Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Kyrill:

Ja maar is niet alsof United nu uitblinkt in doelpunten maken en tegenhouden...

20 goals maar gemaakt en ook al 20 goals tegen.....

Met Rashford in de spits spelen ze vaak wel aardig. Martial was altijd geblesseerd, een alternatiefje zou wel handig zijn. Maar Ronaldo is niet beter dan hen gebleken dit seizoen. Met hem spelen ze juist statischer en scoren ze nog minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Socrates:

Weet nou niet meteen of Amrabat zo geschikt zou zijn voor Liverpool. Past imo meer bij een defensievere ploeg die wat lager staat en waarbij men niet te veel van hem verwacht in balbezit. Italië of Spanje lijken mij daarnaast ook nog meer geschikt voor hem (iets tactischer, iets meer tijd aan de bal).

Je kan ook gewoon tegen hem zeggen dat Ronaldo dit seizoen reteslecht speelt en net zoveel toevoegt als een Vincent Janssen zou doen. Dan ben je sneller klaar.

Amrabat onder Simeone:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken we van de koploper, trots :D

Kan Arsenal dit vast houden? 

Ik zou het al geweldig vinden als we in de top drie eindigen. Maar ik denk er wel aan. Stel je voor zeg. Maar goed december pas. Lange weg te gaan. Transfer markt belangrijk. Geen idee wie er komt. Ik denk wel dat we spelers gaan halen, Arteta zei dat we heel erg actief zijn op de markt dus de vraag is wie?

Wat mij betreft: Aanvaller, back-up voor Saka en een back-up voor Partey.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Daar weet Arsenal alles van dit jaar 

Inderdaad. Zijn nog meer dan goed op koers voor Eindelijk CL voetbal. Benieuwd of we komende maand backup spits gaan kopen :)

Zeker in Carabao Cup ja. FA cup al genoeg gewonnen :classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jotew:

Mooi dat Viaplay ook even de moeite neemt om er op boxing day een leuke show van te maken met wat analisten in de studio ofzo. Wat een ontiegelijke knaken zender..

Jij bent fan zo te horen:cheer::classic_ninja::-D

Oprechte vraag vond je het toen PL bij Ziggo was wel goed dan/beter dan dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Wytse van der Goot, Van Basten, Van der Vaart etc. was het altijd leuker kijken dan zonder uberhaupt iemand in de studio ja. En dan zwijg ik maar even over het grote aantal saaie analisten dat Viaplay heeft aangetrokken (Van 't Schip, Van der Gun, en die Weijland als presentator.) Vreselijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Voordeel van Viaplay is wel dat ze alle wedstrijden uitzenden. Dat gebeurde bij Ziggo niet. Die mochten maar één wedstrijd van 16:00 uitzenden.

Dat is dan ook het enige voordeel. Als ze dan toch alles mogen uitzenden, kan er ook wel een schakelprogramma'tje gefixed worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites