Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Bij elke blessure: Medic?!

Misschien dat ik na 3 wedstrijden al helemaal gedraaid ben, maar ik zit nog niet op de positieve trein. Wat ik met name positief vind is dat dit moet gebeuren voor de lange termijn, maar dat het dit seizoen een heel gefrustreerd seizoen gaat worden. CL halen zou mij voor mij al voldoende zijn, dus aan de andere kant ook redelijk snel positief. Maar je zit nu heel erg in de buurt van AZ niveau. We lijken ook bijna in de ontkenningsfase te zitten dat we nog steeds 4 niet bijzonder goede backs hebben en dat bijvoorbeeld een Taylor er helemaal klaar voor is.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Chiemel:

Bij elke blessure: Medic?!

Misschien dat ik na 3 wedstrijden al helemaal gedraaid ben, maar ik zit nog niet op de positieve trein. Wat ik met name positief vind is dat dit moet gebeuren voor de lange termijn, maar dat het dit seizoen een heel gefrustreerd seizoen gaat worden. CL halen zou mij voor mij al voldoende zijn, dus aan de andere kant ook redelijk snel positief. Maar je zit nu heel erg in de buurt van AZ niveau. We lijken ook bijna in de ontkenningsfase te zitten dat we nog steeds 4 niet bijzonder goede backs hebben en dat bijvoorbeeld een Taylor er helemaal klaar voor is.

27 keer winnen en je bent kampioen. Ik zie wel 27 wedstrijden die je moet kunnen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Thierryvane:

Zie net de opstelling van Jong Ajax tegen FC Köln, oei... Arme Dave Vos. Verdediging met Martha, Agougil, Brandes en Jermoumi. Maar één echte verdediger.

De here we go van Sutalo lijkt ook ver weg: 

Die Martin Erlic ook genoemd als optie voor PSV in de ‘Heet van de Herdgang’ podcast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Thierryvane:

Zie net de opstelling van Jong Ajax tegen FC Köln, oei... Arme Dave Vos. Verdediging met Martha, Agougil, Brandes en Jermoumi. Maar één echte verdediger.

Daar zal toch ook nog wel wat bijkomen? Aantal verdedigers is in de hele jeugd een probleem overigens, zijn meerdere jeugdelftallen met daar te weinig namen. Deze redding van Setford trouwens, poh:

——-

Wat betreft Sutalo; doorschakelen lijkt me. Als Dinamo de CL haalt, gaan ze er alles aan doen hem te laten blijven. Als ze het niet halen, moet er zo’n groot mogelijk bedrag op tafel komen. En ja, daar ben je gewoon genaaid zo te zien. Wellicht dat er nog een kans is als ze er deze week keihard afgaan tegen AEK. Denk ook een beetje in de eigen voet geschoten door in de media te roepen dat je alleen voor de 1e keuze gaat, dat is natuurlijk koren op de molen voor Zagreb.

Begrijp overigens niet dat Sutalo twee keer zoveel moet kosten als Ivanusec. Is het verschil zo groot? Of wordt Ajax gewoon een poot uitgedraaid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Rogier.:

Daar zal toch ook nog wel wat bijkomen? Aantal verdedigers is in de hele jeugd een probleem overigens, zijn meerdere jeugdelftallen met daar te weinig namen. Deze redding van Setford trouwens, poh:

——-

Wat betreft Sutalo; doorschakelen lijkt me. Als Dinamo de CL haalt, gaan ze er alles aan doen hem te laten blijven. Als ze het niet halen, moet er zo’n groot mogelijk bedrag op tafel komen. En ja, daar ben je gewoon genaaid zo te zien. Wellicht dat er nog een kans is als ze er deze week keihard afgaan tegen AEK. Denk ook een beetje in de eigen voet geschoten door in de media te roepen dat je alleen voor de 1e keuze gaat, dat is natuurlijk koren op de molen voor Zagreb.

Begrijp overigens niet dat Sutalo twee keer zoveel moet kosten als Ivanusec. Is het verschil zo groot? Of wordt Ajax gewoon een poot uitgedraaid?

Ivanusec heeft twee jaar korter contract en zitten veel minder (aansprekende) clubs achteraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

De here we go van Sutalo lijkt ook ver weg: 

Zitten niet beel breed in verdedigers. Maar zij krijgen wel natuurlijk nog Gooijer en Aertssen terug die daar veel spelen.

Maar inderdaad niet breed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft Klaassen:
- 15 balcontacten
- 12 aangekomen passes (92.3 % nauwkeurig)
- 0 keypasses
- 0 dribbels
- 0 schoten
- 1 balverlies
- 1 onderschepping

Wel weinig balverlies, om iets positiefs te noemen :-D

Na net Matje gezien te hebben, zometeen even de 2e helft aanzetten, ben zeer benieuwd.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Een oké eerste helft met deze elf. Bergwijn sterk, Klaassen wéér slecht. Hij lekker eruit en Taylor naar 10.

Ja gezien dat uit die elftal waarschijnlijk nog veel veranderd geen slechte eerste helft. Benieuwd of we zo dadelijk wat nieuwe namen gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Rogier.:

Eerste helft Klaassen:
- 15 balcontacten
- 12 aangekomen passes (92.3 % nauwkeurig)
- 0 keypasses
- 0 dribbels
- 0 schoten
- 1 balverlies
- 1 onderschepping

Wel weinig balverlies, om iets positiefs te noemen :-D

Na net Matje gezien te hebben, zometeen even de 2e helft aanzetten, ben zeer benieuwd.

Je hebt de verkeerde helft uitgekozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites