FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 17 uur geleden zei 007mark: Zag ook wat statistiekjes dat Ueda betere cijfers kan overleggen. Qua schoten per 90 minuten, touches in de box etc. Maar dat is hoe dan ook vervuilde data, omdat hij altijd pas binnen de lijnen komt als een tegenstander al 70 minuten kapot is gespeeld, en wellicht meer ruimtes komen, óf Feyenoord aanvallender gaat spelen. Dus ik weet niet zo goed hoe waardevol dat soort cijfers op dat moment zijn. Wat ik wel zie, is dat Ueda niet enorm veel voetbal in de ploeg brengt. Wel dat hij een goede hoogspringer had kunnen zijn. Cijfers van Ueda dit jaar bij Feyenoord: Scoort dus ver onder zijn xG. Vorige jaren zat hij meestal op zijn xG, dus ik geloof er wel in dat het nog kan komen bij hem. De ketchup-fles theorie zou weleens van toepassing kunnen zijn hier. Cijfers van Gimenez: Ook leuk om nog te zien; de cijfers van Ueda voor Japan dit seizoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 16 minuten geleden zei FlyD: Cijfers van Ueda dit jaar bij Feyenoord: Scoort dus ver onder zijn xG. Vorige jaren zat hij meestal op zijn xG, dus ik geloof er wel in dat het nog kan komen bij hem. De ketchup-fles theorie zou weleens van toepassing kunnen zijn hier. Cijfers van Gimenez: Ook leuk om nog te zien; de cijfers van Ueda voor Japan dit seizoen: Weet niet of het mogelijk is, maar heb je misschien ook het verschil in statistieken van Gimenez van voor de winterstop en na? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 16 minuten geleden zei bas huijsmans: Weet niet of het mogelijk is, maar heb je misschien ook het verschil in statistieken van Gimenez van voor de winterstop en na? Nee, helaas niet. Maar als ik er doorheen scroll/scan dan lijken de meeste van deze statistieken voor en na de winterstop redelijk gelijk. Enkel de geslaagde dribbels en de forward runs liggen lager (en uiteraard de doelpunten). Als ik bij de passingstatistieken ga kijken is er ook niet veel verschil, voor en na de winterstop, maar valt het wel op dat hij de laatste 2 wedstrijd nog nauwelijks aangespeeld wordt door zijn ploeggenoten (of niet bereikbaar is voor zijn ploeggenoten?). De statistieken van Brobbey en L. De Jong er ook even bij gepakt, gewoon ter vergelijking (bij Pavlidis kan ik niet filteren op dit seizoen). Daar zie je duidelijk dat De Jong een heel ander type is en bv. dat Brobbey heel veel duels aan gaat. Brobbey: L. De Jong: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 41 minuten geleden zei bas huijsmans: Weet niet of het mogelijk is, maar heb je misschien ook het verschil in statistieken van Gimenez van voor de winterstop en na? Je kunt op Fbref veel zien per wedstrijd wat betreft spelers: https://fbref.com/en/players/37337aea/matchlogs/2023-2024/Santiago-Gimenez-Match-Logs Moet je zelf beetje filteren, maar kom je een heel eind mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april @bas huijsmans Heb ook alle data per wedstrijd. Staan in spoiler, kun je er zelf eens doorheen gaan. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april @FlyD waar haal jij de data vandaan? Puur uit interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zojuist zei rich ruzzian: @FlyD waar haal jij de data vandaan? Puur uit interesse. WyScout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Ahja, dat is een mooie tool inderdaad. Ik doe het wel met Fbref. Daar kan ik tenminste nog gratis van gebruik maken./ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april https://www.sparta-rotterdam.nl/sparta-legt-jeugdinternational-mike-kleijn-vast/ Deze had ik nog niet gezien. Heel benieuwd wat hij bij Sparta kan laten zien. Vond hem altijd de betere op het middenveld bij Feyenoord in de o17 en o18. Denk dat hij, net als bijvoorbeeld Slory, echt een jong Feyenoord in de KKD heeft gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 11 minuten geleden zei FlyD: https://www.sparta-rotterdam.nl/sparta-legt-jeugdinternational-mike-kleijn-vast/ Deze had ik nog niet gezien. Heel benieuwd wat hij bij Sparta kan laten zien. Vond hem altijd de betere op het middenveld bij Feyenoord in de o17 en o18. Denk dat hij, net als bijvoorbeeld Slory, echt een jong Feyenoord in de KKD heeft gemist. Denk dat het bij Kleijn gewoon de vraag is of zijn lichaam op fysiek vlak het volwassen profvoetbal aankan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april https://www.whoscored.com/Players/392644/Show/Jeremie-Frimpong Frimpong heeft zelfs zowel niet als RB als amper niet als AMR gespeeld maar maar liefst 24x!! Als Rechter Defensieve Middenvelder en op die positie pakte hij 8 goals en 6 assists. Rechts midden heeft ie slechts 3x gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 minuten geleden zei Kyrill: https://www.whoscored.com/Players/392644/Show/Jeremie-Frimpong Frimpong heeft zelfs zowel niet als RB als amper niet als AMR gespeeld maar maar liefst 24x!! Als Rechter Defensieve Middenvelder en op die positie pakte hij 8 goals en 6 assists. Rechts midden heeft ie slechts 3x gespeeld. Gaat niet om de positie waar die volgens een score app staat, maar hoe die op het veld functioneert als speler. Daar staat Frimpong erg hoog en is het meer een aanvaller dan een back. Waar Geertruida meer een extra CV/CDM wordt in het spel van Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Gaat niet om de positie waar die volgens een score app staat, maar hoe die op het veld functioneert als speler. Daar staat Frimpong erg hoog en is het meer een aanvaller dan een back. Waar Geertruida meer een extra CV/CDM wordt in het spel van Feyenoord Zucht. https://www.bundesliga.com/en/bundesliga/player/jeremie-frimpong ''He was substituted in and played as a midfielder for a total of 28 minutes in this game. '' Je whoscored misschien niet gelooft, is tot daar aan toe maar dit is de website Bundesliga.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zojuist zei Kyrill: Zucht. https://www.bundesliga.com/en/bundesliga/player/jeremie-frimpong ''He was substituted in and played as a midfielder for a total of 28 minutes in this game. '' Je whoscored misschien niet gelooft, is tot daar aan toe maar dit is de website Bundesliga.com Zucht. Zoals ik al zegt gaat het er niet om op welke positie hij officieel gepositioneerd staat, maar het type speler dat hij is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Zucht. Zoals ik al zegt gaat het er niet om op welke positie hij officieel gepositioneerd staat, maar het type speler dat hij is Man man man Natuurlijk wel!! De manager is Xabi Alonso ze zijn kampioen met al 43 duels ongeslagen!!! En kunnen ook nog de EL en de Duitse beker winnen. Natuurlijk is positie waar hij staat en speelt, super belangrijk. Leverkusen is geoliede machine iig in Duitsland, Frimpong kan echt niet overal gaan lopen en staan waar ie trek/zin in heeft Leuk en aardig allemaal maar dit is Feyenoord topic en daar gaat minimaal komende 3-5 jaar lekker toch niet voor spelen haha. 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei Kyrill: Man man man Natuurlijk wel!! De manager is Xabi Alonso ze zijn kampioen met al 43 duels ongeslagen!!! En kunnen ook nog de EL en de Duitse beker winnen. Natuurlijk is positie waar hij staat en speelt, super belangrijk. Leverkusen is geoliede machine iig in Duitsland, Frimpong kan echt niet overal gaan lopen en staan waar ie trek/zin in heeft Leuk en aardig allemaal maar dit is Feyenoord topic en daar gaat minimaal komende 3-5 jaar lekker toch niet voor spelen haha. En weet jij wat zijn taak is in de geoliede machine van Xabi Alonso? Die taak is totaal anders dan de taak van Geertruida in de, veel minder, geoliede machine van Arne Slot. Het ging er namelijk om of Geertruida een geschikte vervanger voor Frimpong kon zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Zucht. Zoals ik al zegt gaat het er niet om op welke positie hij officieel gepositioneerd staat, maar het type speler dat hij is Laat gaan, hij wil/gaat het niet snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 1 minuut geleden zei MetalMichael: Laat gaan, hij wil/gaat het niet snappen. Denk dat er zo een lijstje komt met dat Geertruida ook wel veel scoort ofzo of een andere nietszeggende statistiek die er niets mee te maken heeft 17 april bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Denken we nog in posities tegenwoordig ja? Het zijn toch veel meer fluïde delen van het veld waarbinnen een speler taken en verantwoordelijkheden heeft, waarbij het bij balbezit en balverlies een compleet andere 'positie' kan betreffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 12 minuten geleden zei bas huijsmans: En weet jij wat zijn taak is in de geoliede machine van Xabi Alonso? Die taak is totaal anders dan de taak van Geertruida in de, veel minder, geoliede machine van Arne Slot. Het ging er namelijk om of Geertruida een geschikte vervanger voor Frimpong kon zijn. Hij staat Right-Wing Back en moet de hele tijd naar voren pressen, en de backs/wingers van de tegenstander geen ruimte geven om aanval te doen opbouwen. Kan je zelf ook zien in het filmpje dat ik hieronder heb gepost. Er wordt letterlijjk gezegd ''not getting /not playing players out of their position'' dus wat ik al zei je kan niet zomaar wat gaan doen als Leverkusen speler. Ofwel hij kan niet maar lekker gaan spelen waar ie zelf zin in heeft, er zit echt idee achter van Alonso. En onder de vorige manager speelde ze 442 en was hij een Right Back nu niet meer in deze 343 en is hij continu op zowel zijn eigen helft als die van de tegenstander te vinden.En of Geertruida geschikte vervanger zou zijn voor Frimpong bij Leverkusen, nee dat denk ik niet Frimpong is vele malen sneller, doet veel meer aan pressing en afjagen. En Geertruida werd toch al eerder aan Leipzig gelinked. Ik denk niet Xabi bij Geertruida gaat komen als vervanger, als Frimpong al weggaat. 12 minuten geleden zei MetalMichael: Laat gaan, hij wil/gaat het niet snappen. Voorspellen kan je niet . 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Denk dat er zo een lijstje komt met dat Geertruida ook wel veel scoort ofzo of een andere nietszeggende statistiek die er niets mee te maken heeft Voorspellen kan jij ook niet Achterlijke aannames maken van dingen die je denkt dat ik ga doen, maar niet doe, kan je wel. Dit net gekeken helemaal. 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei Kyrill: En of Geertruida geschikte vervanger zou zijn voor Frimpong bij Leverkusen, nee dat denk ik niet Frimpong is vele malen sneller, doet veel meer aan pressing en afjagen. En Geertruida werd toch al eerder aan Leipzig gelinked. Ik denk niet Xabi bij Geertruida gaat komen als vervanger, als Frimpong al weggaat. Hé en dit is dus precies wat wij hier allemaal al verkondigden totdat jij ineens met een nietszeggende statistiek kwam dat hij toch wel op dezelfde positie speelde als Geertruida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Hé en dit is dus precies wat wij hier allemaal al verkondigden totdat jij ineens met een nietszeggende statistiek kwam dat hij toch wel op dezelfde positie speelde als Geertruida Hé ik heb ook andere argumenten gegeven waarom Geertruida geen goede vervanger zou zijn voor Frimpong bij Leverkusen Ik heb de vorige post geen statistieken gepost, ga lekekr ergns anders janken. Nogmaals ik ZIE GEERTRUIDA NIET ALS VERVANGER VOOR FRIIMPONG BIJ LEVERKUSEN. 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei Kyrill: Hij staat Right-Wing Back en moet de hele tijd naar voren pressen, en de backs/wingers van de tegenstander geen ruimte geven om aanval te doen opbouwen. Kan je zelf ook zien in het filmpje dat ik hieronder heb gepost. Er wordt letterlijjk gezegd ''not getting players out of their position'' dus wat ik al zei je kan niet zomaar wat gaan doen als Leverkusen speler. En of Geertruida geschikte vervanger zou zijn voor Frimpong bij Leverkusen, nee dat denk ik niet Frimpong is vele malen sneller, doet veel meer aan pressing en afjagen. En Geertruida werd toch al eerder aan Leipzig gelinked. Ik denk niet Xabi bij Geertruida gaat komen als vervanger, als Frimpong al weggaat. Zal Alonso denk je een zelfde type speler willen als Frimpong Karel, mocht hij gaan? Ik heb Stanicic bijvoorbeeld ook op die positie zien spelen tegen Bayern Munchen. Ben benieuwd hoe jij dat ziet vriend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei Kyrill: Hij staat Right-Wing Back en moet de hele tijd naar voren pressen, en de backs/wingers van de tegenstander geen ruimte geven om aanval te doen opbouwen. Kan je zelf ook zien in het filmpje dat ik hieronder heb gepost. Er wordt letterlijjk gezegd ''not getting /not playing players out of their position'' dus wat ik al zei je kan niet zomaar wat gaan doen als Leverkusen speler. Ofwel hij kan niet maar lekker gaan spelen waar ie zelf zin in heeft, er zit echt idee achter van Alonso. En onder de vorige manager speelde ze 442 en was hij een Right Back nu niet meer in deze 343 en is hij continu op zowel zijn eigen helft als die van de tegenstander te vinden.En of Geertruida geschikte vervanger zou zijn voor Frimpong bij Leverkusen, nee dat denk ik niet Frimpong is vele malen sneller, doet veel meer aan pressing en afjagen. En Geertruida werd toch al eerder aan Leipzig gelinked. Ik denk niet Xabi bij Geertruida gaat komen als vervanger, als Frimpong al weggaat. Voorspellen kan je niet . Voorspellen kan jij ook niet Achterlijke aannames maken van dingen die je denkt dat ik ga doen, maar niet doe, kan je wel. Dit net gekeken helemaal. De benaming op Whoscored is een beetje ongelukkig. Zij noemen de rechter wingback positie blijkbaar defensive midfielder right. Waar het om gaat is wat er op het veld gebeurd en daar vertrekt Frimpong meestal vanuit de WBR positie een gaat dan de flank af. Geertuida start meer als RB en trekt naar binnen (richting DMRC) positie. Om het in een plaatje te laten zien: Positie Frimpong van dit jaar: Positie Geertruida van dit jaar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 3 minuten geleden zei Dansmeister: Zal Alonso denk je een zelfde type speler willen als Frimpong Karel, mocht hij gaan? Ik heb Stanicic bijvoorbeeld ook op die positie zien spelen tegen Bayern Munchen. Ben benieuwd hoe jij dat ziet vriend! Goede vraag Dansmeister. Maar kan ik eerlijk gezegd geen antwoord op geven omdat ik net als met Arsenal, vanwege mijn werk, helaas ook weinig Leverkusen live kan zien. @FlyD dat is dus precies mijn punt waarom ik het geen goed idee vind.... Je eigen plaatje laat zelf al zien Geetruida is vooral alleen maar op zijn eigen helft te vinden , Frimpong totaal niet Frimpong is bijna niet op zijn eigen helft in jouw plaatje Geertruida is daar voor 60-70% of meer juist wel.... 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten