La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Alles beter dan Bergie toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 uur geleden zei La Pulga: nergens voor nodig dit dat weet je zelf ook wel ik hoop dat sulemana komt want iedereen heeft recht op ze droom Nee nee, verdomme man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 35 minuten geleden zei Kelvin: Nee nee, verdomme man. Wat nu weer? Citaat Al Ittihad-fans roepen speciale negatieve Bergwijn-hashtag in het leven Op X, voorheen Twitter, voeren de fans van Al Ittihad massaal actie tegen de komst van Steven Bergwijn. Met de hashtag #Bergwijn_unacceptable maakt de aanhang van de Saudische club duidelijk dat zij niet Bergwijn, maar FC Porto-aanvaller Galeno graag naar Al Ittihad zien komen. Succes supporters, achter je aankopen moet je staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Op 10-8-2024 om 17:26 zei Thierryvane: Laten we hopen dat hij (Forbs) en Bergwijn snel weg zijn. Dan Danjuma oppikken in Spanje of Trésor bij Burnley. #ikspeelteveelFM Danjuma opnieuw verhuurt. Nu aan girona. Raar dat villareal hem continu verhuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 minuut geleden zei La Pulga: Wat nu weer? Hele scherm nat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 3 minuten geleden zei Kelvin: Hele scherm nat Ik hoop nu niet dat iemand achter mij mee kijkt terwijl ik dit post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 7 minuten geleden zei putdus: Danjuma opnieuw verhuurt. Nu aan girona. Raar dat villareal hem continu verhuurd Ik heb je toch 4 pagina's geleden ook al uitgelegd waarom dat (waarschijnlijk) is. Wel lekker dat we straks niet meer tegen die verongelijkte kop van Bergwijn aan moeten kijken. Die kan lekker in z'n decadentje autootjes in Saudi gaan rondrijden. Heeft die Sulemana zich eigenlijk nog een beetje weten te ontwikkelen in de afgelopen jaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik heb je toch 4 pagina's geleden ook al uitgelegd waarom dat (waarschijnlijk) is. Wel lekker dat we straks niet meer tegen die verongelijkte kop van Bergwijn aan moeten kijken. Die kan lekker in z'n decadentje autootjes in Saudi gaan rondrijden. Heeft die Sulemana zich eigenlijk nog een beetje weten te ontwikkelen in de afgelopen jaren? Ja maar die redenen die je toen zei gaan nu niet op. Eerst maar eens afwachten of t rond komt met bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 minuut geleden zei putdus: Ja maar die redenen die je toen zei gaan nu niet op. Eerst maar eens afwachten of t rond komt met bergwijn En waarom gaan die niet op? Het kan toch nog steeds zo zijn dat deze trainer het niet in hem ziet zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Zojuist zei Michaelinho*: En waarom gaan die niet op? Het kan toch nog steeds zo zijn dat deze trainer het niet in hem ziet zitten? Lijkt me stug als je hem drie keer in de basis zegt en hij elke keer de uitblinker is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 21 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik heb je toch 4 pagina's geleden ook al uitgelegd waarom dat (waarschijnlijk) is. Wel lekker dat we straks niet meer tegen die verongelijkte kop van Bergwijn aan moeten kijken. Die kan lekker in z'n decadentje autootjes in Saudi gaan rondrijden. Heeft die Sulemana zich eigenlijk nog een beetje weten te ontwikkelen in de afgelopen jaren? Wel benieuwd, te duur voor Villarreal? Volgens mij pakt die jongen behoorlijk veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) 35 minuten geleden zei Thierryvane: Wel benieuwd, te duur voor Villarreal? Volgens mij pakt die jongen behoorlijk veel. Weet zijn salaris niet, maar zal niet mals zijn. Maar denk dat het hem er vooral in zit dat hij een aantal jaren geleden onder Emery gehaald is. In het tweede seizoen al een beetje uit de gratie geraakt toen. Daarna is er vrijwel ieder seizoen een nieuwe trainer aangesteld bij Villarreal. En ook zijn ze qua prestaties redelijk afgezakt, dus ik vermoed dat het combi is van salariskosten & plan van de trainer. 2 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Op vi.nl staat nu ineens 50/50 kans. Zou typisch zijn mocht alles weer mis lopen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 40 minuten geleden zei Gert: Op vi.nl staat nu ineens 50/50 kans. Zou typisch zijn mocht alles weer mis lopen vandaag. Er gaat ook al een hastag rond #bergwijn_unacceptable. Supporters zouden liever Galeno zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Bergwijn weg. Jullie zullen wel blij zijn zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september https://x.com/MikeVerweij/status/1830698984639225892 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 12 minuten geleden zei Bogatyr: Bergwijn weg. Jullie zullen wel blij zijn zeker? Ja espn melde het dus heb goede hoop. Als het officieel is en we huren ook een vervanger, dan lijkt me dat idd een erg goede deal voor de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) https://x.com/FabrizioRomano/status/1830702176080916841 Het is rond. Geen idee waarom de tweets niet werken momenteel. 2 september bewerkt door michael16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Toch nog een aardig bedrag! Kan hij daar de boel gaan verzieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Here we go! 27 miljoen netto verdienen in 3 jaartjes zandbak. Bi-zar. Bedankt en tot ziens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Proberen Sem Steijn te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 14 minuten geleden zei putdus: Proberen Sem Steijn te halen Eindelijk kom je er voor uit niet voor Ajax te zijn dat is wel prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2 uur geleden zei putdus: Danjuma opnieuw verhuurt. Nu aan girona. Raar dat villareal hem continu verhuurd Echt schitterend dat je hier wel goed een keer een t en een keer een d gebruikt, maar dan net verkeerd om. On topic: had wellicht gehoopt dat Bergwijn iets meer zou opleveren. Ik denk dat we er kwalitatief met Sulemana niet op vooruit gaan, maar ik laat me graag verrassen. Volgens mij paste Bergwijn niet bepaald binnen de speelwijze van Farioli, Sulemana hopelijk wel. Ik heb echter niet al te beste herinneringen aan buitenspelers bij Ajax van wie de eerste vier letters ‘Sule’ luiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Sulemana komt geblesseerd binnen en de optie tot koop is 20 miljoen. Een bedrag dat ik Ajax voorlopig echt niet uit zie geven, zelfs niet al zou hij er 20 inschieten dit seizoen. Had denk ik dan toch voor een andere optie gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Is die gewoon weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten