Kyrill Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Zojuist zei Thierryvane: Gernot Trauner Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 25 minuten geleden zei Kyrill: Dat maakt alleen maar onduidelijker dan duidelijker voor me Gernot, de nachtapotheker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Dat maakt alleen maar onduidelijker dan duidelijker voor me Zoveel kale spelers staan er over 't algemeen niet in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: Zoveel kale spelers staan er over 't algemeen niet in Het had nog Slot kunnen zijn (wat ik overigens nog veel fijner had gevonden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Trauner is 30 en tekent 3 jaar bij, Geertruida is in de 20 en maar 1 jaar erbij hmmm 🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Trauner is 30 en tekent 3 jaar bij, Geertruida is in de 20 en maar 1 jaar erbij hmmm 🤔 Ze tekenen overigens allebei maar 1 jaar bij hoor. Trauner heeft daardoor een contract van nog 3 jaar ipv 2 en Geertruida een contract van nog 2 jaar ipv 1. Wil je een klapper maken (en ik denk dat dat de gedachte van zowel Luts als Feyenoord is) moet je Geertruida deze zomer verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 26 minuten geleden zei Lenstra: Zoveel kale spelers staan er over 't algemeen niet in Hebt helemaal gelijk ben beetje heel erg moe. (vaker) Feyenoord kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Dat is sowieso een aanrader! Ik zou persoonlijk elke week kijken, maar helemaal neutraal ben ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 7 uur geleden zei Arezo: Dat is sowieso een aanrader! Ik zou persoonlijk elke week kijken, maar helemaal neutraal ben ik niet. Nooit gemerkt dat jij voor Feyenoord bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Ik vind het belangrijk om neutraal over te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 22 minuten geleden zei Arezo: Ik vind het belangrijk om neutraal over te komen. Dat lukt je uitmuntend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 32 minuten geleden zei Arezo: Ik vind het belangrijk om neutraal over te komen. Lukt je ongeveer net zo goed als Mario Been bij ESPN altijd. Niet te merken waar een voorkeur naar uit gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Al het goede, ciao ciao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 Ben erbij in halve finale beker in De Kuip. Mooi even een Klassieker meepakken. Ook pas 1e keer dit hele seizoen dat ik in het stadion kom, eigenlijk veel te weinig natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 Zo kaartjes op vak G binnen voor de klassieker. Eerste klassieker ooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Mooi man! Geniet ervan! Heerlijk zo'n interlandweek. Trauner niet fit, Lutsh al geblesseerd, Wieffer getorpedeerd. Allemaal goed voor de club normaal gesproken die interlands, maar deze week zit het niet mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Eens. Wel het risico van een grote club willen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 De officiële mededeling is er nu: Van der Belt van Zwolle naar Feyenoord. Gelimiteerde som, was dacht ik 800.000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 21 minuten geleden zei MetalMichael: De officiële mededeling is er nu: Van der Belt van Zwolle naar Feyenoord. Gelimiteerde som, was dacht ik 800.000. 850.000 maar nog steeds een erg mooi bedrag. Hou wel van dit soort type transfers want je ziet namelijk wel dat hij er met kop en schouders boven uit steekt, geef hem de tijd om in de luwte te wennen aan het niveau en er kan vrijwel niets fout gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Nieuwe Wieffer?! Prima voor dat bedrag erbij denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 12 minuten geleden zei Arezo: Nieuwe Wieffer?! Prima voor dat bedrag erbij denk ik. Hoezo nieuwe Wieffer?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Je moet echt wat meer tijd nemen voor je posts Kyr. Denk aan je hart. Arezo bedoelt hetzelfde traject. Goedkope aanwinst die vanuit de (top) KKD komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Je moet echt wat meer tijd nemen voor je posts Kyr. Denk aan je hart. Arezo bedoelt hetzelfde traject. Goedkope aanwinst die vanuit de (top) KKD komt. Mijn hart is prima maatje, maar bedankt!! Ja weet ik veel wat ie bedoelt kunnen tientallen redenen zijn hahaha Als ik denk /hoor nieuwe Wieffer denk ik natuurlijk dat ie weggaaten hij zit er nog niet eens een jaar... Vandaar bro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Wanneer is het voor het laatst dat we in maart al iemand vastlegden? Het begint elke keer een beetje meer op beleid te lijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 14 minuten geleden zei Djordison: Wanneer is het voor het laatst dat we in maart al iemand vastlegden? Het begint elke keer een beetje meer op beleid te lijken Ayoub en Antonucci denk ik. Grote successen wat dat betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten