La Pulga Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Volgens mij is Verstappen ook echt 4 keer in beeld geweest. Eerste ronde, 2 keer pitstop en laatste ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 23 uur geleden zei La Pulga: Volgens mij is Verstappen ook echt 4 keer in beeld geweest. Eerste ronde, 2 keer pitstop en laatste ronde Hij lag zo ver voor dat het bij Viaplay even duurde voor die twee domoren door hadden dat ‘ie al in de laatste ronde bezig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 (bewerkt) @Fantasy Nog kaarten voor Spa dit weekend? Gezien de weersvoorspellingen lijkt me dat echt iets voor jou #banicoming 26 juli 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 4 minuten geleden zei Michaelinho*: @Fantasy Nog kaarten voor Spa dit weekend? Gezien de weersvoorspellingen lijkt me dat echt iets voor jou #banicoming Hoe lang? Weekje tot na de GP? Of tot de eerstvolgende GP na de zomerstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Op 23-7-2023 om 12:53 zei delichris: Het is geen woede hoor. Maar het valt gewoon op dat Horner tegen de komst was en toen Ricciardo ineens heel snel was meteen belde met Marko. Bij de aanstelling van De Vries heeft Horner al tegen Helmut Marko gezegd dat hij De Vries geen goed idee vond. Dat heeft Marko recent zelf toegegeven. En laten we wel wezen, het is toch geweldig dat Ric Bobby terug is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Je kon ook zien dat Ricciardo het niet goed deed qua auto. Lang ook achteraan gereden, maar door bepaalde pitstops en lang doorrijden kon hij een goede finish halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Lang achteraan gereden Je had wel gezien dat Gasly en Ocon recht voor z'n neus tegen elkaar aan reden en hijzelf van achteren werd aangetikt in de openingslap hè? Soms moet je niet alleen zien wat je zou willen zien, maar gewoon het hele plaatje voor ogen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 50 minuten geleden zei Fantasy: Lang achteraan gereden Je had wel gezien dat Gasly en Ocon recht voor z'n neus tegen elkaar aan reden en hijzelf van achteren werd aangetikt in de openingslap hè? Soms moet je niet alleen zien wat je zou willen zien, maar gewoon het hele plaatje voor ogen houden. Ik heb het idee dat deli aandelen in Nick de Vries had en die nu enorm gekelderd zijn. Al ben ik zelf toch vooral heel erg blij dat een van de meest sympathieke rijders terug is op de grid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Dat jullie nog met hem in discussie gaan joh. Valt me al veel vaker op dat Deli regelmatig alleen ziet wat hij zou willen zien en daar dan aan vasthoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Goh wel bijzonder dat als dit bij Nyck was gebeurd was het allemaal Nyck zijn schuld. Hij heeft zeker fouten gemaakt, maar het heeft niet allemaal aan Nyck gelegen. @Fantasy Hij kon gewoon doorrijden he. En had niet veel schade. @ElMarcos Ik had de aandelen al verkocht toen hij wereldkampioen Formule E werd. @rich ruzzian Dat heeft iedereen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 2 uur geleden zei delichris: Je kon ook zien dat Ricciardo het niet goed deed qua auto. Lang ook achteraan gereden, maar door bepaalde pitstops en lang doorrijden kon hij een goede finish halen. Waar je halverwege de race ligt maakt toch geen ene **** uit? Nog los van het wel of niet schade ondervinden van zijn crash met Zhou/Gasly/Ocon heeft hij het toch goed gedaan? Hij eindigt ruim voor zijn teamgenoot. Dus ik ben wel benieuwd waarom jij vind dat hij het niet goed gedaan heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Zoals ik al eerder zei. Lang achteraan gereden en door pitstops en langer doorrijden kon hij als 13e finishen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 2 minuten geleden zei delichris: Zoals ik al eerder zei. Lang achteraan gereden en door pitstops en langer doorrijden kon hij als 13e finishen. Langer doorrijden zonder snelheid te verliezen is toch ook een kwaliteit? Iedereen had kunnen doen wat hij deed maar toch finishte hij als 13e in een auto die daar niet thuishoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 5 minuten geleden zei 19CH98: Langer doorrijden zonder snelheid te verliezen is toch ook een kwaliteit? Iedereen had kunnen doen wat hij deed maar toch finishte hij als 13e in een auto die daar niet thuishoort. Dat is knap. De Vries werd in Monaco 12e en versloeg Tsunoda best wel en toen hoorde je Marko de Horner ook niet. Ik ben gewoon van mening dat de Vries meer tijd moest hebben en ik ben niet de enige die dit vindt en dan heb ik niet over de Viaplay mensen en de Ziggo mensen. In de paddock hoor je die verhalen juist ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Er zit wel een verschil tussen 1 van de 1 racejes of 1 van de 11 racejes. Ook zal Ricciardo veel kunnen bijstaan met zijn ervaring in de ontwikkeling van het team met oog op volgend seizoen, wellicht dat datgene ook ontbrak bij De Vries maar dat zullen we nooit weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Fijn dat je mening in ieder geval veranderd is van 3 uur geleden zei delichris: Je kon ook zien dat Ricciardo het niet goed deed qua auto. naar 24 minuten geleden zei delichris: Dat is knap. Voor de rest was het inderdaad verdedigbaar als je vind dat De Vries meer tijd had moeten hebben in de auto. Maar naar mijn mening had hij in eerste instantie al geen plekje in de F1 verdiend. Dus als je dan ook nog niet goed genoeg presteert vind ik het niet erg dat er ruimte wordt gemaakt voor iemand anders die nu de kans krijgt om te bewijzen of hij (nog) goed genoeg is voor F1. Zoals ik al eerder zei zou ik dan niet voor Ricciardo gekozen hebben maar dat is een hele andere discussie. Daarnaast is de Monaco race geen eerlijke vergelijking. Ook daarin reed Tsunoda ruim voor De Vries totdat hij remproblemen kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 De Vries had een waardeloze pitstop door de crew in Silverstone als ik het goed heb of het was een race daarvoor. Maar daar hebben wij niemand, maar dan ook niemand over gehoord. En we hebben vaker pannenkoeken gehad in de F1 die nog slechter waren dan wat er nu reed in de F1. De Vries heeft zijn plekje verdiend door die race in de Williams, want daar reed hij echt fantastisch. Hij kan het dus wel zo simpel is het. En waarom had hij geen stoeltje in de F1 verdiend dan volgens jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Ik vind het ontslag van de Vries ook wat snel, maar hij heeft helemaal niks laten zien. Waar Tsunoda wat punten pakte en 3x (?) 11e was, was een 12e plek als beste prestatie voor de Vries dus ondermaats. Wat ook niet helpt is dat de Vries natuurlijk het charisma van een aardappel heeft en niet erg geliefd is bij collega's in F1/2/3/E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 De reden dat dat soort pannenkoeken in de F1 reden had te maken met het geld wat ze meebrachten, niet met de sportieve prestaties. Dat zijn dus ook coureurs die naar mijn mening geen plek in de F1 verdienden. Dus die vergelijking kan je naar mijn mening niet maken. Als De Vries ook tientallen miljoenen mee zou nemen dan had hij ook wel langer een plekje in de F1 gehad. Maar dan zou hij het op basis van zijn sportieve prestaties nog steeds niet verdienen. Waarom hij geen stoeltje verdiend is voor mij dus puur op basis van zijn sportieve prestaties. Daarnaast vind ik het zeker voor een team als AT een rare beslissing. Het doel van AT is om rijders op te leiden voor RB. Dan is het naar mijn mening niet verstandig om een 28-jarige rookie daar neer te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 De Vries heeft wel goede prestaties neergezet hoor in de F2 en FE. In de lange afstandsraces deed hij het ook goed. Dus snelheid had hij wel. De beslissing is ook raar net zoals hem snel weer weg te doen na 10 races. Ik blijf het wel zeggen het team werkte ook niet echt mee. RedBull heeft gewoon geen grote talenten die ze in de AT kunnen plaatsen. En nu zet je er een dertig plusser in de wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 De Vries is nooit F1-materiaal geweest. Dat hij na 10 races wordt ontslagen vind ik belachelijk, maar dat was zijn aanstelling op basis van 1 leuke race met Williams ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Weerman @Fantasy hoe is het weer in Spa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 21 minuten geleden zei delichris: Weerman @Fantasy hoe is het weer in Spa? Nat. Maar niet zeiknat. Morgen idem. Zondag geen neerslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Oke. Dankje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten