Socrates Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 11 minuten geleden zei Kyrill: Ja maar is niet alsof United nu uitblinkt in doelpunten maken en tegenhouden... 20 goals maar gemaakt en ook al 20 goals tegen..... Met Rashford in de spits spelen ze vaak wel aardig. Martial was altijd geblesseerd, een alternatiefje zou wel handig zijn. Maar Ronaldo is niet beter dan hen gebleken dit seizoen. Met hem spelen ze juist statischer en scoren ze nog minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 7 uur geleden zei Socrates: Weet nou niet meteen of Amrabat zo geschikt zou zijn voor Liverpool. Past imo meer bij een defensievere ploeg die wat lager staat en waarbij men niet te veel van hem verwacht in balbezit. Italië of Spanje lijken mij daarnaast ook nog meer geschikt voor hem (iets tactischer, iets meer tijd aan de bal). Je kan ook gewoon tegen hem zeggen dat Ronaldo dit seizoen reteslecht speelt en net zoveel toevoegt als een Vincent Janssen zou doen. Dan ben je sneller klaar. Amrabat onder Simeone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlexGoon36 Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Wat denken we van de koploper, trots Kan Arsenal dit vast houden? Ik zou het al geweldig vinden als we in de top drie eindigen. Maar ik denk er wel aan. Stel je voor zeg. Maar goed december pas. Lange weg te gaan. Transfer markt belangrijk. Geen idee wie er komt. Ik denk wel dat we spelers gaan halen, Arteta zei dat we heel erg actief zijn op de markt dus de vraag is wie? Wat mij betreft: Aanvaller, back-up voor Saka en een back-up voor Partey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 In FM krijg ik nu een vraag op de persconferentie over een winterstop in de Premier League, en die zit er (volgens mij) al jaren in. Nu vroeg ik me af of deze discussie in 't echt er ook is, iemand die dat weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlexGoon36 Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 5 minuten geleden zei Orrie: In FM krijg ik nu een vraag op de persconferentie over een winterstop in de Premier League, en die zit er (volgens mij) al jaren in. Nu vroeg ik me af of deze discussie in 't echt er ook is, iemand die dat weet? Sinds 2019/20 in februari 10 dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 26 minuten geleden zei AlexGoon36: Sinds 2019/20 in februari 10 dagen Vreemd dat het in FM dan nog besproken wordt alsof het er niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 13 uur geleden zei AlexGoon36: Sinds 2019/20 in februari 10 dagen Dit seizoen niet ivm WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 McTominay al die balletjes weggeven weer Wan-Bissaka valt nog wel mee voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Casemiro is ook niet echt een CV he Erik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 13 minuten geleden zei La Pulga: Casemiro is ook niet echt een CV he Erik. Nee maar blessures enzo. Dat hij ook balletjes inlevert op z'n tijd was op het middenveld ook al. Onder druk is 'ie zo geweldig niet altijd in zijn passing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 9 uur geleden zei La Pulga: Casemiro is ook niet echt een CV he Erik. Er waren een aantal nog op vakantie zoals Varane en Martinez en zelfs Maguirre. Tuanzebe is nog geblesseerd net als Jones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Andrey Santos naar Chelsea. Toch wel een FM pareltje van dit jaar (en wellicht langer, alleen dat wist ik niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 8 uur geleden zei delichris: Er waren een aantal nog op vakantie zoals Varane en Martinez en zelfs Maguirre. Tuanzebe is nog geblesseerd net als Jones. Ach ja 2-0 winst, lekker boeiend En in beker duels had veel erger kunnen aflopen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Ach ja 2-0 winst, lekker boeiend En in beker duels had veel erger kunnen aflopen.... Daar weet Arsenal alles van dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 2 minuten geleden zei delichris: Daar weet Arsenal alles van dit jaar Inderdaad. Zijn nog meer dan goed op koers voor Eindelijk CL voetbal. Benieuwd of we komende maand backup spits gaan kopen Zeker in Carabao Cup ja. FA cup al genoeg gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Die goal van Mahrez. Kan er uren naar kijken. De bal van Rodri zo aannemen en direct schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 december 2022 Share Geplaatst 24 december 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Wordt een mooie middag, heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 10 minuten geleden zei cimbomcu: Wordt een mooie middag, heren. Nou nee hoor. Het regent hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Wordt een mooie middag, heren. Geniet ervan maatje! Gaat Chelsea nu onder Potter eindelijk eens presteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Mooi dat Viaplay ook even de moeite neemt om er op boxing day een leuke show van te maken met wat analisten in de studio ofzo. Wat een ontiegelijke knaken zender.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 3 minuten geleden zei Jotew: Mooi dat Viaplay ook even de moeite neemt om er op boxing day een leuke show van te maken met wat analisten in de studio ofzo. Wat een ontiegelijke knaken zender.. Jij bent fan zo te horen Oprechte vraag vond je het toen PL bij Ziggo was wel goed dan/beter dan dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Met Wytse van der Goot, Van Basten, Van der Vaart etc. was het altijd leuker kijken dan zonder uberhaupt iemand in de studio ja. En dan zwijg ik maar even over het grote aantal saaie analisten dat Viaplay heeft aangetrokken (Van 't Schip, Van der Gun, en die Weijland als presentator.) Vreselijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Voordeel van Viaplay is wel dat ze alle wedstrijden uitzenden. Dat gebeurde bij Ziggo niet. Die mochten maar één wedstrijd van 16:00 uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 1 minuut geleden zei delichris: Voordeel van Viaplay is wel dat ze alle wedstrijden uitzenden. Dat gebeurde bij Ziggo niet. Die mochten maar één wedstrijd van 16:00 uitzenden. Dat is dan ook het enige voordeel. Als ze dan toch alles mogen uitzenden, kan er ook wel een schakelprogramma'tje gefixed worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten