Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik zag van de week ook een statistiek voorbij komen dat hij in luchtduels ook echt heel veel beter is dan de afgelopen seizoenen.

Aanvallend of verdedigend? Of gewoon in het algemeen? Qua spelhervattingen is Feyenoord ook wel veel beter geworden (aanvallend gezien dan tenminste)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Aanvallend of verdedigend? Of gewoon in het algemeen? Qua spelhervattingen is Feyenoord ook wel veel beter geworden (aanvallend gezien dan tenminste)

Oh dat weet ik eigenlijk niet of aanvallend koppen er in mee was genomen. Maar het percentage gewonnen kopduels lag een stuk hoger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

T is weer weinig, maar Zechiël op t middenveld is wel weer genieten hoor. Rasvoetballer.

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Volgend jaar Hwang, Zechiel & Milambo :< :< 

Heerlijk aan de bal, maar ik ben nog niet overtuigd dat ie het aan kan als hij iets minder ruimte krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lenstra:

Heerlijk aan de bal, maar ik ben nog niet overtuigd dat ie het aan kan als hij iets minder ruimte krijgt. 

Persoonlijk denk ik dus dat hij beter is met minder ruimte dan met meer, juist door dat een keer raken en daarmee het spel versnellen wat hij zo goed kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Dan is hij juist goed. Zag je bij die aanval waar hij de bal in de 16 op Ivanusec gaf en zelf doorbewoog. Moet verdedigend nog een stapje maken, maar ik zou het wel aandurven als vervanger van Timber volgend jaar.

Alles wat een Zerrouki mist en niet te trainen is, heeft hij. Snelheid van handelen en nog belangrijker snelheid van denken. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Persoonlijk denk ik dus dat hij beter is met minder ruimte dan met meer, juist door dat een keer raken en daarmee het spel versnellen wat hij zo goed kan.

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Dan is hij juist goed. Zag je bij die aanval waar hij de bal in de 16 op Ivanusec gaf en zelf doorbewoog. Moet verdedigend nog een stapje maken, maar ik zou het wel aandurven als vervanger van Timber volgend jaar.

Alles wat een Zerrouki mist en niet te trainen is, heeft hij. Snelheid van handelen en nog belangrijker snelheid van denken. 

Hmm, nee dat denk ik niet. Hij handelt snel, absoluut, maar vooral wanneer er ruimte ligt. Timber heeft dat ook een beetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites