Chimpa Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Gaat ook nog spannend worden welke landen uiteindelijk deel uit gaan maken van de top tien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2017 (bewerkt) Door verscheidene omstandigheden duurt het even voordat de volgende stemronde online komt. Ten eerste ben ik zelf op dit moment uit de running met een besmettelijke bacterie, waardoor ik de afgelopen dagen geen update kon plaatsen. De bacterie is nog steeds niet verdwenen, maar ik voel me inmiddels wel weer fit genoeg om hier tijd in te steken. Helaas is het stembiljet van Servië echter incompleet. We zullen dus nog even geduld moeten hebben voordat de volgende stemronde geplaatst kan worden. Uiteraard reken ik op jullie begrip. :) [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] 1 juli 2017 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 Neem je tijd! Het blijft maar een spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juli 2017 Share Geplaatst 1 juli 2017 No problemo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2017 Na een korte noodzakelijke stop pakken we 'm weer op bij Stemronde 14. [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1707/282821/8P8Ya9Ra.png[/img] [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 :o punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 Zeven punten doen ons goed. De spanning is eigenlijk overal wel voelbaar, behalve om eindwinst.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christiano Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 WoW netjes 12 punten voor mij. Hoop in het linker rijtje te eindigen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Nog maar vier punten verwijderd van plaats drie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Hola een 10-punter uit totaal onverwachte hoek. Zo word ik ook eens vernoemd daar links onder :D Bedankt Servië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Derde plek hoogst haalbare. Helaas moet m'n eigen stemronde nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Zeer slechte ronde voor NZ. Sta al onderaan en meeste landen onderin wel punten gepakt. Ik vrees dat een 15e plek het maximaal haalbare is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 8 juli 2017 Share Geplaatst 8 juli 2017 Geen punten van Servië, jammer. Had hier toch wel op wat gerekend gezien de goede liedkeuze :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1707/284298/Yx1nZrOR.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 juli 2017 Share Geplaatst 9 juli 2017 We gaan toch weer meer richting de top 10. Dat is wat mij betreft ook wel de minimale doelstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Weer wat punten erbij, dank daarvoor! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Dit moet toch done deal zijn zou je denken. Wederom bedankt voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Duidelijk dat een land onderaan het klassement weinig van muziek kent :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 [quote name='TeamWesil']Duidelijk dat een land onderaan het klassement weinig van muziek kent :([/QUOTE] @Grote Ree is zo'n beetje de meest bedreven muzikant van het hele zooitje hier, dus ik zou eerder durven vermoeden dat het hier om persoonlijke smaak gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 [quote name='Yves'] @Grote Ree is zo'n beetje de meest bedreven muzikant van het hele zooitje hier, dus ik zou eerder durven vermoeden dat het hier om persoonlijke smaak gaat.[/QUOTE] Haha! Was maar een mopje hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2017 [quote name='Yves'] @Grote Ree is zo'n beetje de meest bedreven muzikant van het hele zooitje hier, dus ik zou eerder durven vermoeden dat het hier om persoonlijke smaak gaat.[/QUOTE] Wat ben je toch ook een lieverd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Wat ben je toch ook een lieverd :D Ja en jij niet want je gaf ook mij geen punten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2017 Ja en jij niet want je gaf ook mij geen punten :-D Haha klopt. Maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat, was die gedraging wederzijds.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Paul Banks geen punten geven is daarentegen wel een perfecte indicatie van een ernstig gebrek aan smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Haha klopt. Maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat, was die gedraging wederzijds.. :D Echte liefde moet altijd van twee kanten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten