Azpi Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 5 minuten geleden zei Azpi: Wat een bullshit tweet. Die pipo Lycano had rood MOETEN hebben voor gewoon 2-3x letterlijk Jesus tegen zijn rug slaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 12 minutes ago, Kyrill said: Wat een bullshit tweet. Die pipo Lycano had rood MOETEN hebben voor gewoon 2-3x letterlijk Jesus tegen zijn rug slaan! legend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 6 minuten geleden zei Azpi: legend Klinkt meer als een MMA-er dan als een voetballer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Klinkt meer als een MMA-er dan als een voetballer Of een verre neef van Pepe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 54 minuten geleden zei Renato: Tottenham verliest en Conte roept gelijk weer om transfers, wat verrassend Dat het tactisch niet goed stond, dat ziet hij niet of wilt hij niet benoemen, want dan zou het aan hem liggen. hashtag Conte is a fraud. Altijd al gezegd. Hij kan alleen iets bereiken als hij de beste selectie heeft van de competitie heeft. 1 op 12 tegen directe tegenstanders voor top 4, en het zou eigenlijk 0 moeten zijn, en elke keer bijna kansloos verloren. Enige reden dat hij het seizoen volmaakt is omdat het te duur zal zijn om hem te ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Happy Birthday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 @Arsène gefeliciteerd met de man die hier jarenlang je avatar was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) 1 hour ago, Bogatyr said: Oeh dat word leuk Veel betere manager dan Arteta, alleen hij heeft nooit die tijd gekregen wat arteta wel kreeg wint de Europa League met Coquelin in de basis 24 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) @Azpiverzin wat nieuws, deze mening van je weet ik al 200 jaar 😘 Good ebening. Blij dat Unai terug is benieuwd wat ie kan gaan doen met Villa. 24 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Citaat 'Ik denk dat de mensen binnen de club heel goed weten dat het belangrijk is om in januari weer goede spelers binnen te halen', zei…. Raad de trainer bij deze quote! 😝 Hint: hij brak deze zomer het overal transferuitgaven record van zijn club en gaf al meer dan 200m uit sinds zijn komst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) De gebruikelijke haters leggen hun drolletje weer hoor. Je hoort ze nou nooit wanneer het weer eens goed ging (sinds zijn komst nml wel degelijk een stijgende lijn in het spel). Ach ja, begint ook wel te wennen. 26 oktober 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 8 minuten geleden zei Socrates: De gebruikelijke haters leggen hun drolletje weer hoor. Je hoort ze nou nooit wanneer het weer eens goed ging (sinds zijn komst nml wel degelijk een stijgende lijn in het spel). Ach ja, begint ook wel te wennen. Kan het niet allebei waar zijn? Dat Conte een trainer is die zijn team erg goed laat voetballen, maar dat hij ook een zeikerd is die na elke nederlaag roept om meer aankopen (terwijl hij inderdaad al flink heeft mogen investeren)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Zojuist zei Tim': Kan het niet allebei waar zijn? Dat Conte een trainer is die zijn team erg goed laat voetballen, maar dat hij ook een zeikerd is die na elke nederlaag roept om meer aankopen (terwijl hij inderdaad al flink heeft mogen investeren)? Maar heeft hij ongelijk dan? Het team loopt qua kwaliteit nog steeds achter op de absolute top, hetgeen wat Conte altijd nastreeft. Romero is de enige echt goede verdediger die ze hebben. Met gasten als Dier, Davies en Sanchez kom je er niet. Begint de keeper ook al steeds vaker fouten te maken. Ze hebben ook duidelijk meer versterkingen nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 2 minuten geleden zei Tim': Kan het niet allebei waar zijn? Dat Conte een trainer is die zijn team erg goed laat voetballen, maar dat hij ook een zeikerd is die na elke nederlaag roept om meer aankopen (terwijl hij inderdaad al flink heeft mogen investeren)? Dat denk ik ook ja. Volgens mij staan zijn kwaliteiten niet er discussie, maar na elke nederlaag moeten er spelers bij. Misschien terecht, misschien niet, maar het is de wat minder mooie kant van Conte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 2 uur geleden zei Socrates: Maar heeft hij ongelijk dan? Het team loopt qua kwaliteit nog steeds achter op de absolute top, hetgeen wat Conte altijd nastreeft. Romero is de enige echt goede verdediger die ze hebben. Met gasten als Dier, Davies en Sanchez kom je er niet. Begint de keeper ook al steeds vaker fouten te maken. Ze hebben ook duidelijk meer versterkingen nodig. Ben ik niet geheel met je eens. Na de wedstrijd tegen Newcastle kwamen de uitvluchten van hem naar boven. In de wedstrijd had het niet uitgemaakt of hij nog honderden miljoenen extra aan spelers had, want daar was het verlies niet aan te wijten. De tactiek was niet goed, waardoor ze constant verkeerd stonden. Betere spelers zorgen er niet voor dat de tactiek beter is. Tottenham kwam over het gehele veld spelers te kort, wat in essentie komt door de drie cv's op lijn. Deze stonden tegen één spits, waardoor je op andere plekken tekort komt. Newcastle kreeg daardoor veel ruimte, waar ze dankbaar gebruik van maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 3 uur geleden zei Tim': Kan het niet allebei waar zijn? Dat Conte een trainer is die zijn team erg goed laat voetballen, maar dat hij ook een zeikerd is die na elke nederlaag roept om meer aankopen (terwijl hij inderdaad al flink heeft mogen investeren)? Het is ook nooit een discussie geweest of het een goede of slechte trainer is. Snap ook niet zo goed dat dit elke keer weer terugkomt als tegenargument.... Dat hij kan presteren is een feit, maar het is ook feit dat hij een enorme zeikerd is en je altijd hetzelfde patroon bij hem ziet qua pers opzoeken voor versterkingen... Zou voor mij reden zijn hem nooit bij een club die ik aanmoedig te willen zien. Ik licht het uit omdat ik het grappig vind dat er zo'n overduidelijk patroon is bij deze meneer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 35 minuten geleden zei Lazy: Het is ook nooit een discussie geweest of het een goede of slechte trainer is. Snap ook niet zo goed dat dit elke keer weer terugkomt als tegenargument.... Dat hij kan presteren is een feit, maar het is ook feit dat hij een enorme zeikerd is en je altijd hetzelfde patroon bij hem ziet qua pers opzoeken voor versterkingen... Zou voor mij reden zijn hem nooit bij een club die ik aanmoedig te willen zien. Ik licht het uit omdat ik het grappig vind dat er zo'n overduidelijk patroon is bij deze meneer. Maar dat zijn we het toch allemaal eens? Althans, gevoelsmatig zijn @Tim' en ikzelf het met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 7 uur geleden zei Socrates: Maar heeft hij ongelijk dan? Het team loopt qua kwaliteit nog steeds achter op de absolute top, hetgeen wat Conte altijd nastreeft. Romero is de enige echt goede verdediger die ze hebben. Met gasten als Dier, Davies en Sanchez kom je er niet. Begint de keeper ook al steeds vaker fouten te maken. Ze hebben ook duidelijk meer versterkingen nodig. Op de absolute top wel, maar je maakt mij niet wijs dat Conte oprecht dacht dat dat de komende 5 jaar haalbaar is met Tottenham. Het gat met Manchester City, (het normale) Liverpool en zelfs Chelsea is duidelijk te groot. Lloris en Kane zijn over hun top. De enige speler in dat elftal die bij de grote clubs echt een zekerheidje zou zijn is Son. Kusulevski misschien in potentie, maar die hebben we nog te weinig structureel goed zien zijn om dat echt met zekerheid te stellen. Moeten er toch echt 7 á 8 echte topspelers bij om het City structureel lastig te maken, waarbij de vraag dus is waarom je dan instapt als je blijkbaar inderdaad het allerhoogste nastreeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Maar dat zijn we het toch allemaal eens? Althans, gevoelsmatig zijn @Tim' en ikzelf het met je eens. doelde niet direct op jullie 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Conte is een jankerd en stelt zich enorm aan. 170 miljoen uitgeven aan nieuwe spelers en 39 miljoen ontvangen. Ter vergelijking mijn club Arsenal 23 miljoen ontvangen en 132 miljoen uitgegeven. Ze worden nu ook gelinked aan Bastoni. Laten nou niet doen alsof Kane all time PL topscorer met uit doelpunten en opweg Sheared all time doelpunten eruit te spelen. Son met 92 goals voor de club en weet ik hoeveel assists. Kulusevski is geen koeken bakker, Lloris is al jarenlang wereldtop, Moura kan nog steeds meer dan prima mee, niks mis met Hojberg, Bissouma, Lenglet, Bentancur, Sanchez en dan vergeet ik nog Perisic en Richarlison. Conte doet en deed dit bij Inter, Juventus, Chelsea en nu Spurs. Misschien is hij zelf gewoon niet goed genoeg of moet ie eens wat anders proberen dan 343? Of 532/352? En alsof thuis verliezen van Newcastle zo raar is? Is en blijft PL die staan 4e en hebben nu heel veel financiële middelen duh. Goh ik ben Arsenal fan en verdedig selectie van aartsrivaal om aan te geven dat Conte een aansteller is, moet niet veel gekker worden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 11 uur geleden zei Socrates: De gebruikelijke haters leggen hun drolletje weer hoor. Je hoort ze nou nooit wanneer het weer eens goed ging (sinds zijn komst nml wel degelijk een stijgende lijn in het spel). Ach ja, begint ook wel te wennen. Stijgende lijn? daarom dat spurs praktisch kansloos was tegen 4 rechtstreekse tegenstanders voor de top 4? (man utd, arsenal, newcastle en chelsea). Niemand verwacht dat hij direct kampioen speelt, of zelfs niet binnen drie jaar. Maar kijk naar de investeringen. Kijk naar wat er destijdds is uitgegeven onder Poch, kijk wat er nu is gespendeerd. Conte is goed als je de sterkste selectie hebt, (want die speelt logischerwijs meestal kampioen). Zodra hij dat niet heeft wordt hij een matige trainer die tactisch al lang uitgevogeld is en het zoals bv bij Inter op een lopen gaan zetten. En zijn europees parcours is helemaal om te huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ah ja, die weer. Niets geleerd na de vorige discussies hierover dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 8 minuten geleden zei Socrates: Ah ja, die weer. Niets geleerd na de vorige discussies hierover dus. https://www.transfermarkt.com/antonio-conte/spielertransfers/trainer/3517 Transfer activity Purchased players: 438 Players with fee: 90 Transfer expenditure: €967,102,000 Fee per player: €10,745,578 Chosen : - En hij wil nog meer uitgeven.... Is heus niet erg om voor zeldzame keer Zeusje toe te geven je ongelijk hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten