Chiemel Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september (bewerkt) Waarom niet? PSV zakt met Veerman mee zijn drijfzand in, Schouten wordt verkocht aan PSG, Feyenoord is gewoon maar een matig ploegje. AZ start altijd goed en haakt af. 27 september bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Gefeliciteerd jongens met het oprollen van een durum dunner rol Besiktas, klinkende 4-0 zege!!! Moest werken, maar ben erg blij met dit resultaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 2 uur geleden zei Kyrill: Gefeliciteerd jongens met het oprollen van een durum dunner rol Besiktas, klinkende 4-0 zege!!! Moest werken, maar ben erg blij met dit resultaat! Karel ouwe PSV’ert je post in het verkeerde topic man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 20 uur geleden zei Michaelinho*: Karel ouwe PSV’ert je post in het verkeerde topic man Maar PSV heeft nog (niet) gewonnen in Europa dit seizoen Natuurlijk bij voor de fans hier en Coëfficiënt lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Vandaag moet een gelijkspel toch lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september RKC uit. Slechte tegenstander in een fietsenstalling alle ingrediënten voor een enorme kutpot. Zal wel 0 - 2 worden in een enorm saaie wedstrijd. Benieuwd of we vandaag nog wijzigingen gaan zien. Klaassen vanaf de start? Rugani wellicht een keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Wie gaat het laatste half uur Mo'tje in bedwang houden jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 17 minuten geleden zei neva: Wie gaat het laatste half uur Mo'tje in bedwang houden jongens? Mo zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 19 minuten geleden zei neva: Wie gaat het laatste half uur Mo'tje in bedwang houden jongens? Dat is wel de reden dat ik denk dat het misschien toch 0 3 kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Even niet op onze wingers letten graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Weghorst niet bij de selectie begrijp ik? Blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Wat is dit nou weer van opstelling dan? Binnenkort polletje doen van wat de meest rare opstelling van Ajax was in de eerste seizoenshelft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 35 minuten geleden zei Chiemel: Wat is dit nou weer van opstelling dan? Binnenkort polletje doen van wat de meest rare opstelling van Ajax was in de eerste seizoenshelft. Vorig jaar wel ergere gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 7 minuten geleden zei timpy00: Vorig jaar wel ergere gezien. Nouja precies, dan hoop je dat dit seizoen wat minder te zien. Maar komt door Kroes natuurlijk, die heeft alle buitenspelers verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 minuut geleden zei Chiemel: Nouja precies, dan hoop je dat dit seizoen wat minder te zien. Maar komt door Kroes natuurlijk, die heeft alle buitenspelers verkocht. Dit. Deze opstelling is echt volledig op het conto van Kroes. Benieuwd naar het veldspel. Als dat zelfs nu goed is, dikke credits naar Farioli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 17 minuten geleden zei Rogier.: Dit. Deze opstelling is echt volledig op het conto van Kroes. Benieuwd naar het veldspel. Als dat zelfs nu goed is, dikke credits naar Farioli. Ze lijken af en toe goed te versnellen. Maar stokt iets te veel bij Banel en Rasmussen (durven weinig) en Taylor die via Brobbey goed vrijkomt maar geen plan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Ik vind deze opstelling eigenlijk de omgekeerde wereld als ik eerlijk ben. Zorg nou eerst maar eens dat je in de top-3 eindigt voordat je spelers gaat sparen voor Europese potjes. Het lijkt mij nu juist handiger om het andersom te doen, dus sommige spelers sparen in Europa ipv in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 minuut geleden zei michael16: Ik vind deze opstelling eigenlijk de omgekeerde wereld als ik eerlijk ben. Zorg nou eerst maar eens dat je in de top-3 eindigt voordat je spelers gaat sparen voor Europese potjes. Het lijkt mij nu juist handiger om het andersom te doen, dus sommige spelers sparen in Europa ipv in de competitie. Die mening deel ik niet als je uit tegen rkc speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zojuist zei timpy00: Die mening deel ik niet als je uit tegen rkc speelt. Bij een normaal Ajax zou ik het daar mee eens zijn, maar dit seizoen heeft al twee keer uitgewezen (NAC en GAE uit) dat het gewoon niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Ik zou nooit met deze buitenspelers beginnen, maar dat straks Godts en Traore erin komen is wel weer een fijne gedachte. Maar dan mogelijk wel met Akpom ertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Begin gewoon met (bijna) je sterkste formatie en ga spelers sparen als je op voorsprong staat. Een wedstrijd die niet loopt omdraaien met spelers vanaf de bank is namelijk veel moeilijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zojuist zei michael16: Begin gewoon met (bijna) je sterkste formatie en ga spelers sparen als je op voorsprong staat. Een wedstrijd die niet loopt omdraaien met spelers vanaf de bank is namelijk veel moeilijker. Dit is wel precies hoe je dus spelers op brand. Zeker spelers die veel geblesseerd zijn geweest of nog niet structureel op een niveau hebben gespeeld. Verder klopt je voorbeeld niet want in die twee potjes speelden de buitenspelers gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Overigens zou ik wel liever met iedere andere speler linksbuiten spelen dan Banel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 43 minuten geleden zei Rogier.: Dit. Deze opstelling is echt volledig op het conto van Kroes. Benieuwd naar het veldspel. Als dat zelfs nu goed is, dikke credits naar Farioli. Want godts Henderson Fitz Jim, traore kunnen niet spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 minuut geleden zei putdus: Want godts Henderson Fitz Jim, traore kunnen niet spelen? Gezien we langer van de spelers willen genieten als begin november wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten