Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei MNie: Gelukkig gaat Arsenal nog de titel verspillen Klopt maar Spurs gaat geen top 4 halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Met het resultaat van vandaag staat Sunderland terug op een play-off plaats. Wat zou het mooi zijn mochten ze spelen om promotie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 15 minuten geleden zei Kyrill: Klopt maar Spurs gaat geen top 4 halen Eindstand.. beide geen prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 6 minuten geleden zei MNie: Eindstand.. beide geen prijs Kan nog als we niet verliezen woensdag... Vrees van niet met deze vorm... En 2 duels meer dan City.. M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Tottenham heeft wel echt een tragisch seizoen, hoop dat ze weer teruggaan naar een coach die herkenbaar aanvallend voetbal speelt. Als het alternatief 5e worden onherkenbaar defensief kutvoetbal is word ik liever 6e met wat mooie overwinningen en goed voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 uur geleden zei Willem: Tottenham heeft wel echt een tragisch seizoen, hoop dat ze weer teruggaan naar een coach die herkenbaar aanvallend voetbal speelt. Als het alternatief 5e worden onherkenbaar defensief kutvoetbal is word ik liever 6e met wat mooie overwinningen en goed voetbal. Helemaal akkoord. Het is niet om aan te zien... Nog erger als je defensief voetbal speelt en er 6 binnen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 De wedstrijd was niet best. Scheids floot ook wel bizar. Webster mocht ook wel eerder geel ontvangen, maar kreeg niets. United was niet heel goed, maar wat maakt het uit. We gaan naar de FA Cup finale en voor het eerst in de geschiedenis de Manchester derby in de FA Cup finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 14 uur geleden zei Kyrill: Kan nog als we niet verliezen woensdag... Je kan beter zeggen als we niet winnen. Bij verlies of gelijkspel is het klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Op 22-4-2023 om 21:57 zei The Saint: Wrexham Hal Robsen Kanu heeft aangegeven zijn schoenen weer aan te trekken als Wrexham hem wilt hebben. Salaris naar het goede doel. Wat heeft Kanu met ze dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Komt ook uit Wales. Wrexham komt uit Wales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1076212/chaos-compleet-spurs-vervangt-interim-manager-door-nieuwe-interim-manager.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 10 minuten geleden zei delichris: Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nog nooit? Echt? Wat is Chelsea dan dit seizoen met al 3 managers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Zojuist zei Kyrill: Nog nooit? Echt? Wat is Chelsea dan dit seizoen met al 3 managers? Maar een interim vervangen door een andere? Trouwens, die spelers van Newcastle, wat hadden die gesnoven? Maradona 1994 beelden bij de 1-0 o.a Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Zojuist zei Satyr: Maar een interim vervangen door een andere? Trouwens, die spelers van Newcastle, wat hadden die gesnoven? Maradona 1994 beelden bij de 1-0 o.a Dat is waar ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Nog nooit? Echt? Wat is Chelsea dan dit seizoen met al 3 managers? Dit gaat om een interim vervangen voor ja een interim. Dan ben je gewoon de interim interim manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 4 uur geleden zei sennid: Hij zit bijna 3 minuten lang reclame te maken, dan haak ik af... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 18 uur geleden zei Kyrill: Hij zit bijna 3 minuten lang reclame te maken, dan haak ik af... Kan je ook skippen he en bijna elke youtuber met een sponsor duurt best lang met reclame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 D-day jongens, zit al aan de diarree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Heel hoopgevend is het allemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Ik kan en ga niet kijken vanavond, wat ik in DBT zei geldt ook hier.. PM als je op mijn Viaplay wil kijken vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Ik hoop op Arsenal, maar ben bang dat City hem wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 3 uur geleden zei Kyrill: Ik kan en ga niet kijken vanavond, wat ik in DBT zei geldt ook hier.. PM als je op mijn Viaplay wil kijken vanavond. Dit is niet meer beschikbaar. @Dazgaat kijken en genieten hopelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 @Kyrill Daz goed geregeld mien jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Dankjewel Kyrill! Ben benieuwd naar die topper van vanavond. Denk idd dat City aan het langste eind trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten