Bogatyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 3 minuten geleden zei PJHoutman: Beste man, met afstand ook. Hoe zit het met vervangers op die plaats? Of verwacht je nog dat ze volgende maand op die plek gaan inkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Is volgens mij wel besproken op de vorige pagina(‘s?). Hebben geen vervangers, maar ik verwacht buiten een huuroptie ook niet dat die gaat komen. Een nieuwe rechtsback zou ideaal zijn, maar ik heb niet het idee dat de staf dat een heel belangrijk doelwit vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Geen idee. Ik zag de post over Trauner en dacht het daar even over te hebben, aangezien hij een belangrijke pion is. Verder kom ik hier niet veel. Ik denk met het oog op een titelstrijd dat het wel aangewezen is om een vervanger te halen. Geen idee of er in de jeugd iets rondloopt dat hem kan vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Bogatyr: Geen idee. Ik zag de post over Trauner en dacht het daar even over te hebben, aangezien hij een belangrijke pion is. Verder kom ik hier niet veel. Ik denk met het oog op een titelstrijd dat het wel aangewezen is om een vervanger te halen. Geen idee of er in de jeugd iets rondloopt dat hem kan vervangen. Was ook geen aanval, was meer bedoeld als “als je het interessant vindt, kun je de discussie daar teruglezen”. Het is een beetje raar, maar ondanks dat we bovenaan staan en geheid kampioen worden () vind ik de titelstrijd helemaal niet zo relevant, in ieder geval niet tot het punt waarin ik denk dat we daar speciaal nu spelers voor moeten halen. Verbeteringen halen is altijd nuttig, en ik zou een goede extra CV ook zeker toejuichen - zoals eerder gezegd, vooral omdat Hancko dan naar LB kan - maar het is imo geen topprioriteit. Als we kampioen gaan worden is dat bij de gratie van het dramatische spel van Ajax en PSV, en daar kun je imo niet op begroten. Zelfs met een flinke investering op CV is er een grote kans dat we namelijk ‘gewoon’ derde eindigen, en dan heb je feitelijk helemaal niets aan je investering gehad. 29 december 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Bogatyr: Een Trauner was vorig jaar een van de steunpilaren en échte sterkhouders. Hoe zit dat dit seizoen? Heeft hij die lijn doorgetrokken of is het wat minder? Anders komt die blessure wel heel ongelegen denkik voor dit Feyenoord. Ik vind het iets minder, maar nog steeds draait die een sterk seizoen. Vooral Europees vond ik hem iets minder. Zelf vind ik dat die best wel te vervangen is, alleen niet met Rasmussen in ieder geval, maar op de markt. @PJHoutmankomt dat van die titelstrijd ook niet omdat het nog vrij vroeg is? Dat heb ik in ieder geval. We zijn niet eens op de helft en we hebben echt een zware maand. Wanneer we deze goed doorkomen, wil ik pas aan een titel denken. 29 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 4 minuten geleden zei Orrie: Ik vind het iets minder, maar nog steeds draait die een sterk seizoen. Vooral Europees vond ik hem iets minder. Daarin mist hij Aursness denk ik het meest. En je speelt met een andere, mindere linksback. Dus op zich wel logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 @Orrie Dat sowieso. Hebben Ajax ook nog niet gehad. Pak je die, zeker zonder Trauner, dan gaat er een deur open. Maar ik heb het hier al een paar keer aangehaald; ik vind Feyenoord dit seizoen heel zwak spelen. Logisch ook hè, veel nieuwe gasten, allemaal inpassen, Sini weg, dat is allemaal moeilijk. Daarom ligt er voor mij ook helemaal niet die druk van het kampioen ‘moeten’ worden. Ik heb liever stabiele groei dan dat we 5 milioen verbrassen aan een CV, zeker in de winter, die er straks misschien weer uit moet als Trauner terug komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 2 minuten geleden zei PJHoutman: Was ook geen aanval, was meer bedoeld als “als je het interessant vindt, kun je de discussie daar teruglezen”. Het is een beetje raar, maar ondanks dat we bovenaan staan en geheid kampioen worden () vind ik de titelstrijd helemaal niet zo relevant, in ieder geval niet tot het punt waarin ik denk dat we daar speciaal nu spelers voor moeten halen. Verbeteringen halen is altijd nuttig, en ik zou een goede extra CV ook zeker toejuichen - zoals eerder gezegd, vooral omdat Hancko dan naar LB kan - maar het is imo geen topprioriteit. Had ik ook niets zo opgenomen hoor. Het is met een knipoog veronderstel ik, maar ik hoop het in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 5 minuten geleden zei PJHoutman: @Orrie Dat sowieso. Hebben Ajax ook nog niet gehad. Pak je die, zeker zonder Trauner, dan gaat er een deur open. Maar ik heb het hier al een paar keer aangehaald; ik vind Feyenoord dit seizoen heel zwak spelen. Logisch ook hè, veel nieuwe gasten, allemaal inpassen, Sini weg, dat is allemaal moeilijk. Daarom ligt er voor mij ook helemaal niet die druk van het kampioen ‘moeten’ worden. Ik heb liever stabiele groei dan dat we 5 milioen verbrassen aan een CV, zeker in de winter, die er straks misschien weer uit moet als Trauner terug komt. Nee, ik ben het volledig met je eens. Nu we een extra voorbereiding hebben gehad, vind ik dat we wel iets meer kunnen verwachten. Maar als we eind van het seizoen plek 3 hebben behaald en we hebben de groepsfase overleefd (wat al gelukt is), ben ik tevreden. Tenminste, dat is wat ik vooraf het seizoen gehoopt had. Nu PSV verzwakt is en het een chaos bij Ajax, ga ik toch wel op plek 2 hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Qua prestaties is het prima in orde, maar ik vond het veldspel vorig jaar bij vlagen veel beter. Had verwacht dat dat dit seizoen al redelijk snel op orde zou zijn, aangezien er gericht aangekocht kon worden. Helaas zie ik daar nog niet heel veel van terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Het mag ook best gezegd worden dat Slot gewoon te lang vast heeft gehouden aan met name bepaalde buitenspelers. Al die wisselingen voorin zorgen ervoor dat er nog amper echt vaste patronen in het aanvalsspel opgesloten zitten. Als je dan ziet dat het middenveld wat stabiliteit mist nu zonder Aursnes is het al gauw wat meer los zand met bevliegingen. Als Timber zich kan ontwikkelen in de meer defensieve rol op het middenveld en er een redelijk structurele aanval ontstaat dan kan het al gauw wat vaster in balbezit worden allemaal. Eigenlijk zou je bijna zeggen dat een vertrek van Kökcu nog best goed uit zou kunnen pakken. Dan kan je Timber meer laten schakelen op het middenveld, een meer defensieve middenvelder inwerken (misschien die Wieffer, jeugd of scouten) en een Szymanski meer vrijheid op tien geven. Dat zou qua balans al iets meer werken, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Het mag ook best gezegd worden dat Slot gewoon te lang vast heeft gehouden aan met name bepaalde buitenspelers. Al die wisselingen voorin zorgen ervoor dat er nog amper echt vaste patronen in het aanvalsspel opgesloten zitten. Ik vind juist dat Slot buitenspelers te kort de tijd geeft. Constant wisselen tussen Dilrosun, Alireza, Wålemark, Idrissi en (nu) Paixaõ. Het effect is wel hetzelfde overigens, want het aanvalsspel is een zooitje. Rest van je verhaal wel mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Ik ben 't volledig met je eens over het middenveld, echter verwacht ik Szymanski volgend jaar niet terug te zien. Optie die we moeten lichten is flink, terwijl we ook nog met diverse andere betalingen zitten komende zomer. En de optie moet voor een bepaalde datum gelicht worden, kans dat we het geld dan al hebben is ook al klein.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) Dan zou je Kokcu vroeg moeten verkopen, om die optie te kunnen lichten. Ga je daarop wel een paar miljoen mislopen waarschijnlijk, maar zou het misschien wel waard kunnen zijn, als je dan een al gewende Szymanski kunt vastleggen. 29 december 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 27 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vind juist dat Slot buitenspelers te kort de tijd geeft. Constant wisselen tussen Dilrosun, Alireza, Wålemark, Idrissi en (nu) Paixaõ. Het effect is wel hetzelfde overigens, want het aanvalsspel is een zooitje. Rest van je verhaal wel mee eens. Ja, die lezing kan ik ook inkomen. Het verschilt imo per speler. Ging mij vooral om Jahanbakterweinigvan maar blijven opstellen. Idrissi is dan best oké geweest maar vind ik niet echt een goede zet voor op de lange termijn. En door aan hen vast te houden kunnen jongens met potentie en eventueel restwaarde als Paixao, Walemark en Dilrosun niet echt lange tijd zich ontwikkelen. 3 minuten geleden zei Orrie: Ik ben 't volledig met je eens over het middenveld, echter verwacht ik Szymanski volgend jaar niet terug te zien. Optie die we moeten lichten is flink, terwijl we ook nog met diverse andere betalingen zitten komende zomer. En de optie moet voor een bepaalde datum gelicht worden, kans dat we het geld dan al hebben is ook al klein.. Dat zou wel jammer zijn. Een Walemark of Taabouni kan je misschien nog eens uitproberen op tien. Zijn technisch wel aardig maar missen een grote versnelling. 1 minuut geleden zei MetalMichael: Dan zou je Kokcu vroeg moeten verkopen, om die optie te kunnen lichten. Ga je daarop wel een paar miljoen mislopen waarschijnlijk, maar zou het misschien wel waard kunnen zijn, als je dan een al gewende Szymanski kunt vastleggen. Szymanski ligt wel aardig in de markt, denk ik. Sowieso een nummer tien. Kan de investering best waard zijn als ze het idee hebben dat hij ook nog voldoende kan groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Mja, ik ben volgens mij de enige die vind dat Jahanbaksh niet zo veel slechter was dan de rest. Denk nog steeds dat het funest is geweest om hem eind februari eruit te halen, want toen had hij echt een goede serie te pakken. Heb niet het idee dat dat nog goed gaat komen trouwens, dus wat betreft is een transfer prima te begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 @Socratesja, zou 't ook jammer vinden. Taabouni vond ik in de voorbereiding echt leuk spelen maar daarna nooit meer gezien. Maar goed, laten we hopen dat er een club Kökçü vroeg vast legt. Kunnen we naast Szymanski ook op andere posities al vroeg versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Citaat 'Nieuwe tegenslag: ook Timber maanden afwezig' vandaag, 22:56 154 reacties Na de zware blessure van Gernot Trauner moeten Feyenoord en Arne Slot nog een tegenslag verwerken. Quinten Timber ligt er namelijk waarschijnlijk maanden uit met zijn blessure, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 21-jarige middenvelder raakte in het benefietduel met FC Emmen (5-0) geblesseerd aan zijn middenvoetsbeentje nadat hij zich verstapte. Die kwetsuur, waarvoor Timber donderdag een scan liet maken in het ziekenhuis, zorgt er dus voor dat hij net als Trauner maandenlang afwezig zal zijn. Algemeen directeur Dennis te Kloese geeft in gesprek met hetzelfde dagblad aan dat het 'noodzakelijk' is dat er in januari een speler bijkomt. ''Een speler erbij is waarschijnlijk en noodzakelijk.'' De beleidsman vindt een middenvelder het meest logische. ''Orkun Kökcü en Sebastian Szymański zijn in de zomer geen zekere blijvers. Veel clubs hebben Kökcü in het vizier.'' Zit niet mee deze winterstop zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Ik lees net dat Feyenoord Amadou Diawara wilt van Anderlecht. Door het uitvallen van Timber zouden ze graag een extra middenvelder bijwillen. Al snap ik niet hoe ze dan bij Diawara uitkomen, aangezien hij maar paar invalbeurten heeft gehad en niet echt indruk kon maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 (bewerkt) Klopt niet. https://1908.nl/artikelen/transfercheck-amadou-diawara-en-feyenoord 31 december 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 19 minuten geleden zei MetalMichael: Klopt niet. https://1908.nl/artikelen/transfercheck-amadou-diawara-en-feyenoord Bedankt, genoten van de reacties lezen daar Ik zie ook niet in wat hij bij Feyenoord zou moeten. Was ooit in FM 15-16 wel lekkere speler bij Napoli, meer ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Dit zou een topper zijn zeg. https://1908.nl/artikelen/feyenoord-raakt-overtuigd-van-ismael-doukoure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Nieuwe poging voor Zerrouki dus. Wat jammer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Ja, ze leren het niet bepaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 2 uur geleden zei Orrie: Nieuwe poging voor Zerrouki dus. Wat jammer.. Twente gaat hem in de winterstop niet weg doen, mag je vast van mij aannemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten