Geplaatst Maandag om 12:511 d. 13 minuten geleden zei 007mark:Hey, verrassend; Calvin Stengs is geblesseerd geraakt bij Pisa.Laat me raden, zijn voet staat scheef?
Geplaatst 18 uur geleden18 u. Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal, want krijgen schijnbaar rust. Vind ik wel zeer opvallend, want lijkt mij toch dat je Europees wilt presteren. En zeker geen wedstrijd die je hoeft te verliezen, gezien de vorm van Braga op dit moment.Wellicht dan Steijn in de spits en Targhalline-Timber-Valente op het middenveld. Hwang er wel weer bij, dus die kan dan invallen. Ook Lotomba reist mee, dat vangt dan wel Read weer op. Hoewel een paar klassen minder.
Geplaatst 17 uur geleden17 u. 6 minuten geleden zei 007mark:Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal, want krijgen schijnbaar rust. Vind ik wel zeer opvallend, want lijkt mij toch dat je Europees wilt presteren. En zeker geen wedstrijd die je hoeft te verliezen, gezien de vorm van Braga op dit moment.Wellicht dan Steijn in de spits en Targhalline-Timber-Valente op het middenveld. Hwang er wel weer bij, dus die kan dan invallen. Ook Lotomba reist mee, dat vangt dan wel Read weer op. Hoewel een paar klassen minder.Vergeet niet dat Sauer er afgelopen weekend niet bij was wegens een blessure en hij zeker nog niet gewend is aan 3 x in een week knallen. Ueda zal wel een pijntje hebben en Read is net terug aan het komen van zijn blessure. Ik vind het niet zo schokkend allemaal. Steijn in de spits zou compleet van de zotte zijn. Ik denk dat het het basisdebuut van Tengstedt gaat worden. Ben benieuwd.
Geplaatst 17 uur geleden17 u. 33 minuten geleden zei 007mark:Ueda, Read en Sauer niet mee naar Portugal, want krijgen schijnbaar rust. Vind ik wel zeer opvallend, want lijkt mij toch dat je Europees wilt presteren. En zeker geen wedstrijd die je hoeft te verliezen, gezien de vorm van Braga op dit moment.Wellicht dan Steijn in de spits en Targhalline-Timber-Valente op het middenveld. Hwang er wel weer bij, dus die kan dan invallen. Ook Lotomba reist mee, dat vangt dan wel Read weer op. Hoewel een paar klassen minder.Pakte bij Farioli tegen Frankfurt ook erg goed uit.
Geplaatst 14 uur geleden14 u. Weet niet hoe fit Larin is. Tengstedt moet je bijna wel laten spelen gezien wat die kostte, maar ik heb erg weinig vertrouwen in hem.
Geplaatst 13 uur geleden13 u. 35 minuten geleden zei Sick Blik:maar ik heb erg weinig vertrouwen in hem.Ben heel benieuwd waar deze tendens vandaan komt.
Geplaatst 13 uur geleden13 u. In de minuten dat ik hem heb zien spelen. Zegt nog niet alles hoor, maar het belooft weinig. Had het bij Pratto toen ook na een helftje.
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Tsja, morgen dus Borges en Tengstedt in de basis. Hebben bijna niet gespeeld en zullen totaal geen wedstrijdritme. Heb er een hard hoofd in.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Nja ben benieuwd. Mooie kans om zich te bewijzen voor beide. Zouden Braga allebei goed moeten kennen.