Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Pro Evolution Soccer

Marc.

Aanbevolen berichten

Het voetbalspel voor de liefhebber zal volgend jaar met een nieuwe verbeterde versie komen. PES 2018 heeft een ontwikkeltijd van drie jaar(!) en zal enorm veel toevoegen aan het vorige deel. Hier een preview:

https://tweakers.net/reviews/5529/pes-2018-zet-in-op-presentatie-emotie-en-usain-bolt.html

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren paar potjes de demo gespeeld en wat speelt het lekker. Ik moet zelf wel wennen aan de knoppen aangezien ik bij PES2017 de Fifa knoppen heb ingesteld.

Dat kan in de demo ook hoor ;)

Gister één potje gespeeld, vandaag wat uitgebreider spelen denk ik. Eerste indruk wqs goed in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee voordat je de wedstrijd begint krijg je zo'n scherm dat je een kant kan kiezen, met een controller in beeld. Dan staat onderaan met welke knop je die instellingen kan veranderen.

Sorry ben net wakker maar hoop dat het duidelijk genoeg is :r

Duidelijk genoeg, hier kan ik wat mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben weer begonnen aan mijn MyClub avontuur.

GK: Butland

LB: Aurier

CB: Pepe

CB: Umtiti

RB: Aleix Vidal

CVM: Motta

CM: Modric

CM: Thiago

LVA: Choupo-Moting

CS: Origi

RVA: Maradonna

Jaloers op jouw Aubameyang Alovenac, had hem vorig jaar, beste speler die ik me kon wensen. Van meer waarde dan Ronaldo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben weer begonnen aan mijn MyClub avontuur.

GK: Butland

LB: Aurier

CB: Pepe

RB: Aleix Vidal

CVM: Motta

CM: Modric

CM: Thiago

LVA: Choupo-Moting

CS: Origi

RVA: Maradonna

Jaloers op jouw Aubameyang Alovenac, had hem vorig jaar, beste speler die ik me kon wensen. Van meer waarde dan Ronaldo.

Was een lekkere spin ja. Kwam op goud uit, ging een bal terug naar black. Keeper is nu prio 1 iig. En nog een goede CB erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een dagje verder. Team begint al redelijk vorm te krijgen. Nog een goede back-up spits erbij en rechtsbuiten ipv Maradonna.

GK: Muslera/Areola

LB: C. Daniels/Antonelli

CB: Alderweireld/Benatia

CB: Roncaglia

RB: Semedo/Karsdorp

CDM: Kums/Lucas Leiva

CM: Kroos/Herrera

CM: Castro/Cabaye/Zinchenko

LW: Carrasco/Bolt

CS: Aubamayang/Dost

RW: Maradonna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op dit moment deze selectie. Hoe kom jullie aan Maradona? Pre-order?

GK: Stekelenburg

RB: Cedric Soares

CB: Benatia / Beria

LB: Biraghi

CDM: Marco Llorente / Dendoncker

CM: Pereyra

CM: Sigurdsson

RW: Sterling

CF: Alcacer, Rondon, Jimenez

LW: Bolt, A Ruiz.

Jullie hebben al wel erg lekkere team hoor. Hopelijk dat ik vandaag weer een paar nieuwe goede spins heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Bakkes12']@Thom @Alovenac @dextro2017 hoe bevalt die? Is het een aanrader? Nooit PES gespeeld maar ben best benieuwd geworden.[/QUOTE] ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch?

MyClub vind ik qua gamemode misschien wel beter dan FUT. Puur omdat je niet competitie gebonden bent (of nationaliteit). Spelers kunnen beter worden en elke trainer heeft een bepaalde voorkeur qua taktiek (hetzelfde als spelers).

Ik haal PES elk jaar tot FIFA komt. En dan zien we vanzelf welke beter is.

Gameplay bij PES is wel beter. Niet blind rennen, maar meer tikken. Speelt anders dan FIFA. Je zit wel met licenties, maar hier zijn option files voor.

Kijk wat youtube filmjes en oordeel zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch?

Het is voornamelijk anders. Enige wat PES wel zou kunnen gebruiken is een transfermarkt. Maar dat je je spelers kunt ontwikkelen en elke speler wel in je team kan zetten maakt het echt leuk. Zorgt toch voor een soort band met je spelers. Ook is de toegevoegde waarde van een topteam nihil, kost je alleen maar veel geld elke pot. Je beste spelers bewaar je voor de belangrijke wedstrijden. (Bekerwedstrijden hebben geen matchmaking op basis van teamsterkte)

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Beppu'] ik heb hetzelfde idd. Fifa interesseert me weinig dit jaar, misschien dat ik hem wel haal maar zit nog niet echt te popelen. Bij PES lijkt vooral dat Myclub me erg vet. Een soort FUT waar je je spelers ook beter kan maken toch? [/QUOTE] Ik heb m vandaag toch maar gehaald. En ik moet zeggen, tis echt wel een mooie game. Of het het geld waard is durf ik nog niet te zeggen maar dat Myclub is wel erg leuk. Spelers hebben voorkeuren voor speelwijzes etc en het is dus niet allemaal linkjes maken en klaar. Moet wel zeggem dat ik het wel lastig vind want ik merk echt dat ik een FIFA speler ben. Ik ren namelijk zoveel terwijl je zoveel beter bent door gewoon te passen. Vraag me alleen wel paar dingen af: kan je een beetje dribbelen en hoe scherm je een bal af. Wordt namelijk zovaak gewoon van de bal afgezet @MarcFR @Alovenac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn elftal op dit moment:

GK: Stekelenburg

RB: Cedric Soares / Beria

CB: Benatia / Ranocchia

CB: Umtiti / Mbodj

LB: Biraghi

CVM: Cabaye / Dendoncker / Marco LLorente

CM: Sigurdsson / Drinkwater

CM: Pereyra (heerlijke speler)

RB: Lucas Vazquez

SP: Paco Alcacer / Jimenez / Rondon

LV: Sterling / Bolt / A Ruiz.

Moet alleen nog betere en sterkere CVM hebben en linksback. Vinden jullie het de moeite waard om een dure andere trainer aan te trekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx! Inmiddels eerste potje gespeeld....

Vind her erg leuk. Heb zeker 12 jaar niet meer gespeeld. Deed Arsenal tegen Barcelona op Top Player(misschien beter lager beginnen) verloor 0-3. Maar jongens dit speelt heerlijk. Enig klein minpuntje is dat alles herhaald wordt en moet worden weggeklikt. Maar ik ga hier zeker vele uren instoppen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites