Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Dit was gewoon beneden alle niveau. Je hebt een ondergrend en dan heb je dit. Verliezen kan altijd, maar zo verliezen is gewoon niet normaal. Ten Hag moet snel het vizier op donderdag krijgen, want deze nederlaag doet wel even pijn vermoed ik zo bij de selectie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Kom maar door met nog meer grappen. Vandaag kan ik het hebben. Eind van het seizoen hoop ik als laatste hard te lachen :P 

United fans op FMscout en die ik persoonlijk ken, zeiden dat ze kampioen zouden worden, en dus City en Arsenal zouden inhalen. 14 punten achter met duel minder dan Arsenal, ja kampioen ga je echt worden, hier laat ik het bij, niet grap per se. Grap was dat United fans dachten dat ze kampioen zouden worden:classic_ninja::shine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

United fans op FMscout en die ik persoonlijk ken, zeiden dat ze kampioen zouden worden, en dus City en Arsenal zouden inhalen. 14 punten achter met duel minder dan Arsenal, ja kampioen ga je echt worden, hier laat ik het bij, niet grap per se. Grap was dat United fans dachten dat ze kampioen zouden worden:shine:

Wil je niet alle fans over één kamp scheren. De normale fans wisten dat United geen kampioen ging worden. Deze fans (waaronder ik) gaan voor de FA Cup en de Europa League. En ja ik ben normaal voor de grappenmakers hier. Ik heb hier ook geen moment geroepen dat United kampioen kan worden dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Wil je niet alle fans over één kamp scheren. De normale fans wisten dat United geen kampioen ging worden. Deze fans (waaronder ik) gaan voor de FA Cup en de Europa League. En ja ik ben normaal voor de grappenmakers hier. Ik heb hier ook geen moment geroepen dat United kampioen kan worden dit seizoen.

Natuurlijk niet schat alle fans over 1 kamp scheren. Ik zeg alleen FMScout en mensen die ik persoonlijk ken, dat zijn minstens twee kampen:cheer::mrgy::checkit:

Ik heb NOOIT gezegd jij gezegd hebt, kalm aan amigo! Geen zorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei delichris:

Kom maar door met nog meer grappen. Vandaag kan ik het hebben. Eind van het seizoen hoop ik als laatste hard te lachen  

Eind van de rit win je beide geen PL. Al moet 3 prijzen wel kunnen en dat zou al zeer knap zijn van Ten Hag.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites