bas huijsmans Geplaatst Dinsdag at 20:13 Share Geplaatst Dinsdag at 20:13 2 minuten geleden zei PJHoutman: Hancko is trouwens echt heerlijk all-round hè Blijft genieten zo'n speler. Ik zag van de week ook een statistiek voorbij komen dat hij in luchtduels ook echt heel veel beter is dan de afgelopen seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:18 Share Geplaatst Dinsdag at 20:18 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik zag van de week ook een statistiek voorbij komen dat hij in luchtduels ook echt heel veel beter is dan de afgelopen seizoenen. Aanvallend of verdedigend? Of gewoon in het algemeen? Qua spelhervattingen is Feyenoord ook wel veel beter geworden (aanvallend gezien dan tenminste) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Dinsdag at 20:20 Share Geplaatst Dinsdag at 20:20 Luka denkt dat hij Hadj Messi is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:22 Share Geplaatst Dinsdag at 20:22 Kon Zeepie m afleggen op Hancko? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Dinsdag at 20:24 Share Geplaatst Dinsdag at 20:24 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Aanvallend of verdedigend? Of gewoon in het algemeen? Qua spelhervattingen is Feyenoord ook wel veel beter geworden (aanvallend gezien dan tenminste) Oh dat weet ik eigenlijk niet of aanvallend koppen er in mee was genomen. Maar het percentage gewonnen kopduels lag een stuk hoger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:25 Share Geplaatst Dinsdag at 20:25 Bijlow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst Dinsdag at 20:29 Share Geplaatst Dinsdag at 20:29 (bewerkt) Wat is die Beelen weer zwak deze wedstrijd. En deze kans had er ook wel in gemoeten eigenlijk. Dinsdag at 20:33 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst Dinsdag at 20:30 Share Geplaatst Dinsdag at 20:30 T is weer weinig, maar Zechiël op t middenveld is wel weer genieten hoor. Rasvoetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:31 Share Geplaatst Dinsdag at 20:31 Zojuist zei MetalMichael: T is weer weinig, maar Zechiël op t middenveld is wel weer genieten hoor. Rasvoetballer. Volgend jaar Hwang, Zechiel & Milambo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:32 Share Geplaatst Dinsdag at 20:32 HAHA, hoe kan die aanvoerder van MVV nou zeggen dat dit geen overtreding is dafuq. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Dinsdag at 20:34 Share Geplaatst Dinsdag at 20:34 2 minuten geleden zei MetalMichael: T is weer weinig, maar Zechiël op t middenveld is wel weer genieten hoor. Rasvoetballer. 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Volgend jaar Hwang, Zechiel & Milambo Heerlijk aan de bal, maar ik ben nog niet overtuigd dat ie het aan kan als hij iets minder ruimte krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:36 Share Geplaatst Dinsdag at 20:36 1 minuut geleden zei Lenstra: Heerlijk aan de bal, maar ik ben nog niet overtuigd dat ie het aan kan als hij iets minder ruimte krijgt. Persoonlijk denk ik dus dat hij beter is met minder ruimte dan met meer, juist door dat een keer raken en daarmee het spel versnellen wat hij zo goed kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst Dinsdag at 20:36 Share Geplaatst Dinsdag at 20:36 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Lenstra: Heerlijk aan de bal, maar ik ben nog niet overtuigd dat ie het aan kan als hij iets minder ruimte krijgt. Dan is hij juist goed. Zag je bij die aanval waar hij de bal in de 16 op Ivanusec gaf en zelf doorbewoog. Moet verdedigend nog een stapje maken, maar ik zou het wel aandurven als vervanger van Timber volgend jaar. Alles wat een Zerrouki mist en niet te trainen is, heeft hij. Snelheid van handelen en nog belangrijker snelheid van denken. Dinsdag at 20:38 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Dinsdag at 20:43 Share Geplaatst Dinsdag at 20:43 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Bijlow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 20:52 Share Geplaatst Dinsdag at 20:52 Wat een gezapige pot zeg haha. Het is echt dat je tegen MVV speelt want wat een ruimte geeft Feyenoord weg, vind vooral Ivanusec weer zo ontzettend matig. Heel snel verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Dinsdag at 20:53 Share Geplaatst Dinsdag at 20:53 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Persoonlijk denk ik dus dat hij beter is met minder ruimte dan met meer, juist door dat een keer raken en daarmee het spel versnellen wat hij zo goed kan. 7 minuten geleden zei MetalMichael: Dan is hij juist goed. Zag je bij die aanval waar hij de bal in de 16 op Ivanusec gaf en zelf doorbewoog. Moet verdedigend nog een stapje maken, maar ik zou het wel aandurven als vervanger van Timber volgend jaar. Alles wat een Zerrouki mist en niet te trainen is, heeft hij. Snelheid van handelen en nog belangrijker snelheid van denken. Hmm, nee dat denk ik niet. Hij handelt snel, absoluut, maar vooral wanneer er ruimte ligt. Timber heeft dat ook een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Dinsdag at 20:55 Share Geplaatst Dinsdag at 20:55 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat een gezapige pot zeg haha. Het is echt dat je tegen MVV speelt want wat een ruimte geeft Feyenoord weg. Echt al veel kansen gehad ja. Beelen ook weer niet vooruit te branden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Dinsdag at 21:00 Share Geplaatst Dinsdag at 21:00 (bewerkt) Die gasten hebben afgesproken dat Bijlow mag shinen Dinsdag at 21:00 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 21:15 Share Geplaatst Dinsdag at 21:15 Ik vind die shirts trouwens wel echt heel geil. Dat lettertype van alles op de rug ook Dat shirt gaat komen, even afwachten wie er na de winterstop nog aanwezig zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Dinsdag at 21:18 Share Geplaatst Dinsdag at 21:18 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik vind die shirts trouwens wel echt heel geil. Dat lettertype van alles op de rug ook Dat shirt gaat komen, even afwachten wie er na de winterstop nog aanwezig zijn Zerrouki en Ivanusec sowieso wel denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 21:20 Share Geplaatst Dinsdag at 21:20 1 minuut geleden zei PJHoutman: Zerrouki en Ivanusec sowieso wel denk ik Zeepie Redmond ook wel denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Dinsdag at 21:21 Share Geplaatst Dinsdag at 21:21 Best knap van die Redmond, want verder is hij echt van KKD niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst Dinsdag at 21:22 Share Geplaatst Dinsdag at 21:22 Zojuist zei Urbeto: Best knap van die Redmond, want verder is hij echt van KKD niveau. Op zo'n top straks. Zou me verbazen als hij basisspeler bij een club als RKC zijn haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 21:26 Share Geplaatst Dinsdag at 21:26 HAHA kijk die Ivanusec. Optyfen gauw. Die hoeven we niet meer te zien in ons mooie shirt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Dinsdag at 21:27 Share Geplaatst Dinsdag at 21:27 Ondanks dat Ivanusec er niet echt heel lekker in zat, snap ik dan niet dat je hem nu niet gewoon een volledige wedstrijd eens laat staan. Vooral omdat je twee basisspelers laat invallen. Die had je lekker langer rust kunnen geven nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten