delichris Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 38 minuten geleden zei Bolderbast: Maar hij heeft toch gewoon gelijk? Denk dat geen enkele CL-club Ronaldo wil aantrekken. Er zijn clubs die hem willen aantrekken, maar wilt hij daar ook heen dat is een volgende vraag. 24 minuten geleden zei Azpi: Ronaldo is nog steeds een top speler. Maar als je hem naar je club haalt gaat je dat veel geld kosten en je verstoord je hele team dynamiek. Hoe goed hij ook is, hij is geen team speler. Het draait altijd alleen maar om hem en zijn statistieken. Ik snapte ook niet helemaal waarom hij weg wilt bij United. Met Ten Hag ga je waarschijnlijk veel meer kansen krijgen om te scoren als een Ronaldo. Onzin. Ronaldo is zeker wel een teamspeler. Maar dat wil jij niet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) 28 minutes ago, delichris said: Er zijn clubs die hem willen aantrekken, maar wilt hij daar ook heen dat is een volgende vraag. Onzin. Ronaldo is zeker wel een teamspeler. Maar dat wil jij niet zien. ronaldo havertz hij draagt niet genoeg bij aan het druk zetten voor mij om een goede team speler te zijn (in een team dat hoog druk zet iig). Natuurlijk compenseert hij dat wel met goals. 30 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Aha een middenvelder vergelijken met een aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) 49 minutes ago, delichris said: Aha een middenvelder vergelijken met een aanvaller. Havertz een middenvelder???? hij heeft 17 wedstrijden als CF gespeeld. als je naar Werner kijkt krijg je dezelfde statistieken Bovendien zijn die statistieken in verhouding met alle aanvallers. Dus 99% van alle aanvallers zetten meer druk dan Ronaldo. Hij zet het minst druk van alle aanvallers in de database. Werner 30 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 1 uur geleden zei delichris: Er zijn clubs die hem willen aantrekken, maar wilt hij daar ook heen dat is een volgende vraag. Onzin. Ronaldo is zeker wel een teamspeler. Maar dat wil jij niet zien. Het is goed Chris, we weten dat je voor United bent. Je hoeft niet dergelijke onzin uit te kramen om dat bij te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Azpi heeft op meerdere vlakken gewoon gelijk hier: 1) Havertz speelde afgelopen seizoen inderdaad veelal als (valse) spits 2) Ronaldo doet erg weinig zolang hij niet aan de bal is. Het is één van de redenen waarom zowel Portugal als Juve zonder hem vaak beter speelt/speelde (wat niet per sé wil zeggen dat ze dan ook per definitie betere resultaten halen/haalde). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zonder Ronaldo had United wss geen Europees voetbal gehaald en misschien niet eens top 10. Jaarlijkse Ronaldo verkleinen tot Rashford niveau is weer begonnen hoor. Straks gelijk een topduel. Wat heb ik zin in Engels voetbal zeg. Ben benieuwd hoe het middenveld straks staat. Fabinho Thiago staan vast, maar Klopp heeft toch regelmatig met Elliot er bij geprobeerd. Hopelijk geen Keita. Adrian of Kelleher achterin en misschien ook nog even Firmino in de spits straks denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 2 minuten geleden zei Acquafresca: Zonder Ronaldo had United wss geen Europees voetbal gehaald en misschien niet eens top 10. Jaarlijkse Ronaldo verkleinen tot Rashford niveau is weer begonnen hoor. Wie weerspreekt dit dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Wat een onzin wordt hier nu gezegd. Havertz is een middenvelder. Omdat hij 17 wedstrijden in de spits speelt is hij automatisch niet meteen een spits. Als nu Ten Hag Fred 17x in de spits zet is hij ook niet meteen een spits. Misschien moeten mensen wat vaker naar United kijken, want vorig seizoen deed Ronaldo veel werk. Maar er is gewoon een afkeer op die man hier door bepaalde personen en dan zien ze niet meteen wat ze willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 1 minuut geleden zei delichris: Wat een onzin wordt hier nu gezegd. Havertz is een middenvelder. Omdat hij 17 wedstrijden in de spits speelt is hij automatisch niet meteen een spits. Als nu Ten Hag Fred 17x in de spits zet is hij ook niet meteen een spits. Dat boeit dus niet. Als Havertz in de spits speelt, kan je hem nog steeds wel statistisch vergelijken met een andere spits. Al was hij eerst keeper, dat is niet relevant. 2 minuten geleden zei delichris: Misschien moeten mensen wat vaker naar United kijken, want vorig seizoen deed Ronaldo veel werk. Vooral als de bal binnen zijn bereik is. Bij Juve was het niet anders, bij Portugal ook niet. De cijfers die Azpi voorlegt liegen ook niet en zijn echt wel vrij laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Maar om te zeggen dat Ronaldo geen teamspeler is op basis op cijfers is gewoon onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 18 minuten geleden zei Acquafresca: Straks gelijk een topduel. Wat heb ik zin in Engels voetbal zeg. Ben benieuwd hoe het middenveld straks staat. Fabinho Thiago staan vast, maar Klopp heeft toch regelmatig met Elliot er bij geprobeerd. Hopelijk geen Keita. Adrian of Kelleher achterin en misschien ook nog even Firmino in de spits straks denk ik Vorig jaar begon Elliot ook als middenvelder en dat hij heel goed, tot zijn zware blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 4 minuten geleden zei delichris: Maar om te zeggen dat Ronaldo geen teamspeler is op basis op cijfers is gewoon onzin. Teamspeler is ook wel een vaag begrip, daar kunnen allerlei factoren in meespelen. Maar wat je wel kan zeggen is dat het niet iemand is die erg veel druk zet en meedoet in het pressen. Maar dat is ook geen publiek geheim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 4 uur geleden zei Socrates: Teamspeler is ook wel een vaag begrip, daar kunnen allerlei factoren in meespelen. Maar wat je wel kan zeggen is dat het niet iemand is die erg veel druk zet en meedoet in het pressen. Maar dat is ook geen publiek geheim. Als je denkt dat perse 10 spelers moeten pressen zou ik het laten bij Ajax kijken en artikeltjes lezen. No offense. Ondertussen prikt deze gozer er jaarlijks 30+ in, hij is 37 kom op man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Salah zonder handgebaren van Mane Nunez direct betrokken in beide goals ik kan niet wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 58 minuten geleden zei Sanel: Als je denkt dat perse 10 spelers moeten pressen zou ik het laten bij Ajax kijken en artikeltjes lezen. No offense. Ondertussen prikt deze gozer er jaarlijks 30+ in, hij is 37 kom op man. Wat een volslagen onsamenhangende en niet toepasselijke reactie. 1) Waar haal je uit dat ik dat denk? Waar zeg ik dat? 2) Waar haal je vandaan dat ik vooral Ajax kijk? 3) Wat is er relevant aan zijn doelpuntengemiddelde en leeftijd noemen als ik zeg dat hij weinig prest? Als je denkt dat dit een fatsoenlijke of op z'n minst enigszins logische reactie van je was, zou ik het lekker laten bij 'discussiëren' met gele kanaries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Wat een volslagen onsamenhangende en niet toepasselijke reactie. 1) Waar haal je uit dat ik dat denk? Waar zeg ik dat? 2) Waar haal je vandaan dat ik vooral Ajax kijk? 3) Wat is er relevant aan zijn doelpuntengemiddelde en leeftijd noemen als ik zeg dat hij weinig prest? Als je denkt dat dit een fatsoenlijke of op z'n minst enigszins logische reactie van je was, zou ik het lekker laten bij 'discussiëren' met gele kanaries. In je eerdere post geef je aan dat Ronaldo niet hard werkt of niet voldoende presst en daardoor ook geen teamspeler is. Het team speelt in dienst van hem, niet andersom. Dit is waarom die kerel 30+ in een seizoen kan scoren. Of hij niet hard werkt is irrelevant. Ik zie je overigens wel vaker van dit soort posts neerzetten op het forum hier als het om Ajax gaat. Zijn doelpuntengemiddelde zorgt ervoor dat elke andere discussie rondom zijn werkethiek totaal irrelevant is. Zoals @Acquafresca zei, zonder hem haalden ze de top 10 niet eens. United is ontzettend slecht en fragiel als het maar enige tegenstand kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 1 minuut geleden zei Sanel: In je eerdere post geef je aan dat Ronaldo niet hard werkt of niet voldoende presst en daardoor ook geen teamspeler is. Wonderlijke conclusie, jij zit duidelijk niet op lezen. Ik citeer letterlijk: "Teamspeler is ook wel een vaag begrip, daar kunnen allerlei factoren in meespelen." 3 minuten geleden zei Sanel: Het team speelt in dienst van hem, niet andersom. Dit is waarom die kerel 30+ in een seizoen kan scoren. Of hij niet hard werkt is irrelevant. Niet elke coach ziet dat zo. Ligt ook aan de speelstijl. Als je Ronaldo in je team neemt, kan je beter niet hoog pressen en de tegenstander vastzetten achterin. Dan moet je namelijk iemand elders opofferen. Meeste coaches doen dat dan ook niet of stappen daar van af. Zelfde met Messi overigens. 6 minuten geleden zei Sanel: Ik zie je overigens wel vaker van dit soort posts neerzetten op het forum hier als het om Ajax gaat. 'Dit soort'. Vent, ik zeg enkel dat Ronaldo niet graag presst. Daar is niet zoveel verrassends mee gezegd, hoor. Met dat hij veel kan scoren ook niet. 7 minuten geleden zei Sanel: Zijn doelpuntengemiddelde zorgt ervoor dat elke andere discussie rondom zijn werkethiek totaal irrelevant is. Goh, er was dus ook niet echt een discussie van mij uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Oke goed, dan zou ik het anders verwoorden. Mijn excuses dan. Als je dit interessant vind zou ik paar samenvattingen meepakken van Portugal (vooral die tegen Zweden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 6 minuten geleden zei Sanel: Oke goed, dan zou ik het anders verwoorden. Mijn excuses dan. Als je dit interessant vind zou ik paar samenvattingen meepakken van Portugal (vooral die tegen Zweden). Ik kijk vrij vaak naar Portugal, groot fan van Santos en überhaupt deze Portugese lichting; vandaar dat ik er ook al wat over zei op de vorige pagina. Het is imo dus wel heel vaak zo dat ze (en bij Juve zag je dit ook) wat better/vloeiender spelen zonder Ronaldo. Maar uiteraard ligt zijn rendement nog altijd heel hoog, dus je kan een trainer moeilijk ongelijk geven dat hij nog altijd een onbetwiste starter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 je ziet gewoon de klasse bij Eriksen. Daar gaat United nog veel plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 11 minuten geleden zei Azpi: je ziet gewoon de klasse bij Eriksen. Daar gaat United nog veel plezier aan beleven. Welke zender kijk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 1 minuut geleden zei delichris: Welke zender kijk je? https://www.manutd.com/mutv Even registreren en je kan gratis kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Garnacho speelt echt geweldig, lekker talentje. Chong aan de andere kant.. Die doet echt alles fout aan de bal. Donny + Eriksen is ook wel mooi om te zien. Ronaldo zoals verwacht dus wel erg lui, ruimtes op het middenveld worden soms dan te groot omdat Donny of Eriksen dan te hoog moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten