Marc. Geplaatst 23 juni 2017 Share Geplaatst 23 juni 2017 (bewerkt) Het voetbalspel voor de liefhebber zal volgend jaar met een nieuwe verbeterde versie komen. PES 2018 heeft een ontwikkeltijd van drie jaar(!) en zal enorm veel toevoegen aan het vorige deel. Hier een preview: https://tweakers.net/reviews/5529/pes-2018-zet-in-op-presentatie-emotie-en-usain-bolt.html 22 september 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Iemand de Beta al gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Gisteren paar potjes de demo gespeeld en wat speelt het lekker. Ik moet zelf wel wennen aan de knoppen aangezien ik bij PES2017 de Fifa knoppen heb ingesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Gisteren paar potjes de demo gespeeld en wat speelt het lekker. Ik moet zelf wel wennen aan de knoppen aangezien ik bij PES2017 de Fifa knoppen heb ingesteld. Dat kan in de demo ook hoor ;) Gister één potje gespeeld, vandaag wat uitgebreider spelen denk ik. Eerste indruk wqs goed in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Dat kan in de demo ook hoor ;) Gister één potje gespeeld, vandaag wat uitgebreider spelen denk ik. Eerste indruk wqs goed in ieder geval. Oh echt ik heb het niet gevonden. Kan dit in het homescreen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Nee voordat je de wedstrijd begint krijg je zo'n scherm dat je een kant kan kiezen, met een controller in beeld. Dan staat onderaan met welke knop je die instellingen kan veranderen. Sorry ben net wakker maar hoop dat het duidelijk genoeg is :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Nee voordat je de wedstrijd begint krijg je zo'n scherm dat je een kant kan kiezen, met een controller in beeld. Dan staat onderaan met welke knop je die instellingen kan veranderen. Sorry ben net wakker maar hoop dat het duidelijk genoeg is :r Duidelijk genoeg, hier kan ik wat mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 13 september 2017 Share Geplaatst 13 september 2017 Morgen komt hij binnen en ik heb er zin in! Nog meer mensen hier gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Morgen komt hij binnen en ik heb er zin in! Nog meer mensen hier gekocht? Hier ook besteld. 16 helemaal grijs gespeeld omdat FIFA toen kut was. 17 weer FIFA beter. Ben echt benieuwd nu, speel voornamelijk MyClub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Voor de pc mensen die het spel nog willen kopen; Op cdkeys.com kun je het spel voor € 23.39 aanschaffen (het is wel een steamcode!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Met de legendary versie aan de slag gegaan. Lapcik als trainer gehaald. Nu dit staan. GK: Stekelenburg (loan) LB: Antonelli CB: Roncaglia CB: Benatia RB: Semedo CVM: Cabaye/Lucas Leiva CM: Kroos CM: Castro LVA: Bolt CS: Aubameyang RVA: Maradonna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dextro2017 Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Ook ik ben weer begonnen aan mijn MyClub avontuur. GK: Butland LB: Aurier CB: Pepe CB: Umtiti RB: Aleix Vidal CVM: Motta CM: Modric CM: Thiago LVA: Choupo-Moting CS: Origi RVA: Maradonna Jaloers op jouw Aubameyang Alovenac, had hem vorig jaar, beste speler die ik me kon wensen. Van meer waarde dan Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Ook ik ben weer begonnen aan mijn MyClub avontuur. GK: Butland LB: Aurier CB: Pepe CB: Umtiti RB: Aleix Vidal CVM: Motta CM: Modric CM: Thiago LVA: Choupo-Moting CS: Origi RVA: Maradonna Jaloers op jouw Aubameyang Alovenac, had hem vorig jaar, beste speler die ik me kon wensen. Van meer waarde dan Ronaldo. Was een lekkere spin ja. Kwam op goud uit, ging een bal terug naar black. Keeper is nu prio 1 iig. En nog een goede CB erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Ik speelde vorige seizoen eigenlijk alleen maar met zilveren en gouden spelers. Net een paar spins gehad: heb op dit moment, Sterling, Jerome Boateng, Jimenez (Benfica), Benatia, Cabaye. Straks verder met de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Weer een dagje verder. Team begint al redelijk vorm te krijgen. Nog een goede back-up spits erbij en rechtsbuiten ipv Maradonna. GK: Muslera/Areola LB: C. Daniels/Antonelli CB: Alderweireld/Benatia CB: Roncaglia RB: Semedo/Karsdorp CDM: Kums/Lucas Leiva CM: Kroos/Herrera CM: Castro/Cabaye/Zinchenko LW: Carrasco/Bolt CS: Aubamayang/Dost RW: Maradonna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Ik heb op dit moment deze selectie. Hoe kom jullie aan Maradona? Pre-order? GK: Stekelenburg RB: Cedric Soares CB: Benatia / Beria CB: Umtiti LB: Biraghi CDM: Marco Llorente / Dendoncker CM: Pereyra CM: Sigurdsson RW: Sterling CF: Alcacer, Rondon, Jimenez LW: Bolt, A Ruiz. Jullie hebben al wel erg lekkere team hoor. Hopelijk dat ik vandaag weer een paar nieuwe goede spins heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 @Thom @Alovenac @dextro2017 hoe bevalt die? Is het een aanrader? Nooit PES gespeeld maar ben best benieuwd geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 [quote name='Bakkes12']@Thom @Alovenac @dextro2017 hoe bevalt die? Is het een aanrader? Nooit PES gespeeld maar ben best benieuwd geworden.[/QUOTE] ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch? MyClub vind ik qua gamemode misschien wel beter dan FUT. Puur omdat je niet competitie gebonden bent (of nationaliteit). Spelers kunnen beter worden en elke trainer heeft een bepaalde voorkeur qua taktiek (hetzelfde als spelers). Ik haal PES elk jaar tot FIFA komt. En dan zien we vanzelf welke beter is. Gameplay bij PES is wel beter. Niet blind rennen, maar meer tikken. Speelt anders dan FIFA. Je zit wel met licenties, maar hier zijn option files voor. Kijk wat youtube filmjes en oordeel zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 september 2017 Auteur Share Geplaatst 19 september 2017 (bewerkt) ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch? Het is voornamelijk anders. Enige wat PES wel zou kunnen gebruiken is een transfermarkt. Maar dat je je spelers kunt ontwikkelen en elke speler wel in je team kan zetten maakt het echt leuk. Zorgt toch voor een soort band met je spelers. Ook is de toegevoegde waarde van een topteam nihil, kost je alleen maar veel geld elke pot. Je beste spelers bewaar je voor de belangrijke wedstrijden. (Bekerwedstrijden hebben geen matchmaking op basis van teamsterkte) 19 september 2017 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 [quote name='Beppu'] ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch? [/QUOTE] Ik heb m vandaag toch maar gehaald. En ik moet zeggen, tis echt wel een mooie game. Of het het geld waard is durf ik nog niet te zeggen maar dat Myclub is wel erg leuk. Spelers hebben voorkeuren voor speelwijzes etc en het is dus niet allemaal linkjes maken en klaar. Moet wel zeggem dat ik het wel lastig vind want ik merk echt dat ik een FIFA speler ben. Ik ren namelijk zoveel terwijl je zoveel beter bent door gewoon te passen. Vraag me alleen wel paar dingen af: kan je een beetje dribbelen en hoe scherm je een bal af. Wordt namelijk zovaak gewoon van de bal afgezet @MarcFR @Alovenac Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Mijn elftal op dit moment: GK: Stekelenburg RB: Cedric Soares / Beria CB: Benatia / Ranocchia CB: Umtiti / Mbodj LB: Biraghi CVM: Cabaye / Dendoncker / Marco LLorente CM: Sigurdsson / Drinkwater CM: Pereyra (heerlijke speler) RB: Lucas Vazquez SP: Paco Alcacer / Jimenez / Rondon LV: Sterling / Bolt / A Ruiz. Moet alleen nog betere en sterkere CVM hebben en linksback. Vinden jullie het de moeite waard om een dure andere trainer aan te trekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2017 Share Geplaatst 26 september 2017 Heb em vandaag aangekocht voor de PC voor 34 euro. Iemand tips om ps4 controller makkelijk aan te sluiten? En zit Master League er nog steeds in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 26 september 2017 Auteur Share Geplaatst 26 september 2017 Heb em vandaag aangekocht voor de PC voor 34 euro. Iemand tips om ps4 controller makkelijk aan te sluiten? En zit Master League er nog steeds in? https://computertotaal.nl/artikelen/how-to/hoe-verbind-je-een-ps4-controller-met-je-pc/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2017 Share Geplaatst 26 september 2017 https://computertotaal.nl/artikelen/how-to/hoe-verbind-je-een-ps4-controller-met-je-pc/ Thnx! Inmiddels eerste potje gespeeld.... Vind her erg leuk. Heb zeker 12 jaar niet meer gespeeld. Deed Arsenal tegen Barcelona op Top Player(misschien beter lager beginnen) verloor 0-3. Maar jongens dit speelt heerlijk. Enig klein minpuntje is dat alles herhaald wordt en moet worden weggeklikt. Maar ik ga hier zeker vele uren instoppen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten