Tim' Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Dus eigenlijk zeg je hier mee stoppen met scouten? In FM sorteren op reputatie en dan de bovenste kopen. Dan is hij in elk geval bekend genoeg voor de fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Ajax heeft in ieder geval straks wel iedere keer een Medic op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 (bewerkt) Bij elke blessure: Medic?! Misschien dat ik na 3 wedstrijden al helemaal gedraaid ben, maar ik zit nog niet op de positieve trein. Wat ik met name positief vind is dat dit moet gebeuren voor de lange termijn, maar dat het dit seizoen een heel gefrustreerd seizoen gaat worden. CL halen zou mij voor mij al voldoende zijn, dus aan de andere kant ook redelijk snel positief. Maar je zit nu heel erg in de buurt van AZ niveau. We lijken ook bijna in de ontkenningsfase te zitten dat we nog steeds 4 niet bijzonder goede backs hebben en dat bijvoorbeeld een Taylor er helemaal klaar voor is. 6 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Zie net de opstelling van Jong Ajax tegen FC Köln, oei... Arme Dave Vos. Verdediging met Martha, Agougil, Brandes en Jermoumi. Maar één echte verdediger. De here we go van Sutalo lijkt ook ver weg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 21 minuten geleden zei Chiemel: Bij elke blessure: Medic?! Misschien dat ik na 3 wedstrijden al helemaal gedraaid ben, maar ik zit nog niet op de positieve trein. Wat ik met name positief vind is dat dit moet gebeuren voor de lange termijn, maar dat het dit seizoen een heel gefrustreerd seizoen gaat worden. CL halen zou mij voor mij al voldoende zijn, dus aan de andere kant ook redelijk snel positief. Maar je zit nu heel erg in de buurt van AZ niveau. We lijken ook bijna in de ontkenningsfase te zitten dat we nog steeds 4 niet bijzonder goede backs hebben en dat bijvoorbeeld een Taylor er helemaal klaar voor is. 27 keer winnen en je bent kampioen. Ik zie wel 27 wedstrijden die je moet kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 17 minuten geleden zei Thierryvane: Zie net de opstelling van Jong Ajax tegen FC Köln, oei... Arme Dave Vos. Verdediging met Martha, Agougil, Brandes en Jermoumi. Maar één echte verdediger. De here we go van Sutalo lijkt ook ver weg: Die Martin Erlic ook genoemd als optie voor PSV in de ‘Heet van de Herdgang’ podcast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Die zalvende woordjes van Mislintat in iedere presentatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 42 minuten geleden zei Thierryvane: Zie net de opstelling van Jong Ajax tegen FC Köln, oei... Arme Dave Vos. Verdediging met Martha, Agougil, Brandes en Jermoumi. Maar één echte verdediger. Daar zal toch ook nog wel wat bijkomen? Aantal verdedigers is in de hele jeugd een probleem overigens, zijn meerdere jeugdelftallen met daar te weinig namen. Deze redding van Setford trouwens, poh: ——- Wat betreft Sutalo; doorschakelen lijkt me. Als Dinamo de CL haalt, gaan ze er alles aan doen hem te laten blijven. Als ze het niet halen, moet er zo’n groot mogelijk bedrag op tafel komen. En ja, daar ben je gewoon genaaid zo te zien. Wellicht dat er nog een kans is als ze er deze week keihard afgaan tegen AEK. Denk ook een beetje in de eigen voet geschoten door in de media te roepen dat je alleen voor de 1e keuze gaat, dat is natuurlijk koren op de molen voor Zagreb. Begrijp overigens niet dat Sutalo twee keer zoveel moet kosten als Ivanusec. Is het verschil zo groot? Of wordt Ajax gewoon een poot uitgedraaid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 51 minuten geleden zei Rogier.: Daar zal toch ook nog wel wat bijkomen? Aantal verdedigers is in de hele jeugd een probleem overigens, zijn meerdere jeugdelftallen met daar te weinig namen. Deze redding van Setford trouwens, poh: ——- Wat betreft Sutalo; doorschakelen lijkt me. Als Dinamo de CL haalt, gaan ze er alles aan doen hem te laten blijven. Als ze het niet halen, moet er zo’n groot mogelijk bedrag op tafel komen. En ja, daar ben je gewoon genaaid zo te zien. Wellicht dat er nog een kans is als ze er deze week keihard afgaan tegen AEK. Denk ook een beetje in de eigen voet geschoten door in de media te roepen dat je alleen voor de 1e keuze gaat, dat is natuurlijk koren op de molen voor Zagreb. Begrijp overigens niet dat Sutalo twee keer zoveel moet kosten als Ivanusec. Is het verschil zo groot? Of wordt Ajax gewoon een poot uitgedraaid? Ivanusec heeft twee jaar korter contract en zitten veel minder (aansprekende) clubs achteraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Borges en Medic bankje, Branco ook. Apart? Citaat Bergwijn - Brobbey - Kudus Taylor - Klaassen - Tahirovic Salah-Eddine - Hato - Aertssen - Rensch Rulli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Laat alsjeblieft niets met Kudus gebeuren. lekker middenveld ook met Taylor en Klaassen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Taylor - Klaassen Misschien een ultieme alles of niets voor de heren? Ongekend. Blijkbaar Kudus nog niet rond, gegeven hij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 15 minuten geleden zei Rogier.: Taylor - Klaassen Misschien een ultieme alles of niets voor de heren? Ongekend. Blijkbaar Kudus nog niet rond, gegeven hij speelt. Hoop een bewussie van Steijn. Tweede helft wat wissels, Branco voor Davy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Hoop een bewussie van Steijn. Tweede helft wat wissels, Branco voor Davy. Laten zien aan Sven, Lenderink en de RvC dat er echt snel versterkingen nodig zijn. Zoiets.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Ook geen Chico bij de selectie. Benieuwd wat er met hem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Zie net de opstelling van Jong Ajax tegen FC Köln, oei... Arme Dave Vos. Verdediging met Martha, Agougil, Brandes en Jermoumi. Maar één echte verdediger. De here we go van Sutalo lijkt ook ver weg: Zitten niet beel breed in verdedigers. Maar zij krijgen wel natuurlijk nog Gooijer en Aertssen terug die daar veel spelen. Maar inderdaad niet breed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Een oké eerste helft met deze elf. Bergwijn sterk, Klaassen wéér slecht. Hij lekker eruit en Taylor naar 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Al 3 trainerts op rij die het met Klaassen en Taylor proberen. Blijkt wel dat wij er geen verstand van hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 (bewerkt) Eerste helft Klaassen: - 15 balcontacten - 12 aangekomen passes (92.3 % nauwkeurig) - 0 keypasses - 0 dribbels - 0 schoten - 1 balverlies - 1 onderschepping Wel weinig balverlies, om iets positiefs te noemen Na net Matje gezien te hebben, zometeen even de 2e helft aanzetten, ben zeer benieuwd. 6 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 10 minuten geleden zei Thierryvane: Een oké eerste helft met deze elf. Bergwijn sterk, Klaassen wéér slecht. Hij lekker eruit en Taylor naar 10. Ja gezien dat uit die elftal waarschijnlijk nog veel veranderd geen slechte eerste helft. Benieuwd of we zo dadelijk wat nieuwe namen gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Lekkere overtreding op ASE. Gelukkig is het een oefenpot. Verdediging wel overduidelijk aan versterking toe. En jammer dat Klaassen er nog in staat, begrijp daar echt niets van. Oh, daar is de wissel van Klaassen. Timing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 26 minuten geleden zei Rogier.: Eerste helft Klaassen: - 15 balcontacten - 12 aangekomen passes (92.3 % nauwkeurig) - 0 keypasses - 0 dribbels - 0 schoten - 1 balverlies - 1 onderschepping Wel weinig balverlies, om iets positiefs te noemen Na net Matje gezien te hebben, zometeen even de 2e helft aanzetten, ben zeer benieuwd. Je hebt de verkeerde helft uitgekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Brobbey blijft toch een bijzonder matige afmaker zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Brobbey blijft toch een bijzonder matige afmaker zeg.. Verbaas me toch wel over dat dat inmiddels niet beter is. Dit is al 5 jaar zijn zwakke punt. Zou veel hebben aan een Van Persie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Hoe was de wedstrijd verder? Die Borges bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten