Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Great American Song Contest #2

Tijn

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Chiemel:

Gefeliciteerd met de overwinning @007mark.

Zelf in weinig rondes punten gepakt, maar door 2x12 punten te pakken een plek in de middenmoot weten te pakken. @Tijnheb je een overzicht van alle gegeven punten? 

Thanks.

Na de laatste stemronde even op de knop Q drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Ook van iedereen punten gekregen behalve @Richarð. en @Tijn. Van tevoren gedacht dat Welshly Arms te bekend zou zijn (luister er zelf veel naar), maar toch een heerlijke score gehaald. Thanks iedereen.

0fbdceafe47ab7b24071310b25049d2b.png

Mijn punten. Alles staat op volgorde. Dus je had net de pech om de 11de te zijn.  :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei nasje92:

Gefeliciteerd @007mark

Het is wel duidelijk dat men country niet echt kan waarderen hier. Desalniettemin blij met mijn eigen keuze (luister er nog steeds naar), maar had hem wel wat hoger op de ranglijst verwacht. 

Op naar de volgende!

Van mij had je anders wel de 12 gekregen hoor ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Chiemel:

Gefeliciteerd met de overwinning @007mark.

Zelf in weinig rondes punten gepakt, maar door 2x12 punten te pakken een plek in de middenmoot weten te pakken. @Tijnheb je een overzicht van alle gegeven punten? 

https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/264514/the-great-american-song-contest-2/48WSu7EQ

Met de aankomende vakantieperiode ben ik wat huiverig om nu gelijk een volgende editie te beginnen, maar als in dit topic al genoeg mensen hun interesse wordt geuit is het wat mij betreft prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tijn:

https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/264514/the-great-american-song-contest-2/48WSu7EQ

Met de aankomende vakantieperiode ben ik wat huiverig om nu gelijk een volgende editie te beginnen, maar als in dit topic al genoeg mensen hun interesse wordt geuit is het wat mij betreft prima. 

Dankje! Ik wil ook altijd wel meedoen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-6-2019 om 21:04 zei Tijn:

Ik doe ook graag mee de volgende editie. Zou je mij een mention kunnen sturen als t begint?

Link naar opmerking
Deel via andere websites