bas2204 Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Proficiat @007mark met de overwinning. En bedankt @Tijn voor de organisatie. Zelf best tevreden met mijn 5e plek. De uitkomst van de eerste editie was toch al niet te evenaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 6e plek. Zeker niet ontevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Gefeliciteerd met de overwinning @007mark. Zelf in weinig rondes punten gepakt, maar door 2x12 punten te pakken een plek in de middenmoot weten te pakken. @Tijnheb je een overzicht van alle gegeven punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 10 minuten geleden zei Chiemel: Gefeliciteerd met de overwinning @007mark. Zelf in weinig rondes punten gepakt, maar door 2x12 punten te pakken een plek in de middenmoot weten te pakken. @Tijnheb je een overzicht van alle gegeven punten? Thanks. Na de laatste stemronde even op de knop Q drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 5 minuten geleden zei 007mark: Thanks. Na de laatste stemronde even op de knop Q drukken. En op m'n mobiel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 2 uur geleden zei 007mark: Ook van iedereen punten gekregen behalve @Richarð. en @Tijn. Van tevoren gedacht dat Welshly Arms te bekend zou zijn (luister er zelf veel naar), maar toch een heerlijke score gehaald. Thanks iedereen. Mijn punten. Alles staat op volgorde. Dus je had net de pech om de 11de te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Gefeliciteerd @007mark. Het is wel duidelijk dat men country niet echt kan waarderen hier. Desalniettemin blij met mijn eigen keuze (luister er nog steeds naar), maar had hem wel wat hoger op de ranglijst verwacht. Op naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 32 minuten geleden zei nasje92: Gefeliciteerd @007mark. Het is wel duidelijk dat men country niet echt kan waarderen hier. Desalniettemin blij met mijn eigen keuze (luister er nog steeds naar), maar had hem wel wat hoger op de ranglijst verwacht. Op naar de volgende! Van mij had je anders wel de 12 gekregen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 3 minuten geleden zei 007mark: Van mij had je anders wel de 12 gekregen hoor Haha, ja klopt! Uitzondering op de regel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Tweede plaats,meer dan tevreden mee. Dank u wel voor de positieve feedback,had dit totaal niet verwacht. Proficiat aan de winnaar en bedankt aan de organisator . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Aiaiai voorlaatste da is niet best. Maar niets getreurd, volgende keer doe ik weer met evenveel plezier mee. Proficiat @007mark met de winst en dank aan @Tijn voor de vlekkeloze organisatie, het was weer fun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Redelijk debuut gemaakt en nog een kleine sprong gemaakt in de laatste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 juni 2019 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2019 21 uur geleden zei Chiemel: Gefeliciteerd met de overwinning @007mark. Zelf in weinig rondes punten gepakt, maar door 2x12 punten te pakken een plek in de middenmoot weten te pakken. @Tijnheb je een overzicht van alle gegeven punten? https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/264514/the-great-american-song-contest-2/48WSu7EQ Met de aankomende vakantieperiode ben ik wat huiverig om nu gelijk een volgende editie te beginnen, maar als in dit topic al genoeg mensen hun interesse wordt geuit is het wat mij betreft prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Van mij mag je hem vast openen, desnoods met een langere deadline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Wellicht inderdaad beter om dat eind augustus te doen. Mensen moeten natuurlijk wat insturen en daarna ook nog punten verdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 1 uur geleden zei Tijn: https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/264514/the-great-american-song-contest-2/48WSu7EQ Met de aankomende vakantieperiode ben ik wat huiverig om nu gelijk een volgende editie te beginnen, maar als in dit topic al genoeg mensen hun interesse wordt geuit is het wat mij betreft prima. Dankje! Ik wil ook altijd wel meedoen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Ik heb al wat klaar staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Ik vind het prima om te wachten maar je mag ook best een nieuwe starten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Ik ben er ook bij. Wat mij betreft kunnen we wel beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 @Tijn Komt er nog een derde editie aan binnenkort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Op 27-6-2019 om 21:04 zei Tijn: https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/264514/the-great-american-song-contest-2/48WSu7EQ Met de aankomende vakantieperiode ben ik wat huiverig om nu gelijk een volgende editie te beginnen, maar als in dit topic al genoeg mensen hun interesse wordt geuit is het wat mij betreft prima. Ik doe ook graag mee de volgende editie. Zou je mij een mention kunnen sturen als t begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2019 Share Geplaatst 15 augustus 2019 Vorige week op donderdag mijn winnende inzending mogen aanschouwen op Sziget. Hier een klein stukje van Down To The River: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Gaat dit nog door ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 september 2019 Auteur Share Geplaatst 16 september 2019 Als iemand anders het wil oppakken is dat wat mij betreft prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Gaat mij helaas niet lukken. Misschien iemand anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten