delichris Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Had Perez nog de snelste ronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli 4 minuten geleden zei delichris: Had Perez nog de snelste ronde? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Oh, da's klote voor hem: https://www.ad.nl/formule-1/plottwist-in-belgie-george-russell-moet-na-zege-vrezen-voor-diskwalificatie-klimt-max-verstappen-nog-een-plekje~ad206795/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Dit zou mij dus nooit gebeuren in F1 Manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli En officieel de winst afgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Ik ben zeer benieuwd of we vandaag te horen dat Perez zijn stoeltje mag houden of dat hij hem kwijt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Verrassend hoor dat Sainz naar Williams gaat, had em wel naast Russel willen zien als Verstappen niet naar Mercedes gaat. Als Verstappen wel naar Mercedes gaat, had ik Sainz weer naar Red Bull zien gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Mooie stap, benieuwd hoe het uitpakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Perez mag blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Hoe is het mogelijk... Wel blij dat Sainz zeker is van een stoeltje. Hoort er wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Max, bel even met Toto..... https://www.ad.nl/formule-1/red-bull-racing-verliest-opnieuw-een-kopstuk-sportief-directeur-jonathan-wheatley-vertrekt~a7f6a3e2/?referrer=https%3A%2F%2Fdevoetbalkantine.nl%2F Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ferrari die moeite heeft om de wagen op gang te houden bij vlagen. Mercedes die de goede kant op lijkt te gaan. Verstappen naar Mercedes als vervanger van Hamilton en Hamilton die in de Ferrari dan weer naar de achterkant van Verstappen moet kijken. Zou ik op zich best vermakelijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik mag toch hopen dat Max nooit in die Mercedes gaat stappen. Lekker bij Redbull blijven. Dit jaar gaat het misschien niet helemaal lekker. Maar volgend seizoen maar weer heersen zoals vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 uur geleden zei delichris: Ik mag toch hopen dat Max nooit in die Mercedes gaat stappen. Lekker bij Redbull blijven. Dit jaar gaat het misschien niet helemaal lekker. Maar volgend seizoen maar weer heersen zoals vorig jaar. Je hoopt toch niet op een seizoen als vorig jaar daar is toch geen hol aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Zou voor Max z'n legacy (als we het zo mogen noemen) wel mooier zijn natuurlijk, bij meerdere teams races/prijzen winnen. Voor m'n gevoel komt de wrok jegens Mercedes bij de meeste ook door Hamilton en niet door het team zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 10 minuten geleden zei joostmakaay: Zou voor Max z'n legacy (als we het zo mogen noemen) wel mooier zijn natuurlijk, bij meerdere teams races/prijzen winnen. Voor m'n gevoel komt de wrok jegens Mercedes bij de meeste ook door Hamilton en niet door het team zelf. Toto Wolff helpt niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 6 uur geleden zei timpy00: Je hoopt toch niet op een seizoen als vorig jaar daar is toch geen hol aan. Voor mijn gezondheid is dat wel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 4 minuten geleden zei delichris: Voor mijn gezondheid is dat wel beter. Als dat een issue is kan Verstappen voor je gezondheid het beste stoppen. Heb je ook geen stress . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Je zou maar een heerser willen in de F1. Het is lang geleden dat er zoveel courreurs races konden winnen. Beste seizoen in jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik heb liever dat Max de eerste helft van het seizoen alles wint en daarna mag het leuk worden met andere winnaars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 10 uur geleden zei timpy00: Als dat een issue is kan Verstappen voor je gezondheid het beste stoppen. Heb je ook geen stress . Ik denk niet dat Verstappen gaat doen. Hij denkt niet aan een ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Ik hoop dat Verstappen in de middenmoot gaat rijden voor vele jaren.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Collin knap derde in de GP van Silverstone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) Gaat nogal waaien. Windkracht 8 misschien zelfs wel Jack Doohan krijgt het stoeltje naast Gasly. Vers bloed. 23 augustus bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Het regent op Zandvoort. Dat is altijd leuk en benieuwd naar de wind op de baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten