Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU - Seizoen 2

Socrates

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik twijfel, dus dan is de keuze simpel. Op de stoel, als er uiteindelijk nog wat beter langskomt mag dat de plaats innemen.

Edit- Overigens is het logisch dat ik dat met de volgende twee kandidaten ook ga doen. Dan pas kan ik echt keuzes maken.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE KNOCKOUTS[/B] Goed, voor nu eventjes drie. Je hoeft niet één van hen te kiezen, maar puur om het tempo wat te verhogen. Wat dat tempo betreft zal dat pas vanaf het weekend ook echt weer wat hoger gaan liggen. Beloof ik. Vanaf dan zal ik ook twee per keer posten. [YOUTUBE]XZevCJh4CvU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]dxCKu5P8v1I[/YOUTUBE] [YOUTUBE]dzUSiO_B5Yc[/YOUTUBE] [B]STOEL 1: [/B]Artiest 6 van @Erwin. [B]STOEL 2:[/B] Artiest 2 van @Joep [B]STOEL 3:[/B] [B]STOEL 4:[/B] [B]Mentions[/B] @Hansje @RobBouwman @Erwin. @Joep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had de afgelopen twee weken nog wel tijd, maar het ontbrak beduidend aan respons, waardoor het stil is komen te liggen. Tot zeker 20 maart zal ik weinig tot nauwelijks tijd hebben hiervoor.

Kan je de organisatie tijdelijk niet aan iemand anders overdragen of is dat teveel werk?

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites