Mvdv Geplaatst 28 oktober 2017 Share Geplaatst 28 oktober 2017 Complottheorieen. Ok alleswetende die niet nooit WL heeft gespeeld of in dit topic uberhaupt heeft gepost. Zal de volgende keer wel een stream aan knallen, mag je zelf aanschouwen wat er allemaal gaande is. Net trouwens een pot gehad waarbij ik 'm in een 1 op 1 finesse met CR7 zijn rechterbeen. Naast. Ik replay kijken na de wedstrijd (verloren natuurlijk), staat die indicator gewoon schuin gericht van de keeper in de rechterhoek van de goal. Heeft geeneens meer nut om dat soort dingen op te nemen. Begint een gewoonte te worden die bullshit. Tuurlijk is er een script, maar jij doet alsof echt alles een complot is. Spelen tegen top 100 --> ik word genaaid!!!! Iedereen komt wel eens tegen die gasten te spelen en dat is logisch. Wil je niet tegen ze spelen? Speel dan geen WL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2017 Share Geplaatst 28 oktober 2017 Complottheorieen. Ok alleswetende die niet nooit WL heeft gespeeld of in dit topic uberhaupt heeft gepost. Zal de volgende keer wel een stream aan knallen, mag je zelf aanschouwen wat er allemaal gaande is. Net trouwens een pot gehad waarbij ik 'm in een 1 op 1 finesse met CR7 zijn rechterbeen. Naast. Ik replay kijken na de wedstrijd (verloren natuurlijk), staat die indicator gewoon schuin gericht van de keeper in de rechterhoek van de goal. Heeft geeneens meer nut om dat soort dingen op te nemen. Begint een gewoonte te worden die bullshit. Nu doe ik het zelf ook hoor, maar als je met auto-shooting speelt vraag je er ook wel een beetje om om genaaid te worden door de AI/door EA. Dit zou pas echt een sterk argument zijn mocht je op manual spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 oktober 2017 Share Geplaatst 28 oktober 2017 (bewerkt) [quote name='Mvdv'] Tuurlijk is er een script, maar jij doet alsof echt alles een complot is. Spelen tegen top 100 --> ik word genaaid!!!! Iedereen komt wel eens tegen die gasten te spelen en dat is logisch. Wil je niet tegen ze spelen? Speel dan geen WL. [/QUOTE] Lul niet. Ik heb de afgelopen dagen hier netjes niet gepost en enkel gelezen. Ik zeik een keer > gelijk complot. Pleur op alsjeblieft. Ik wil graag elite halen en dat is een groot gedeelte geluk in de matchmaking, als ik dan ongeluk heb word ik even aardig pissed ja. Je mag 11 potjes verliezen hé, verlies hier en daar paar 50/50's, ongeluk + top 100 spelers, dan heb je zo 12 losses aan je broek hoor. De rest waar je tegen speelt staat op ultra verdedigend en drukt blind de heletijd wedstrijd XXXXXXXXXXXO. Daar praat ik niet over. Zeik ik niet over. Is superkut, janken en tieren de heletijd maar dat post ik niet. @Magikarp ik doe veel manueel. Vooral verdedigend, daar was ik ook zo slecht in deze vorige FIFA en na de patch ligt dit mij ook niet zo. Maar ik ben aan t adjusten. Normaal was ik er allang mee gekapt maar nu probeer ik wel wat potjes mee te pakken. Doordeweeks heb ik helaas niet zo veel tijd om te spelen dus het is enkel WL. Ik durf de rest niet zo erg op manueel te zetten, maar crossing en lob balls heb ik altijd op semi/manual staan. Als je crossing op semi doet kan je hem met L1 + vierkantje kneiterhard richting tweede paal geven. Op assisted geeft ie 9 vd 10 keer 1e paal. 28 oktober 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober 2017 Share Geplaatst 28 oktober 2017 @Sanel Ik geef je gelijk dat je geluk moet hebben in de matchmaking maar als je de top 100 futchampionskanaal kijkt zie je dat altijd dezelfde mensen de mindere tegenstanders hebben (onder andere die jongen van Ajax en e-sporter heracles maar die lui spelen alleen thuis en snachts), maar er zijn ook mensen die sterke tegenstanders tegen komen die ook in top 100 zitten. Dat je geen elite haalt komt over het algemeen niet door dat je verliest van die top 100 speler want normaal gezien verlies je die toch wel, maar je laat het liggen tegen slechte spelers en dat kan onverdiend zijn. Daar krijgen de meeste wel eens mee te maken en dat is frustrerend. De kans dat dit gebeurd is ook groter wanneer je op een tijdstip zit te spelen waar de servers overbelast zijn. Eigelijk moeten we hier gewoon meer kwaad zijn op het hele concept en tijdslimiet binnen deze weekendleague.Daarom hoop ik dat ze het squadbattle concept van 4 wedstrijden dagelijks en 12 in het weekend gaan doortrekken naar volgend jaar toe in de weekendleague. Mja met EA draait het meestal altijd vierkant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Gaan we weer! Helaas de nodige versnaperingen op en zit al sinds 23.30 te gapen als een zeeleeuw dus ik vrees het ergste :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 (bewerkt) Gaan we weer! Helaas de nodige versnaperingen op en zit al sinds 23.30 te gapen als een zeeleeuw dus ik vrees het ergste :D:D Ik ben vanaf 1u beginnen spelen tot nu en de gameplay is nu toch echt wel een inmens verschil in positieve zin met eerder vandaag. Dit komt niet snel uit mijn mond maar nu was het eindelijk eens leuk 29 oktober 2017 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Valt mee inderdaad. Had nog wel een paar momenten dat spelers niet doen wat ik wil, zelfs met de linkerstick. Speel ik ze aan in de voeten, aanname, en dan wil ik draaien en dan staan ze naar die bal te kijken :D Loopt verder ook niet top omdat ik die Lacazette nu achter de spits heb in een 4231 maar vind die vent echt totaal niet fijn spelen. Helaas de enige optie tot ik genoeg heb voor Griezmann. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 (bewerkt) Complottheorieen. Ok alleswetende die niet nooit WL heeft gespeeld of in dit topic uberhaupt heeft gepost. Zal de volgende keer wel een stream aan knallen, mag je zelf aanschouwen wat er allemaal gaande is. Net trouwens een pot gehad waarbij ik 'm in een 1 op 1 finesse met CR7 zijn rechterbeen. Naast. Ik replay kijken na de wedstrijd (verloren natuurlijk), staat die indicator gewoon schuin gericht van de keeper in de rechterhoek van de goal. Heeft geeneens meer nut om dat soort dingen op te nemen. Begint een gewoonte te worden die bullshit. Heb inderdaad nog nooit WL gespeeld omdat ik het fijn vind om ook nog een sociaal leven te hebben in het weekend na een week werken. Wat heeft het er eigenlijk mee te maken dat ik nog niet gepost hebt in dit topic? Jij doet altijd net of er iemand in Amerika wacht tot jij online komt en die jou dan eens even lekker het leven zuur gaat maken door je zware tegenstanders te geven of jou expres kansen te laten missen. Maar als er dan iemand op je reageert heeft diegene geen recht van spreken want die speelt het niet zo vaak als jou, heeft er geen idee van hoe het werkt of is niet zo goed als jou. 29 oktober 2017 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Amerika. Canada*. Als je nooit hebt gespeeld moet je maar lekker opdonderen uit dit topic, want je hebt geen idee waar je het over hebt. Dankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Amerika. Canada*. Als je nooit hebt gespeeld moet je maar lekker opdonderen uit dit topic, want je hebt geen idee waar je het over hebt. Dankje. Nogmaals prima argumenten gefrustreerd pikkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Nogmaals prima argumenten gefrustreerd pikkie. Wat voor argumenten? Waar wil je over discussieren dan? Je zit op een ander level, je speelt niet. Ik kan wel zaken gaan uitleggen of voorbeelden geven maar je hebt er gewoon 0 verstand van. Ik heb ook hier ergens je team gezien, allemaal (ex)-Dortmund spelers toch, met Gotze en Hummels. Gemiddelde WL speler lacht zn ballen uit zn broek als ze zo'n team zien. Je speelt recreatief, je post hier tussen gasten met een competiteve mindset. Als je dat niet begrijpt of dat vreemd vind: niet posten. Alsjeblieft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Valt mee inderdaad. Had nog wel een paar momenten dat spelers niet doen wat ik wil, zelfs met de linkerstick. Speel ik ze aan in de voeten, aanname, en dan wil ik draaien en dan staan ze naar die bal te kijken :D Loopt verder ook niet top omdat ik die Lacazette nu achter de spits heb in een 4231 maar vind die vent echt totaal niet fijn spelen. Helaas de enige optie tot ik genoeg heb voor Griezmann. Lacazette voelt sloom aan vind ik. Onlogisch eigenlijk mja. Mbappe vind ik tot nu toe leuker spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Wat voor argumenten? Waar wil je over discussieren dan? Je zit op een ander level, je speelt niet. Ik kan wel zaken gaan uitleggen of voorbeelden geven maar je hebt er gewoon 0 verstand van. Ik heb ook hier ergens je team gezien, allemaal (ex)-Dortmund spelers toch, met Gotze en Hummels. Gemiddelde WL speler lacht zn ballen uit zn broek als ze zo'n team zien. Je speelt recreatief, je post hier tussen gasten met een competiteve mindset. Als je dat niet begrijpt of dat vreemd vind: niet posten. Alsjeblieft. Argumenten dat ik niet meer in dit topic mag posten. Je zegt dat ik geen FIFA speel, man ik speelde al FIFA op het moment dat jij in je kribbe op de Balkan lag. Dat team is van ik gok 2 á 3 weken terug, momenteel aardig aangepast en versterkt ja. Maar jij kan dat natuurlijk allemaal zien vannachter je PC-schermpje, ik post niet veel in dit topic maar doe dit waarschijnlijk net zo competitief als jij. Maar jij vindt jezelf net wat beter dan een ander en anders zal je ze wel afsnauwen in dit topic, je bent een lachwekkend figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Lacazette voelt sloom aan vind ik. Onlogisch eigenlijk mja. Mbappe vind ik tot nu toe leuker spelen Lacazette is een oetlul. Heb Mbappe ook ja, maar met die voorhoede moet ik een frans middenveld hebben en zie het niet zitten om met 3 beperkte voetballers (Kante, Baka en Matuidi) te spelen. Dus moet Griezmann hebben ipv Kante, en later Kante ipv Baka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Argumenten dat ik niet meer in dit topic mag posten. Je zegt dat ik geen FIFA speel, man ik speelde al FIFA op het moment dat jij in je kribbe op de Balkan lag. Dat team is van ik gok 2 á 3 weken terug, momenteel aardig aangepast en versterkt ja. Maar jij kan dat natuurlijk allemaal zien vannachter je PC-schermpje, ik post niet veel in dit topic maar doe dit waarschijnlijk net zo competitief als jij. Maar jij vindt jezelf net wat beter dan een ander en anders zal je ze wel afsnauwen in dit topic, je bent een lachwekkend figuur. Waarom je niet mag posten? Omdat je inhoudelijk gezien geen discussie met ons kan voeren, je komt hier om te vragen waarom iemand niet zijn weekend elders kan besteden. Dit is de reactie die je kunt terugverwachten op je domme vraag. Je hebt inhoudelijk gezien nog geen argument gegeven, loopt enkel jezelf een beetje te verdedigen hier. Het is al te zien aan je spelerskeuze dat je niet competitief speelt dus dit is puur gelul. Je speelt recreatief. Je hebt geen verstand van de meta en de huidige meta is niet veranderd ten opzichte van 2-3 weken terug, en anders speelde je simpelweg wel WL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Lacazette is een oetlul. Heb Mbappe ook ja, maar met die voorhoede moet ik een frans middenveld hebben en zie het niet zitten om met 3 beperkte voetballers (Kante, Baka en Matuidi) te spelen. Dus moet Griezmann hebben ipv Kante, en later Kante ipv Baka. Ik zit ook elk weekend die Baka weg te doen in mijn elftal en raad eens? Hij komt altijd terug :wall: Die vent is het voorbeeld van hoe belachelijk dit spel is. Zo een domme kracht maar hij onderschept alles beter dan wie dan ook :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Ik zit ook elk weekend die Baka weg te doen in mijn elftal en raad eens? Hij komt altijd terug :wall: Die vent is het voorbeeld van hoe belachelijk dit spel is. Zo een domme kracht maar hij onderschept alles beter dan wie dan ook :-D. Ik hou ook niet van Baka, heb expres met m niet gespeeld in t weekend. Als je 'm niet bestuurt loopt 'ie soms gewoon niks te doen met zn medium/medium. Kanté ook geen fan van, is verdedigend hetzelfde als Baka maar aanvallend een stuk beter geworden. Mist wel fysieke aanwezigheid en dat is wat Baka dus wel heeft. Ik ga nu sparen voor 88 Desailly, dat is echt de perfecte CDM in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Argumenten dat ik niet meer in dit topic mag posten. Je zegt dat ik geen FIFA speel, man ik speelde al FIFA op het moment dat jij in je kribbe op de Balkan lag. Dat team is van ik gok 2 á 3 weken terug, momenteel aardig aangepast en versterkt ja. Maar jij kan dat natuurlijk allemaal zien vannachter je PC-schermpje, ik post niet veel in dit topic maar doe dit waarschijnlijk net zo competitief als jij. Maar jij vindt jezelf net wat beter dan een ander en anders zal je ze wel afsnauwen in dit topic, je bent een lachwekkend figuur. Afgezien van het feit dat onze balkanboy weer eens niet op een normale manier zijn mening kan uiten, heeft hij wel gedeeltelijk een punt. Er zit nou eenmaal heel veel bullshit in het spel en je kunt je niet van de indruk onttrekken dat er wel degelijk onderscheid gemaakt word. Sterker nog: aantoonbaar onderscheid. Denk alleen al aan het feit dar de transfermarkt “ willekeurig” unlocked werd op de webapp. Maar in werkelijkheid bleek hij vooral blocked te zijn voor spelers die nog nooit FIFA points gekocht hadden. Om nog maar niet over zaken als pack luck etc. Te beginnen. YouTubes die voor 100 euro FIFA points kopen en de eerste packs gelijk de wereld aan 100k+ spelers uit pakjes krijgen, in tegenstelling tot mezelf bijvoorbeeld ( en met mij vele anderen) die voor 500k munten pakjes openen en er helemaal niks uit krijgen. En zo zijn er meer voorbeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 (bewerkt) [quote name='Elsjorro1990'] Afgezien van het feit dat onze balkanboy weer eens niet op een normale manier zijn mening kan uiten, heeft hij wel gedeeltelijk een punt. Er zit nou eenmaal heel veel bullshit in het spel en je kunt je niet van de indruk onttrekken dat er wel degelijk onderscheid gemaakt word. Sterker nog: aantoonbaar onderscheid. Denk alleen al aan het feit dar de transfermarkt “ willekeurig” unlocked werd op de webapp. Maar in werkelijkheid bleek hij vooral blocked te zijn voor spelers die nog nooit FIFA points gekocht hadden. Om nog maar niet over zaken als pack luck etc. Te beginnen. YouTubes die voor 100 euro FIFA points kopen en de eerste packs gelijk de wereld aan 100k+ spelers uit pakjes krijgen, in tegenstelling tot mezelf bijvoorbeeld ( en met mij vele anderen) die voor 500k munten pakjes openen en er helemaal niks uit krijgen. En zo zijn er meer voorbeelden.[/QUOTE] Ik geloof hier ook in en @Sanel Ik ben wel een fan van Kante hoor. Wat een middenvelder 29 oktober 2017 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Lacazette is een oetlul. Heb Mbappe ook ja, maar met die voorhoede moet ik een frans middenveld hebben en zie het niet zitten om met 3 beperkte voetballers (Kante, Baka en Matuidi) te spelen. Dus moet Griezmann hebben ipv Kante, en later Kante ipv Baka. Waarom niet Tolisso? Was voor mij vorig jaar echt een verademing _O_ verder hier weer lekker potje achter de rug: 8-6 gewonnen. Volgens mij deden we aan korfbal :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Heb er 1 nodig die op de CAM kan. Daar zie ik Tolisso ook niet floreren. Tolisso is overigens EL, ben minstens op zoek naar CL voordat ik WL kan betalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Afgezien van het feit dat onze balkanboy weer eens niet op een normale manier zijn mening kan uiten, heeft hij wel gedeeltelijk een punt. Er zit nou eenmaal heel veel bullshit in het spel en je kunt je niet van de indruk onttrekken dat er wel degelijk onderscheid gemaakt word. Sterker nog: aantoonbaar onderscheid. Denk alleen al aan het feit dar de transfermarkt “ willekeurig” unlocked werd op de webapp. Maar in werkelijkheid bleek hij vooral blocked te zijn voor spelers die nog nooit FIFA points gekocht hadden. Om nog maar niet over zaken als pack luck etc. Te beginnen. YouTubes die voor 100 euro FIFA points kopen en de eerste packs gelijk de wereld aan 100k+ spelers uit pakjes krijgen, in tegenstelling tot mezelf bijvoorbeeld ( en met mij vele anderen) die voor 500k munten pakjes openen en er helemaal niks uit krijgen. En zo zijn er meer voorbeelden. Wat betreft pack openings: dat komt met name omdat ze vooral de goede packs erin knippen. Die kerel die z'n tv kapot gooide (kom ff niet op z'n naam) zit gewoon uren achter elkaar te openen, duizenden euro's. Dan zit er vaak wat tussen. Kleinere YouTubers die geen packs eruit knippen, krijgen net zo vaak hele slechte packs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Wroetoshaw ja. Vaak ook neppe packs dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten