Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 geen voetbal komende 2 weken westham en united gaan nog door vandaag maar dat was het dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 WTF is dit een grap?!?! Ik vind het mooi en respectvol dat er begin 2e helft bij Zurich-Arsenal minuut stilte was, maar om bijna twee weken geen voetbal, vanwege Queen die al bijna eeuw oud was, is echt belachelijk pfffffffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 slaat echt helemaal nergens op. wat heeft die daar nu aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Ik ben er eerder rouwig om dat er twee weken niks is vanwege rouw, dan iemand die 96 was en natuurlijke dood is gestorven pfffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Niet zomaar iemand is gestorven Een koningin die 70 jaar heeft gediend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Jeetje wat een onzin dit. Dan kunnen we dit in Nederland ook doen voor de komende maand, want Piet Schrijvers heeft meer gedaan om bekend te worden dan welke royal ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 36 minuten geleden zei Azpi: geen voetbal komende 2 weken westham en united gaan nog door vandaag maar dat was het dan Twee weken is wel erg overdreven: https://www.theguardian.com/sport/2022/sep/08/sport-in-mourning-with-english-events-suspended-in-tribute-to-the-queen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) Fred op 10. Erikje had weer eens een gek ideetje. Ziet er voorlopig niet uit. Passing Casemiro valt mij ook weer erg tegen. Rare wissels van Ten Hag zeg. Eriksen en Dalot eruit. Wil niet winnen ofzo. 8 september 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Dit is toch geen penal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 2 uur geleden zei Azpi: Omdat het tokkies zijn ze doen ook altijd het national anthem verstoren ze denken toch ook “scouse not English” 🤢😅 maar wel allemaal uitkering trekken heh Wat is dat met mensen die in een ander land wonen, geen roots hebben in dat land en zich bezig houden met binnenlandse politiek en het gedrag van die mensen. Net die mensen uit extreem rechtse hoeken die Vs geweldig vonden tijdens Trump en nu weer kut. Ik kan er geen begrip ervoor tonen eerlijk gezegd. Verder speelt natuurlijk haar stilte rondom Hillsborough een grote rol hierin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 29 minutes ago, Acquafresca said: Wat is dat met mensen die in een ander land wonen, geen roots hebben in dat land en zich bezig houden met binnenlandse politiek en het gedrag van die mensen. Net die mensen uit extreem rechtse hoeken die Vs geweldig vonden tijdens Trump en nu weer kut. Ik kan er geen begrip ervoor tonen eerlijk gezegd. Verder speelt natuurlijk haar stilte rondom Hillsborough een grote rol hierin. ze hebben uiteindelijk toch een statement geplaatst er zou later vanavond een mededeling gedaan worden over de PL wedstrijden dit vond ik wel leuk 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) De wedstrijden staan nog steeds op het programma net als de Europese wedstrijden. Edit: Vandaag zijn er geen sportwedstrijden over de rest van de periode is niets bekend. 9 september 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Fijn voor Klopp en Potter denk ik zo. Zuur voor Lallana maybe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Ik vind Potter naar Chelsea wel een hele leuke keuze zeg. Lekker zijn carriere opgebouwd vanuit Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Vrijdagavond beslissing over doorgaan Brits voetbal De Britse voetbalcompetities worden waarschijnlijk stilgelegd vanwege de dood van koningin Elizabeth. Volgens Engelse media vinden komend weekeinde geen wedstrijden plaats in het betaalde voetbal. Tot nu toe is alleen bevestigd dat vrijdagavond in de lagere Engelse competities de wedstrijden niet doorgaan. Vrijdagavond wordt een beslissing genomen over alle overige duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 officieel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Jammer maar begrijpelijk hopelijk kunnen de wedstrijden door de week en volgende week dan wel door gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Wat een farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Meer dan begrijpelijk. @Azpi Hangt volgende week vanaf wanneer de staatsbegravenis is. Ik vermoed dat ze volgende week zaterdag is zodat het volk het ook kan zien via tv en langs de route kan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Jammer en zeer onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 2 minutes ago, delichris said: Meer dan begrijpelijk. @Azpi Hangt volgende week vanaf wanneer de staatsbegravenis is. Ik vermoed dat ze volgende week zaterdag is zodat het volk het ook kan zien via tv en langs de route kan staan. staatsbegrafenis is een vrije dag geloof ik waarschijnlijk zou de begrafenis plaatsvinden op maandag de 19e Het zou kunnen dat de wedstrijden van zondag worden verplaatst naar zaterdag, zeker die van Chelsea en andere teams in Londen omdat ze natuurlijk veel tijd nodig hebben voor het voorbereiden mbt de veiligheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Ik heb ook nix met koningshuizen.. Maar hoe kunnen jullie beoordelen dat het onbegrijpelijk is dat een land in rouw gaat voor het verlies van hun staatshoofd. Zijn Premier League-wedstrijden dan belangrijker? Het is niet dat ze opvangcentra of ziekenhuizen sluiten hé.. Een beetje medeleven en relativering is wel op z'n plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 2 minuten geleden zei Azpi: staatsbegrafenis is een vrije dag geloof ik waarschijnlijk zou de begrafenis plaatsvinden op maandag de 19e Het zou kunnen dat de wedstrijden van zondag worden verplaatst naar zaterdag, zeker die van Chelsea en andere teams in Londen omdat ze natuurlijk veel tijd nodig hebben voor het voorbereiden mbt de veiligheid. 10 dagen na overlijden en dat zou dan dus zondag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 3 minutes ago, delichris said: 10 dagen na overlijden en dat zou dan dus zondag zijn. zou kunnen inderdaad, heb in sommige artikelen ook maandag zien voorbij komen. BBC The funeral is expected to be held at Westminster Abbey in about 10 or 11 days' time, with the date to be confirmed by Buckingham Palace. Guardian The period of mourning begins on Friday and lasts for 10 days. It is thought the funeral could be held on Monday 19th September. ze tellen vanaf vrijdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 1 minuut geleden zei Steels: Ik heb ook nix met koningshuizen.. Maar hoe kunnen jullie beoordelen dat het onbegrijpelijk is dat een land in rouw gaat voor het verlies van hun staatshoofd. Zijn Premier League-wedstrijden dan belangrijker? Het is niet dat ze opvangcentra of ziekenhuizen sluiten hé.. Een beetje medeleven en relativering is wel op z'n plaats. Het zijn niet alleen voetbalwedstrijdjes, wel meer evenementen in het algemeen en zelfs politeke activiteiten. Een 'staatshoofd' met een louter ceremoniële taak. In mijn optiek zou niemand zijn of haar dood tot gevolg moeten hebben dat het land (of in elk geval bepaalde sectoren) een week plat ligt. Niemand zijn of haar dood is zoveel waard. Maar al zeker niet een opgedragen icoon, want dat is het. Het gaat hier niet om iemand die vanuit dikke ellende zich omhoog heeft gewerkt en de democratie heeft uitgeroepen of gemarginaliseerde groepen uit de vernieling geholpen heeft. Neen, het betreft iemand die geheel elitair op basis van familielijn naar voren is geschoven om te vertroetelen, te temperen en in een groot paleis te zetten met een adelijk leven. Zonder grote maatschappelijke bijdragen. Het is een opgedragen icoon met een opgedragen status en men stuurt het land nu in een opgedragen rouwstatus. He-le-maal niets is hier natuurlijk danwel rationeel aan, helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten