Kyrill Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Sportief iig 3 stappen terug voor Frenkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Sportief iig 3 stappen terug voor Frenkie. Valt wel mee, betere competitie, club met ambitie en kent de trainer. Het spelletje zal dan ook meer om hem draaien en bij Barcelona is hij geen vaste basisspeler meer als iedereen fit is. Ik zou het wel begrijpen als die er heen gaat en denk dat het spelletje ook wat meer bij zijn voetbalstyle past. ik hoop uiteraard dat hij gewoon bij Barcelona blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 15 minuten geleden zei La Pulga: Valt wel mee, betere competitie, club met ambitie en kent de trainer. Het spelletje zal dan ook meer om hem draaien en bij Barcelona is hij geen vaste basisspeler meer als iedereen fit is. Ik zou het wel begrijpen als die er heen gaat en denk dat het spelletje ook wat meer bij zijn voetbalstyle past. ik hoop uiteraard dat hij gewoon bij Barcelona blijft. Barcelona club jaarlijks CL voetbal haalt of meer. En dat nu gewoon 2e staat in Spanje. TOV United dat sinds vertrek van SAF alleen maar verder af en af gegleden is. Als Frenkie in de PL wil spelen moet ie gewoon bij Liverpool, City of Chelsea tekenen. United en ook Arsenal zijn gewoon stap achteruit, feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Barcelona club jaarlijks CL voetbal haalt of meer. En dat nu gewoon 2e staat in Spanje. TOV United dat sinds vertrek van SAF alleen maar verder af en af gegleden is. Als Frenkie in de PL wil spelen moet ie gewoon bij Liverpool, City of Chelsea tekenen. United en ook Arsenal zijn gewoon stap achteruit, feit. Toen alle grote namen bij Liverpool, City en Chelsea kwamen te spelen waren deze clubs ook niet waar ze nu zijn. CL of niet een speler tekent meestal voor een club waar zij graag willen spelen. Er was ooit een Alan Shearer die kon in de hoogtij dagen naar United, maar hij koos voor Newcastle United en die speelde toen geen CL voetbal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 You are not fooling me my friend, only yourself. Gisteren ook weer 4-0 bij BHA verloren... Shearer is en was een legend ja, zijn en waren hele andere tijden. Niet te vergelijken. Al is alleen maar vanwege simpele reden voetbal nu veel softer is en iedereen schwalbes maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Naar ManU is een stap terug want geen CL volgend seizoen. Maar dat wil niet zeggen dat het per sé een slecht idee zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Om eerlijk te zijn heb ik Frenkie nooit bijzonder gevonden. VdBeek vond ik voor Ajax een belangrijker schakel dan Frenkie. United moet zijn ploeg bouwen rond 3 spelers. De Gea, Fernandes en Ronaldo. De rest is vooral overbetaald en zijn voegen vrij weinig toe. Ik zou vooral achterin beginnen met bouwen, want op Varane (was vooral heel goed dankzij Ramos) na zijn het max Whu niveau spelers. Een ervaren verdediger zou welkom zijn. Koulibaly, Marquinhos, Skriniar. Zo iets. Het zijn natuurlijk wel spelers die elk jaar CL spelen, dus je moet gigantische salarissen betalen om nog aantrekkelijk te blijven. Kounde is ook een geweldenaar, maar niet iemand die Varane beter zou laten voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Ik denk dat het voor De Jong vooral belangrijk is dat hij in een ploeg terecht komt waar hij in zijn kracht komt te spelen. Dus in een specifieke rol en in een specifieke tactiek, zoals bij Ajax. In andere rollen/systemen zie je dat hij (veel) minder tot zijn recht komt. Denk dat Socrates de spijker wel op zijn kop slaat, qua club een stap achteruit, persoonlijk een goed idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 En doordat je spelers als Mata, Matic, Lingard, Pogba, Cavani laat gaan komt er ook meer salaris vrij. Er is 200 miljoen pond beschikbaar op dit moment. Er zullen ook spelers verkocht gaan worden. Rashford wil gelukkig blijven en datzelfde geldt ook voor Ronaldo. Fernandes heeft zijn contract verlengd en met DeGea en Henderson zijn er al twee goede keepers. Maguire mag verkocht worden en Martial ook. Het gaat in ieder geval een vreemde zomer worden in het rode deel van Manchester. @Kyrill Wat jij aangaf klopt niet. Er zijn genoeg spelers die heel goed zijn niet naar bepaalde clubs willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Haaland here we gootje naar Man City. Ik denk dat het een slechte keuze zal zijn maar ik laat mij graag verbazen. Gelukkig niet naar Real, dan had hij hele La Liga naar de tering geschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 10 minuten geleden zei La Pulga: Haaland here we gootje naar Man City. Ik denk dat het een slechte keuze zal zijn maar ik laat mij graag verbazen. Gelukkig niet naar Real, dan had hij hele La Liga naar de tering geschoten. Gaat dus zijn pa achterna. Jammer dat de zoon van Keane niet bij United speelt. Dan zou je een leuke clash krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Haaland here we gootje naar Man City. Ik denk dat het een slechte keuze zal zijn maar ik laat mij graag verbazen. Gelukkig niet naar Real, dan had hij hele La Liga naar de tering geschoten. Die eindigen volgend jaar met 100+ punten. Wat een transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Vraag me wel af in hoe verre Haaland in de verschillende systemen van Guardiola past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 minuut geleden zei Bolderbast: Vraag me wel af in hoe verre Haaland in de verschillende systemen van Guardiola past. Dit dus. Krijg er beetje hetzelfde gevoel bij als Ibrahimovic toen naar Barcelona, daar werd ook toen gezegd dat ie de hele league kapot ging maken maar dat viel uiteindelijk wel tegen. Ook speelt Guardiola bij City vaak zonder een vaste nummer 9. Silva, Sterling, Foden en Jesus staan daar steeds vaker, Jesus is dan wel een nummer 9 maar die komt ook vaak vanaf rechts. Ook zal Haaland wat minder ruimtes krijgen voor een counter etc. Ik hoop niet dat hij hetzelfde zal krijgen als Lukaku nu bij Chelsea, zonde van zo'n talent natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Doen jullie Haaland echt te kort aan. Haaland is vooral veel meer beweeglijk dan Ibra. Heeft daarnaast net als Ibra overzicht, wint vrijwel alle duels en schiet alles zo in. Met Foden, KdB en Bernardo kan het niet misgaan. Dan ligt het echt aan Pep. Denk wel dat Sterling een wissel wordt. Als die aan een actie begint, is die een paar seconde blind. Haaland gaat dan gewoon verhaal halen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 55 minuten geleden zei Acquafresca: Doen jullie Haaland echt te kort aan. Haaland is vooral veel meer beweeglijk dan Ibra. Heeft daarnaast net als Ibra overzicht, wint vrijwel alle duels en schiet alles zo in. Met Foden, KdB en Bernardo kan het niet misgaan. Dan ligt het echt aan Pep. Denk wel dat Sterling een wissel wordt. Als die aan een actie begint, is die een paar seconde blind. Haaland gaat dan gewoon verhaal halen hoor. Volgens mij doe ik Haaland niet echt te kort, maargoed. In Pep's georganiseerde potpourri vind ik een vaste spits annex aanspeelpunt minder passend. Biedt Pep wel meer opties dus in dat opzicht snap ik de transfer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Haaland is erg snel, zeker over een wat langere afstand. Absoluut één van zijn grootste kwaliteiten, scoort door dat wapen ook best vaak doelpunten. Probleem bij City is natuurlijk dat 80% van de tegenstanders je echt nul ruimte gaat geven. Juist daarom is het zo gek niet dat Guardiola vaak met technische spelers daar speelt. In Nederland doet Ten Hag dat bijvoorbeeld niet. Die blijft Haller opstellen. En je ziet hoe goed dat uitpakt.. Nu is Haaland natuurlijk echt wel een goede voetballer ook, maar toch, zijn snelheid kan hij bij City wat minder tonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Ik hoop eigenlijk City afscheid gaat nemen van Guardiola. Magie is echt al jaar of langer alleen maar aan het afnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 (bewerkt) Wel een goede constatering over de trainer van de toekomstige kampioen en halve finalist in de CL. Samen met Klopp nog steeds de beste manager van de wereld en omstreken. Laat ik het anders zeggen, er is geen trainer die het beter zal doen dan Guardiola daar. 9 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Wel een goede constatering over de trainer van de toekomstige kampioen en halve finalist in de CL. Samen met Klopp nog steeds de beste manager van de wereld en omstreken. Laat ik het anders zeggen, er is geen trainer die het beter zal doen dan Guardiola daar. Dat kan maar kan net zo hard niet. Een andere trainer had ook al 1 of 2x CL met ze gewonnen kunnen hebben. Ik remind je even aan eerdere post van mij waar bv Bolderbast om vroeg maar geen reactie op gaf: Spoiler Miljarden in de club/selectie/spelers gestopt. 400-500 miljoen alleen al aan backs/verdedigers uitgegeven. Nog steeds geen 1x de CL gewonnen. Geloof me ik vind het een goed team Manchester City maar ik vind hun en Guardiola wel overschat. Guardiola heeft de CL gewonnen met Barcelona maar vervolgens NIET met Bayern en nog steeds NIET met City en gezien hoeveel geld hij uitgeeft met zijn clubs is dat gewoon echt bizar. Overal komt hij in een land/competitie dat al direct bijna de beste selectie heeft van de hele competitie dus dat hij met die teams kampioen wordt, hadden zoveel andere managers nog kunnen doen. Dus wat maakt Guardiola nou dan per se zo bijzonder? Ik zie het niet iig.... Ja hij en Klopp steken er in de PL ver bovenuit dat Kloppt pun intended. Maar wat heeft City nou bereikt in de CL? 1 magere verloren finale tegen notabene Chelsea. Ik zou Guardiola wel eens met team willen zien met geen onberperkte financieele middelen als Atalanta Bergamo, Sevilla, Leverkusen, Fiorentina etc... En dan heb je de halve finale tegen Real Mahrez die elke keer voor eigen succes gaat, wat een knuppel waardoor je maar met 4-3 wint, doodzonde. Ik zie Real die dit seizoen op automatische piloot kampioen worden van Spanje, dit wel met gemak rechtzetten. En ja wat heb je dan? Laat ik de vraag die jij hier stelde omgekeerd aan jou vragen: Wat maakt CIty/Pep Guardiola niet overschat maar wel bijzonder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Het heeft ook met de mindset van het team te maken. Dat vergeten mensen ook wel eens. Dat zie ik bij een Liverpool meer (vechtlust) dan bij een City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Dat kan maar kan net zo hard niet. Een andere trainer had ook al 1 of 2x CL met ze gewonnen kunnen hebben. Ik remind je even aan eerdere post van mij waar bv Bolderbast om vroeg maar geen reactie op gaf: Inhoud verbergen Miljarden in de club/selectie/spelers gestopt. 400-500 miljoen alleen al aan backs/verdedigers uitgegeven. Nog steeds geen 1x de CL gewonnen. Geloof me ik vind het een goed team Manchester City maar ik vind hun en Guardiola wel overschat. Guardiola heeft de CL gewonnen met Barcelona maar vervolgens NIET met Bayern en nog steeds NIET met City en gezien hoeveel geld hij uitgeeft met zijn clubs is dat gewoon echt bizar. Overal komt hij in een land/competitie dat al direct bijna de beste selectie heeft van de hele competitie dus dat hij met die teams kampioen wordt, hadden zoveel andere managers nog kunnen doen. Dus wat maakt Guardiola nou dan per se zo bijzonder? Ik zie het niet iig.... Ja hij en Klopp steken er in de PL ver bovenuit dat Kloppt pun intended. Maar wat heeft City nou bereikt in de CL? 1 magere verloren finale tegen notabene Chelsea. Ik zou Guardiola wel eens met team willen zien met geen onberperkte financieele middelen als Atalanta Bergamo, Sevilla, Leverkusen, Fiorentina etc... En dan heb je de halve finale tegen Real Mahrez die elke keer voor eigen succes gaat, wat een knuppel waardoor je maar met 4-3 wint, doodzonde. Ik zie Real die dit seizoen op automatische piloot kampioen worden van Spanje, dit wel met gemak rechtzetten. En ja wat heb je dan? Laat ik de vraag die jij hier stelde omgekeerd aan jou vragen: Wat maakt CIty/Pep Guardiola niet overschat maar wel bijzonder? Guardiola heeft dit City gecreëerd, dat zou een andere trainer nooit zijn gelukt. Die had zijn miljoenen dan ergens anders aan uitgegeven en dan had een Bernardo Silva daar denk ik nooit gespeeld. Je zal het nooit zeggen want er is geen andere trainer geweest dus echt weten zullen we het nooit Ik vind het wel knap dat ze nu met Haaland pas hun eerste echte wereldtopper halen op Aguero toen na. Verder zijn het spelers die allemaal zijn gegroeid onder Guardiola (Sterling tel ik trouwens niet mee, dat is gewoon een rennende blinde eend maar kon je destijds zien als toptransfer) Champions League is gewoon erg lastig om te winnen vanwege de knock out rondes. 1 minder dagje en je ligt er gewoon uit. Maar sinds Guardiola er zit hebben zij elk seizoen meegedaan om de prijzen en dat vind ik al een prestatie aan zich. Je ziet ook gewoon de hand van Guardiola in dit City, wat uiteraard logisch is na zoveel jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Het is Manchester City met rijke olie eigenaren sheijjks... Geen Everton waarvan men in Nederland (Ziggo Sport oa) dacht mee zou doen om EL/CL voetbal maar nu tegen degradatie voetbalt.. Is Manchester City miljard of miljarden in selectie heeft gestopt... Manchester City dat voor Pep onder Pellegrini bijvoorbeeld ook al ''gewoon'' kampioen word. Die PL titels hadden coaches als Mourinho, Klopp, Ancelotti of Allegri ook nog gekund met City. ''Elk seizoen meegdaan om de prijzen'' dat is niet goed genoeg voor een club als City. Bij Chelsea/Real Madrid 5-10 jaar geleden of minder, had je er dan allang uitgelegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Wow. Wordt Guardiola nu geroemd om zijn transfers ja? Het is een waanzinnige tacticus, maar transfers? Die gast heeft alleen al aan verdedigers 500+ betaald.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Acquafresca: Wow. Wordt Guardiola nu geroemd om zijn transfers ja? Het is een waanzinnige tacticus, maar transfers? Die gast heeft alleen al aan verdedigers 500+ betaald.. Op Mahrez en Grealish (vind ik nog steeds een miskoop) spelers die aanzienlijk veel beter zijn geworden onder Guardiola. Ook spelers die gescout zijn op het feit dat zij goed in het spelletje passen dat Guardiola wilt spelen. Tuurlijk heeft hij het makkelijker met zijn transferbudget, maar je ziet het bij ManUtd, je kan zoveel uitgeven als je wilt maar er een team van maken is ook een klus Hoop trouwens niet dat als ik nu Guardiola verdedig gelijk wordt gezien als een City fan, want integendeel, ik ben echt tegen teams wat gesteund wordt door oliecentjes. 9 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten