoetbald vandaag, en het gedrag van de spelers was een beetje het Mourinho van Madrid toen. Denk zeker ook dat een trainer invloed heeft op dat nare gedrag. Hij voetbalt inderdaad aantrekkelijker dan je zou denken normaal gesproken. Helaas, vandaag weinig van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 Heerlijk dat Sevilla gewonnen heeft; Europa de Sevilla Luuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten