Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Apex Legends

Elsjorro1990

Aanbevolen berichten

De nieuwe hype, apex legends, kwam vrijwel uit het niets. Er werd door diverse streamers iets aangekondigd en vervolgens kwam vrij vlot de game uit.

Wat een fantastisch spel. Lijkt alles te hebben wat andere BR games missen. Niet voor niks sta je tegenwoordig mega lang te wachten in de lobby van blackout om in een game te geraken.

Eigenlijk ongelooflijk dat ze dit zo goed aangepakt hebben zonder een beta, alles lijkt bijna te werken, bijna geen wachttijden, geen fall damage, soepele gameplay, ingenieus systeem wat betreft armor en shields, prima balance qua vinden van epic armor etc. 

Won ook gelijk me eerste 2 games

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuke hype idd, maar mede door het flink sponsoren van grote streamers. Als deze game niet blijft vernieuwen, is het gewoon een soort ééndagsvlieg imo. Hoop dat het wel blijft vernieuwen, het is wel leuker om streamers verschillende games te zien spelen.

Goed om te zien is wel dat Fortnite getriggered is door Apex en nu meerdere balance changes heeft gemaakt. Luisteren op dit moment echt naar de community. En aangezien er op dit moment meer geld te verdienen is met Fortnite zal de aandacht van de competitive streamers wel weer terug shiften naar Fortnite op dit moment. 

Heb zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er idd erg tof uit. Denk dat switchen tussen Fortnite en Apex de ideale combo is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Jespresso:

Ja leuke hype idd, maar mede door het flink sponsoren van grote streamers. Als deze game niet blijft vernieuwen, is het gewoon een soort ééndagsvlieg imo. Hoop dat het wel blijft vernieuwen, het is wel leuker om streamers verschillende games te zien spelen.

Goed om te zien is wel dat Fortnite getriggered is door Apex en nu meerdere balance changes heeft gemaakt. Luisteren op dit moment echt naar de community. En aangezien er op dit moment meer geld te verdienen is met Fortnite zal de aandacht van de competitive streamers wel weer terug shiften naar Fortnite op dit moment. 

Heb zelf nog niet gespeeld, maar het ziet er idd erg tof uit. Denk dat switchen tussen Fortnite en Apex de ideale combo is. 

Tuurlijk is dit flink gesponsored, maar neemt niet weg dat de game gewoon spot on is. Verder geld voor deze game wat voor elke game geld: blijven komen met content, maar daarbij niet de basis uit het oog verliezen.

je ziet het bij fortnite met gare zaken als die domme vliegtuigen, OP rocket launcher, editen van iemand anders zijn building etc.

Ik denk dat dat wel meevalt qua aandacht terug naar fortnite, uiteindelijk zullen de streamers als shroud, ninja, drdisrespect etc. Gewoon spelen wat ze leuk vinden. Je zag het al bij oa shroud en drdisrespect die vrij snel flauw waren van cod en weer andere games streamden. 

Als dit spel blijft vernieuwen, zie ik het fortnite wel van de troon afstoten. Fast pace gameplay is iets wat ook vele malen lekkerder kijkt dan oa fortnite. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er idd goed uit, knap dat ze dezelfde dag aankondigen als releasen en alles zo 'vlekkeloos' verloopt. En dat zoveel mensen er hyped over zijn.

Toch denk ik dat Fortnite voorlopig nog wel de nr 1 blijft; de events, constante vernieuwing blijven leuk om te zien denk ik.

Vliegtuigen zijn zo goed als nutteloos nu; kunnen niet meer door structures heen vliegen, rocket launcher en deagle zijn generfd. Editen van andersmans builds was een test in een toernooitje, hebben ze na 2 dagen weer verwijderd.

Nu Apex er is zal Fortnite echt op moeten passen met major veranderingen, aangezien streamers nu makkelijker naar iets anders kunnen grijpen. Denk dat dat voor beide games erg goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jespresso:

Het ziet er idd goed uit, knap dat ze dezelfde dag aankondigen als releasen en alles zo 'vlekkeloos' verloopt. En dat zoveel mensen er hyped over zijn.

Toch denk ik dat Fortnite voorlopig nog wel de nr 1 blijft; de events, constante vernieuwing blijven leuk om te zien denk ik.

Vliegtuigen zijn zo goed als nutteloos nu; kunnen niet meer door structures heen vliegen, rocket launcher en deagle zijn generfd. Editen van andersmans builds was een test in een toernooitje, hebben ze na 2 dagen weer verwijderd.

Nu Apex er is zal Fortnite echt op moeten passen met major veranderingen, aangezien streamers nu makkelijker naar iets anders kunnen grijpen. Denk dat dat voor beide games erg goed is.

Dat is juist het probleem van fortnite: een heleboel zaken die ze in de game geprobeerd hebben waren echt niet te doen. Maar goed, we gaan het zien. 

Hopelijk weer respawn dit vol te houden, ik las vandaag dat er al 25 mil geregistreerde spelers waren. Dat is binnen een aantal dagen 13% van de top van fortnite. 

Oh ja nog 1 ding: dat geluid op apex. Dat is hoe geluid moet werken he. Als ze dat in cod zouden kunnen krijgen, was die game gelijk 40 procent beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat is juist het probleem van fortnite: een heleboel zaken die ze in de game geprobeerd hebben waren echt niet te doen. Maar goed, we gaan het zien. 

Hopelijk weer respawn dit vol te houden, ik las vandaag dat er al 25 mil geregistreerde spelers waren. Dat is binnen een aantal dagen 13% van de top van fortnite. 

Oh ja nog 1 ding: dat geluid op apex. Dat is hoe geluid moet werken he. Als ze dat in cod zouden kunnen krijgen, was die game gelijk 40 procent beter. 

Ga hem van de week eens uitproberen. Ben wel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:

Top. Ga er van de week dan eens naar kijken.

Had als ik het goed begreep ook geen PS+ nodig toch?

Dat ding staat al maanden stof te happen en weinig zin om Plus aan te schaffen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Geen idee. Heb zelf wel PS+ dus kan het je niet vertellen. Zou wel goed kunnen hoor; voor Fortnite heb je ook geen plus nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Magikarp:

Je hebt PS Plus toch nodig om uberhaupt online te kunnen?

Je kan altijd op de PS server, Plus of niet. Games als FIFA heb je bijv wel Plus nodig, maar er zijn ook games zoals Fortnite, waar Plus niet nodig is. als dat ook voor deze geld is het mooi meegenomen. Plus kopen om dit uit te proberen zie ik niet zitten. Maak te weinig gebruik van PS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieus? :cab:  Wist ik niet.

Net ff een potje gespeeld, onder het motto 'toch niks te doen'. Speelt wel heel fijn zeg. Goede bullet detection, voelt lekker snel aan, alleen het openen van die crates kost wat veel tijd met dat extra menuutje wat je in beeld krijgt.

En hoe dan ook alsnog maar leuk voor 1 potje maar dat komt meer omdat ik het inmiddels wel gezien heb met die PS4.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sierra sierra.

Apex Legends gaat nooit in de buurt komen van Fortnite. Tfue, man die al jaren Battle Royale-games speelt en momenteel de beste Fortnite-speler is, legde het goed uit. Fortnite is een revolutionaire game, één van de beste games ooit. Enige redenen waarom mensen nu opeens Apex spelen, is omdat Fortnite repetitief is (zoals de map) en (grote) streamers het meteen onder de aandacht brengen. Schijnt zelfs dat een aantal ervan ervoor betaald zijn. Kijkers willen het ook proberen, dus gaat hij meteen de download in. Iedereen probeert wat potjes. De ene persoon bevalt het wel, de andere niet. De mensen die het leuk vinden, gaan Apex zeer waarschijnlijk afwisselen met Fortnite. De mensen die het niks vinden, gaan waarschijnlijk terug naar Fortnite. De kans is dan ook groot dat Apex nu of over een tijdje al aan hun piek zit, terwijl momenteel ongeveer 25 miljoen mensen het gespeeld hebben. Fortnite? Die hebben inmiddels al meer dan 200 miljoen spelers. Zit nog een aardig groot gat tussen dus.

Daarnaast heb je tegenwoordig aardig wat Battle Royale-games. H1Z1, PUBG, Fortnite, Blackout, Apex Predators en nog meer. H1Z1 en PUBG waren zo een groot deel van hun spelers kwijt aan Fortnite. Toen kwam Blackout. Wat gebeurde er toen? Mensen probeerden Blackout, maar een groot deel keerde terug naar Fortnite. Je hebt vast COD-spelers die blijven zitten, maar die waren er niet bijzonder veel. Apex lijkt meer op andere Battle Royale-games, dan op Fortnite. Fortnite is echt uniek. Daarom zal Apex niet in de buurt komen van Fortnite.

Wil overigens niet zeggen dat Apex slecht is ofzo, heb het namelijk nog niet eens gespeeld. Smaken verschillen ook. Denk alleen niet dat Apex ook maar in de buurt komt om Fortnite van de troon af te stoten @Elsjorro1990, zeker niet als iemand die al jaren in de top van Battle Royale-games meedraait dat bevestigt.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Fortnite echt geen ruk aan (het typespel wel, maar gewoon Fortnite zelf niet), paar potjes gespeeld maar vond het totaal niet lekker spelen en leek allemaal wat kinderachtig. Zie het ook zeker niet als een van de beste games ooit. Voor mij zijn dat games als CS, Wolfenstein, Halo, MGS en (oudere) CoD en  GTA. Maar dat is voor een ieder natuurlijk persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Fortnite ook helemaal niks. Maar het heeft wel een formule die de massa aanspreekt. Elke week nieuwe dingen met felle kleurtjes. Dat verkoopt, vooral bij de jongere leeftijdsgroepen. Paar schreeuwerige streamertjes erbij en dan blijft dat wel in stand. De enige reden dat die 'hype' zich voort blijft zetten is omdat ze de ruimte hebben om die vernieuwingen steeds door te voeren en de hype voedt de hype. Elke week is er wat nieuws te proberen dus mensen gaan ook elke week dat nieuws proberen. Ze zullen dat ook wel móeten, want het spel zelf is echt niet zo bijzonder goed. Het bedrijf erachter wel. Het is niet goed, maar het spreekt aan en (oogt) toegankelijk. Denk McDonald's, denk Coldplay.

Dat gaat zo'n Apex inderdaad niet veranderen, maar denk ook niet dat dat hoeft. Is totaal andere gameplay en het ziet er ook compleet anders uit. Enige overeenkomst is het genre. Wanneer het bevalt zul je blijven hangen, anders niet. Zoals dat ook met Fortnite is. Bij de één zijn dat er (veel) meer dan bij de ander, niks mis mee.

49 minuten geleden zei JanVertonghen:

Zit nog een aardig groot gat tussen dus. 

4 februari 2019. 25 juli 2017. Natúúrlijk zit daar een groot gat tussen. Fortnite begon ooit ook eens met 25 miljoen. Weet ook zeker dat dat niet gelijkgetrokken wordt, maar het is een beetje een vreemde vergelijking.

Overigens is PUBG niet free to play, wat een hoop verklaart. Blackout ook niet. H1Z1 zit/zat volgens mij vol met bugs en slechte gameplay. Apex ziet er, van wat ik gezien heb, een stuk stabieler uit. Maar zoals gezegd: denk dat er weinig ruimte voor vernieuwing is. Er is wat 'afwisseling' met de verschillende legends die je kan gebruiken maar volgens mij is dat het dan ook wel. Wordt snel repetitief, net als elk ander spel (alleen FIFA blijft gespeeld en gekocht worden, vreemd genoeg). Krijg er een CoD gevoel bij, fijne gameplay maar ook dat is na een jaar wel aan vernieuwing toe.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Magikarp:

Ik vind Fortnite ook helemaal niks. Maar het heeft wel een formule die de massa aanspreekt. Elke week nieuwe dingen met felle kleurtjes. Dat verkoopt, vooral bij de jongere leeftijdsgroepen. Paar schreeuwerige streamertjes erbij en dan blijft dat wel in stand. De enige reden dat die 'hype' zich voort blijft zetten is omdat ze de ruimte hebben om die vernieuwingen steeds door te voeren en de hype voedt de hype. Elke week is er wat nieuws te proberen dus mensen gaan ook elke week dat nieuws proberen. Ze zullen dat ook wel móeten, want het spel zelf is echt niet zo bijzonder goed. Het bedrijf erachter wel.

Dat gaat zo'n Apex inderdaad niet veranderen, maar denk ook niet dat dat hoeft. Is totaal andere gameplay en het ziet er ook compleet anders uit. Enige overeenkomst is het genre. Wanneer het bevalt zul je blijven hangen, anders niet. Zoals dat ook met Fortnite is. Bij de één zijn dat er (veel) meer dan bij de ander, niks mis mee.

4 februari 2019. 25 juli 2017. Natúúrlijk zit daar een groot gat tussen. Fortnite begon ooit ook eens met 25 miljoen. Weet ook zeker dat dat niet gelijkgetrokken wordt, maar het is een beetje een vreemde vergelijking.

Het is de combinatie van nieuwe toevoegingen en competitieve gameplay. Je zal vast een groep hebben die het geweldig vindt als er ballonnen, een radio die bouwwerken sloopt en een apparaat dat vuurwerk knalt toegevoegd worden (en de creative mode niet te vergeten), maar de meer 'ervaren' spelers zitten op zulke dingen niet te wachten. Op sommige nieuwe wapens wel, maar bij lange na niet op allemaal. Met de toevoeging van Pop-Up Cups en custom matchmaking keys wordt er echter ook aan de competitieve spelers gedacht. Zitten nog een hoop kinderziektes in, maar ze werken er wel aan. Het is dus niet enkel maar 'wekelijks nieuwe dingen dus ze knallen hem wekelijks aan om die dingen te proberen', het is gewoon voor ieder wat wils. Als de basis van het spel je bevalt dan natuurlijk. 

Het spel is niet bijzonder goed inderdaad. Dan doel je op de aanwezige bugs/glitches neem ik aan? Want die worden soms wel vermoeiend. Ze patchen regelmatig dingen, maar er komen steeds weer nieuwe bugs/glitches voor terug. Verder is het wel een erg bijzonder spel natuurlijk. Zoals ik al aangaf, erg uniek. Je hebt een dynamische omgeving, je kan bouwen en editen, je hebt bepaalde mobility items en weet ik veel wat nog meer. Het is niet altijd even goed, maar het blijft wel vermakelijk voor heel veel mensen. Voor zowel kinderen die het geweldig vinden als er 'nieuwe items met felle kleurtjes' komen, als voor de wat oudere jeugd/jongvolwassenen die het spel gewoon spelen omdat ze het leuk vinden en/of omdat ze er aardig wat centjes mee kunnen verdienen.

Klopt. Was ook meer een reactie op Elsjorro. Door de gegeven argumenten denk ik niet dat Apex ooit in staat is om Fortnite van de troon af te stoten. Is nu een hele hype omheen, maar vooralsnog hebben 25 miljoen mensen Apex gespeeld. 25 miljoen in een paar dagen is bijzonder veel, maar het zegt nog niks. Fortnite heeft meer dan 200 miljoen spelers.  Dat is een gat dat je enkel kan dichten als je spel echt heel goed/interessant/uniek is en als er een dikke hype omheen blijft hangen. Dat gevoel heb ik bij Apex niet echt. Ze kunnen het spel erg goed maken en ze kunnen dingen blijven toevoegen, maar ik verwacht dat ze niet bijzonder veel meer zullen groeien. Maar hey, wie ben ik. Een 22-jarige snotneus die er verder ook niet bijzonder veel van weet. We zullen zien wat de toekomst ons brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JanVertonghen:

Sierra sierra.

Apex Legends gaat nooit in de buurt komen van Fortnite. Tfue, man die al jaren Battle Royale-games speelt en momenteel de beste Fortnite-speler is, legde het goed uit. Fortnite is een revolutionaire game, één van de beste games ooit. Enige redenen waarom mensen nu opeens Apex spelen, is omdat Fortnite repetitief is (zoals de map) en (grote) streamers het meteen onder de aandacht brengen. Schijnt zelfs dat een aantal ervan ervoor betaald zijn. Kijkers willen het ook proberen, dus gaat hij meteen de download in. Iedereen probeert wat potjes. De ene persoon bevalt het wel, de andere niet. De mensen die het leuk vinden, gaan Apex zeer waarschijnlijk afwisselen met Fortnite. De mensen die het niks vinden, gaan waarschijnlijk terug naar Fortnite. De kans is dan ook groot dat Apex nu of over een tijdje al aan hun piek zit, terwijl momenteel ongeveer 25 miljoen mensen het gespeeld hebben. Fortnite? Die hebben inmiddels al meer dan 200 miljoen spelers. Zit nog een aardig groot gat tussen dus.

Daarnaast heb je tegenwoordig aardig wat Battle Royale-games. H1Z1, PUBG, Fortnite, Blackout, Apex Predators en nog meer. H1Z1 en PUBG waren zo een groot deel van hun spelers kwijt aan Fortnite. Toen kwam Blackout. Wat gebeurde er toen? Mensen probeerden Blackout, maar een groot deel keerde terug naar Fortnite. Je hebt vast COD-spelers die blijven zitten, maar die waren er niet bijzonder veel. Apex lijkt meer op andere Battle Royale-games, dan op Fortnite. Fortnite is echt uniek. Daarom zal Apex niet in de buurt komen van Fortnite.

Wil overigens niet zeggen dat Apex slecht is ofzo, heb het namelijk nog niet eens gespeeld. Smaken verschillen ook. Denk alleen niet dat Apex ook maar in de buurt komt om Fortnite van de troon af te stoten @Elsjorro1990, zeker niet als iemand die al jaren in de top van Battle Royale-games meedraait dat bevestigt.

Wel leuk dat je dan het voorbeeld neemt aan tfue, het is toch algemeen bekend dat die man dik betaald word door epic games? Of was je die nieuwsberichten vergeten?  

We zullen het gaan zien, ik denk zeker niet dat het een makkelijke taak voor respawn word om fortnite van de troon te duwen, maar ze zijn nochtans hard op weg.

niet alleen door de playerbase en hoe goed het ontvangen word door iedereen, maar vooral door het feit dat ze zo spot on een game vanuit het niets weten te brengen met dergelijk grote bedrijven erachter. 

Overigens zijn alle BR games die je opnoemt, op fortnite na, niet eens het noemen waard tegenwoordig. Al die games hebben een playerbase die niet in de buurt komt van deze 2 games.

zelfs blackout, wat verschrikkelijk gehyped werd na de beta, ging niet zo snelz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Wel leuk dat je dan het voorbeeld neemt aan tfue, het is toch algemeen bekend dat die man dik betaald word door epic games? Of was je die nieuwsberichten vergeten?  

We zullen het gaan zien, ik denk zeker niet dat het een makkelijke taak voor respawn word om fortnite van de troon te duwen, maar ze zijn nochtans hard op weg.

niet alleen door de playerbase en hoe goed het ontvangen word door iedereen, maar vooral door het feit dat ze zo spot on een game vanuit het niets weten te brengen met dergelijk grote bedrijven erachter. 

Overigens zijn alle BR games die je opnoemt, op fortnite na, niet eens het noemen waard tegenwoordig. Al die games hebben een playerbase die niet in de buurt komt van deze 2 games.

zelfs blackout, wat verschrikkelijk gehyped werd na de beta, ging niet zo snelz 

Niet vergeten. Sterker nog, die heb ik nooit gelezen. Weet wel dat twee van zijn main accounts gebanned waren door Epic Games en dat hij pas sinds korte tijd weer zijn originele username heeft. Daarnaast denk ik niet dat hij daarvoor Fortnite hoeft te blijven spelen hoor. Die man heeft inmiddels aardig wat centjes op zijn bankrekening staan en die kan genoeg deals met andere bedrijven sluiten. Heeft ook vaak kritiek op Fortnite/Epic Games, dus dat zegt ook wel wat. Denk niet dat je je 'eigen' game in diskrediet brengt als je afhankelijk bent van hun inkomsten.

Het is ook zeker knap hoor. 25 miljoen spelers binnen een week is een erg knappe prestatie. Gaat me er alleen meer om dat ik er niet nog zomaar 100 miljoen bij zie komen. Overigens had/heeft PUBG heel veel spelers hoor. H1Z1 werd ook veel gespeeld door die populaire streamers, maar die zie ik nu zelden tot nooit meer langskomen. Dat zijn nu dus misschien geen concurrenten meer inderdaad, maar dat komt ook (mede) door Fortnite. Achja. We weten het allemaal niet. Ze zijn bovenmatig goed begonnen, maar weten ze iedereen vast te houden en nieuwe spelers naar zich toe te trekken? De tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Niet vergeten. Sterker nog, die heb ik nooit gelezen. Weet wel dat twee van zijn main accounts gebanned waren door Epic Games en dat hij pas sinds korte tijd weer zijn originele username heeft. Daarnaast denk ik niet dat hij daarvoor Fortnite hoeft te blijven spelen hoor. Die man heeft inmiddels aardig wat centjes op zijn bankrekening staan en die kan genoeg deals met andere bedrijven sluiten. Heeft ook vaak kritiek op Fortnite/Epic Games, dus dat zegt ook wel wat. Denk niet dat je je 'eigen' game in diskrediet brengt als je afhankelijk bent van hun inkomsten.

Het is ook zeker knap hoor. 25 miljoen spelers binnen een week is een erg knappe prestatie. Gaat me er alleen meer om dat ik er niet nog zomaar 100 miljoen bij zie komen. Overigens had/heeft PUBG heel veel spelers hoor. H1Z1 werd ook veel gespeeld door die populaire streamers, maar die zie ik nu zelden tot nooit meer langskomen. Dat zijn nu dus misschien geen concurrenten meer inderdaad, maar dat komt ook (mede) door Fortnite. Achja. We weten het allemaal niet. Ze zijn bovenmatig goed begonnen, maar weten ze iedereen vast te houden en nieuwe spelers naar zich toe te trekken? De tijd zal het leren.

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Algemeen bekend dat tfue gesponsored word door epic. Net zoals de grote gasten nu gesponsored worden door respawn. Is ook de enige van de grote streamers zowat die onverstoord doorgaat met fortnite.

en als die het niet voor de centen doet, dan gaat je argument over apex en de grote streamers ook niet echt op, want zeker jongens als shroud, dr, ninja, kingrichard etc. Hoeven echt niet te leven van wat centjes van respawn.

PUBG had bij gebrek aan beter ( lees semi-realistische BR game) idd een redelijke playerbase. Die al drastisch kelderde na blackout en dat nu nog verder doet.

H1Z1 is wel over ja, dat zit zo slecht in elkaar, dat werd eigenlijk allleen groot omdat het de eerste was.

tuurlijk word het een lastig verhaal om fortnite in te halen, maar laten we blij zijn dat het er is, het zal hopelijk epic dwingen om met betere updates te komen i.p.v. de updates die nu soms de plank volledig misslaan.

oh en @Kokkie ja je game beta noemen en het 2 jaar laten draaien is natuurljk onzin he. Het is gewoon een game met reguliere updates, zoals een WoW elke week een update uitbracht. Dat respawn dit zonder beta weet neer te zetten is des te knapper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kokkie:

Dik betaald door Epic games :-D Verdomme zeg ik zit al om me heen te kijken waar die UFO's vliegen waarvan je zo gaat zeggen dat ze bestaan.

Aan subs alleen al krijgt ie 200k minimaal binnen per maand via Twitch. Dan heb je nog 10mil volgers op Youtube, donaties, prijzengeld, sponsoring van merken. En dan denk je dat "Tfue betaald krijgt door Epic om Fortnite te blijven spelen". 

Net als dat jij COD steeds heel goed vond (speel je dat nou nog??!!) de afgelopen jaren vind jij Apex heel goed en veelbelovend. Het verschil is dat wij na 5 dagen al zagen dat COD niks was en bij Apex binnen 1 dag dus als jullie heren nog ergens kunnen inzetten zou ik het wel weten. 

Leuk spelletje hoor, vast en zeker. Maar we moeten nu niet hele gekke dingen gaan roepen hier ;c Geen. Schijn. Van. Kans. 

Dat komt door die drugs die je gebruikt daar in Colombia. Nogmaals: algemeen bekend. Overigens zegt het natuurlijk niks dat hij het geld niet nodig is, dat waren al die anderen ook niet die gestrikt zijn door respawn om apex te promoten ( hallo shroud, Tim, ninja, king, etc. Etc.)

ja idd, ik speel cod nog. Al was de beta een stuk veter dan het uiteindelijke spel, waar toch nog veel bullshit in zit. 

Maar we spreken elkaar met 2/3 weekjes weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Elsjorro1990:

i.p.v. de updates die nu soms de plank volledig misslaan.

Kwalitatief: ja. Maar het wordt als zoete koek geslikt, en daar draait het uiteindelijk om. Prima toch? Snap ook niet zo goed dat er direct een oorlogje van gemaakt wordt. Lekker belangrijk. Alsof iemand hier er zelf belang bij heeft of er een ego aan verbonden zit.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites