Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

35 minuten geleden zei Kelvin:

Nee nee, verdomme man.

Wat nu weer?

Citaat

Al Ittihad-fans roepen speciale negatieve Bergwijn-hashtag in het leven
Op X, voorheen Twitter, voeren de fans van Al Ittihad massaal actie tegen de komst van Steven Bergwijn. Met de hashtag #Bergwijn_unacceptable maakt de aanhang van de Saudische club duidelijk dat zij niet Bergwijn, maar FC Porto-aanvaller Galeno graag naar Al Ittihad zien komen.

Succes supporters, achter je aankopen moet je staan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-8-2024 om 17:26 zei Thierryvane:

Laten we hopen dat hij (Forbs) en Bergwijn snel weg zijn. Dan Danjuma oppikken in Spanje of Trésor bij Burnley. #ikspeelteveelFM

Danjuma opnieuw verhuurt. Nu aan girona. Raar dat villareal hem continu verhuurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei putdus:

Danjuma opnieuw verhuurt. Nu aan girona. Raar dat villareal hem continu verhuurd

Ik heb je toch 4 pagina's geleden ook al uitgelegd waarom dat (waarschijnlijk) is. :uhoh:

Wel lekker dat we straks niet meer tegen die verongelijkte kop van Bergwijn aan moeten kijken. Die kan lekker in z'n decadentje autootjes in Saudi gaan rondrijden.

Heeft die Sulemana zich eigenlijk nog een beetje weten te ontwikkelen in de afgelopen jaren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik heb je toch 4 pagina's geleden ook al uitgelegd waarom dat (waarschijnlijk) is. 

Wel lekker dat we straks niet meer tegen die verongelijkte kop van Bergwijn aan moeten kijken. Die kan lekker in z'n decadentje autootjes in Saudi gaan rondrijden.

Heeft die Sulemana zich eigenlijk nog een beetje weten te ontwikkelen in de afgelopen jaren? 

Ja maar die redenen die je toen zei gaan nu niet op. 
Eerst maar eens afwachten of t rond komt met bergwijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik heb je toch 4 pagina's geleden ook al uitgelegd waarom dat (waarschijnlijk) is. :uhoh:

Wel benieuwd, te duur voor Villarreal? Volgens mij pakt die jongen behoorlijk veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Thierryvane:

Wel benieuwd, te duur voor Villarreal? Volgens mij pakt die jongen behoorlijk veel.

Weet zijn salaris niet, maar zal niet mals zijn. Maar denk dat het hem er vooral in zit dat hij een aantal jaren geleden onder Emery gehaald is. In het tweede seizoen al een beetje uit de gratie geraakt toen. Daarna is er vrijwel ieder seizoen een nieuwe trainer aangesteld bij Villarreal. En ook zijn ze qua prestaties redelijk afgezakt, dus ik vermoed dat het combi is van salariskosten & plan van de trainer. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bogatyr:

Bergwijn weg. Jullie zullen wel blij zijn zeker? 

Ja espn melde het dus heb goede hoop. Als het officieel is en we huren ook een vervanger, dan lijkt me dat idd een erg goede deal voor de club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei putdus:

Echt schitterend dat je hier wel goed een keer een t en een keer een d gebruikt, maar dan net verkeerd om. 

On topic: had wellicht gehoopt dat Bergwijn iets meer zou opleveren. Ik denk dat we er kwalitatief met Sulemana niet op vooruit gaan, maar ik laat me graag verrassen. Volgens mij paste Bergwijn niet bepaald binnen de speelwijze van Farioli, Sulemana hopelijk wel. Ik heb echter niet al te beste herinneringen aan buitenspelers bij Ajax van wie de eerste vier letters ‘Sule’ luiden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites