Regis Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 16 minuten geleden zei Tomasson: Na een prestatie als gister van Blom, kan je daar wel kritiek op hebben zonder dat je je club klein maakt. Ik ben het met je eens dat we ten opzichte van Ajax kwaliteit tekort komen en we voor een groot deel de hand in eigen boezem moeten steken, maar Blom z'n beslissingen waren gister zeer nadelig voor het wedstrijdverloop (vanuit Feyenoord perspectief dus). Dat kan je best benoemen zonder dat je Calimero bent. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Viel wel mee toch? Feyenoord kreeg daarvoor ook een corner en vrije trap wat er geen was alleen Ajax stond daarbij gewoon normaal te verdedigen wat ze bij jullie weer nalieten. Blom is verder natuurlijk gewoon een waardeloze ref. Schande dat zo iemand zo'n wedstrijd moet fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Van Persie slaat Blind ook op de keel, ziet Blom ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Mag zo'n VAR daar nou wel ingrijpen of ook niet? Niet dat er veel aan de hand was, voetbalduelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Mag zo'n VAR daar nou wel ingrijpen of ook niet? Niet dat er veel aan de hand was, voetbalduelletje. Als hij denkt dat 't rood is wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 15 minuten geleden zei Magikarp: Mag zo'n VAR daar nou wel ingrijpen of ook niet? Niet dat er veel aan de hand was, voetbalduelletje. Alleen als hij het rood vindt. Of als er een goal van Feyenoord zou zijn gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 49 minuten geleden zei Pino: Van Persie slaat Blind ook op de keel, ziet Blom ook niet. Dan was hier dus niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Dan was hier dus niks aan de hand. Qua VAR ja. Maar Blom had hier natuurlijk wel voor een vrije trap moeten fluiten. Wellicht ook geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Welnee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 3 uur geleden zei 007mark: Tot zover mijn kritiek op de spelers, dan nu naar het zogenaamde Legioen. Heb mensen weg zien gaan na 70 minuten. Dan moet je je echt heel hard gaan schamen hoor. 'Feyenoord-thuis gekkenhuis, we staan altijd achter de ploeg, wij lopen niet weg' etc. etc. Dit soort mensen mogen even heel gauw hun seizoenkaart inleveren en nooit meer het autotje pakken richting De Kuip. Oprecht plaatsvervangende schaamte voor dit soort mensen. Liever dat soort gasten die eerder weggaan. Dan die ventjes die elke keer weer de meest schandalige spreekkoren van stal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Dat 'fantastische' legioen mocht ik niet op afgeven toen ik besloot nooit meer te gaan... Maar iig, dit soort excessen gebeuren sowieso bij ALLE clubs en is er geen gezegde dat zegt: "de goede lijden altijd onder de slechte'..? Ik peins er niet eens over ooit nog naar een wedstrijd in NL te gaan buiten wat jeugdmatches om... Bij Feyenoord vinden de supporters zich groter de club, => feit: ze kunnen de club breken, maar ook grotendeels maken... Teken van de tijd zullen we maar zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 1 uur geleden zei MrMHB: Dat 'fantastische' legioen mocht ik niet op afgeven toen ik besloot nooit meer te gaan... Maar iig, dit soort excessen gebeuren sowieso bij ALLE clubs Ik heb dat soort spreekkoren toch nooit bij Roda gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Dat is omdat niemand ze kan verstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Pino: Ik heb dat soort spreekkoren toch nooit bij Roda gehoord. Daar zit je ook week in week uit, is het niet? Natuurlijk zijn dit soort dingen mede afhankelijk wat voor achtergrond een club heeft (stad met name) en de grootte van de club... Ik kan het overigens niet bewijzen idd, maar dit gebeurt echt overal op kleinere of grotere schaal (dit durf ik met 99% zekerheid te zeggen). 28 februari 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Dat is omdat niemand ze kan verstaan Ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Dit is misschien nog wel vele malen erger dan die spreekkoren:https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/4626681/spandoek-feyenoord-bevat-kwetsende-verwijzing-nouri-en-overleden-ajax-fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Zo'n spandoek vind ik wel creatief gevonden. Maar goed vond die van Luik over Defour ook wel kunnen. Die spreekkoren vind ik wat dat betreft toch erger. Wel opvallend dat een spandoek van ado het nationale nieuws haalt en deze acties van feyenoord via via te horen krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Stuur ze maar naar Groningen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 9 minuten geleden zei Kokkie: Creatief gevonden. Even zien welk alarmnummer ik moet gaan bellen. Waar woon jij? Groningen toch? Stuur ik ze iig daarheen. Brunssum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Zojuist zei Pino: Brunssum Ah meneer die niet wenst om met echte naam genoemd te worden op dit forum en daar heel boos over is geworden vind het prima om iemand anders zijn woonplaats te benoemen..... Hoe zo dubbel moraal... Maar goed stuur ze maar naar Brunssum. Rapper Sjors nemen ze vast eerder mee dan mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Jeroen pas nou op met dat vuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 5 minuten geleden zei komodo25: Ah meneer die niet wenst om met echte naam genoemd te worden op dit forum en daar heel boos over is geworden vind het prima om iemand anders zijn woonplaats te benoemen..... Hoe zo dubbel moraal... Maar goed stuur ze maar naar Brunssum. Rapper Sjors nemen ze vast eerder mee dan mij Heb je toch hier vaker al gepost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Mezelf toch weer kunnen motiveren om 100km naar Rotterdam te rijden voor de wedstrijd. Hopelijk weten de spelers ook dat ze wat goed te maken hebben. Benieuwd hoe deze keer RVP/Jorgensen gaat renderen. Wel mooi dat Haps basis staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Haps is wel een enorme meerwaarde in je aanvalsspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Nou dit was weer helemaal niks he jongens. Geen tempo, niks. Leuk hoor dat je 4-0 wint, maar lijkt me ook een prioriteit om wat meer goals te maken. Zeker in dit soort wedstrijden, aangezien FC Emmen ook echt niks kwam brengen. Je staat 3 punten voor op AZ, maar doelsaldo is min of meer gelijk. Kan dus nog best spannend worden, al moeten hun ook nog tegen Ajax en PSV. RVP wel weer goed trouwens oi oi. Die ga ik missen volgend seizoen. Oja en wat een trieste zogenaamde harde kern hebben wij. Waren volgens mij massaal weggebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten