Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Socrates:

Sterke grap dan. En nee, want hij speelde niet. En ik zeg het wel vaker wanneer spelers niet goed spelen. McTominay blonk daar vaak in uit, maar Fred en zelfs Casemiro af en toe ook.

Qua agressie en pressie wel weer prima. Zonder Ronaldo loopt dat wel. Toch een beetje een walk of shame ook.

Zeker, de hand van Ten Hag is in dat opzicht wel zichtbaar. Nu mag het qua voetbal nog wel wat beter maar daar hebben ze het materiaal niet voor. Flankspelers willen altijd maar naar binnen en de twee controleurs doen hun werk maar voetballen kunnen zij niet. Al zie je wel dat Fred even 10 keer beter voetbalt met een betere verdedigende middenvelder naast zich. Doet me een heel klein beetje denken aan hoe Xhaka en Partey samenspelen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Chiemel:

Mooi voor Ten Hag. Hoe doet hij het in de persco's? Zie en hoor je eigenlijk best weinig van, dus dat doet ie zelfs naar behoren?

Heb gisteren filmpje gezien dat hij na de wedstrijd bij Henry enzo aan het veld stond. Zijn Engels is niet best. Maar schijnbaar voldoende.

12 uur geleden zei La Pulga:

Zeker, de hand van Ten Hag is in dat opzicht wel zichtbaar. Nu mag het qua voetbal nog wel wat beter maar daar hebben ze het materiaal niet voor. Flankspelers willen altijd maar naar binnen en de twee controleurs doen hun werk maar voetballen kunnen zij niet. Al zie je wel dat Fred even 10 keer beter voetbalt met een betere verdedigende middenvelder naast zich. Doet me een heel klein beetje denken aan hoe Xhaka en Partey samenspelen nu.

Daarom heeft Eriksen daar toch ook veel gespeeld. Dat flankspelers naar binnen willen is toch niet erg? Shaw doet het niet veel maar Sancho gisteren ook wel een van de mindere. Maar Dalot overlapt toch vaak genoeg dat het prima is at Antony naar binnen speelt? Zolang hij af en toe de bal speelt of steekt in plaats van schiet denk ik dat je dan een gevaarlijk stuk in je spel hebt.

13 uur geleden zei Satyr:

De grap is dat Socrates altijd even moeten laten zien dat hij ScottTheFootballGod niet zo goed vindt 

McTominay is toch ook gewoon een extreem matige speler? Wist niet dat dat ter discussie stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Karlo:

Hij is een beetje de Darren Fletcher van deze tijd. Zulke spelers heb je ook nodig in je selectie.

Maar niet goed genoeg voor een basisplaats, nee. 

Nou, de McTominay van vorige seizoenen en begin dit seizoen had je juist niet in je selectie nodig als je een topclub wil zijn, hè. Vreselijk aan de bal, nul toegevoegde waarde verder. Dit seizoen heeft hij wel voor het eerst een tweetal nuttige wedstrijden gespeeld, als puur fysieke RDM die vooral naar voren mag lopen (met pressie spelen). Moest dan wel gecompenseerd worden met een hele goede voetballer naast hem (Eriksen).

En goed, als Casemiro een beetje vorm begint te krijgen is die al snel in alle opzichten beter. Fred is een ander type, meer B2B en daarvoor voetballend dus ook wel iets beter (weet nog wel dat er hier lui waren die dachten dat het andersom was). Heeft gewoon een iets betere basistechniek en handelingssnelheid. Maar goed, ook hij deelt vrolijk mee in de malaise als het niet zo lekker loopt. En hij moet onderweg zijn. Niet balletje komen ophalen onder druk, dat is zijn kwaliteit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Socrates:

Nou, de McTominay van vorige seizoenen en begin dit seizoen had je juist niet in je selectie nodig als je een topclub wil zijn, hè. Vreselijk aan de bal, nul toegevoegde waarde verder. Dit seizoen heeft hij wel voor het eerst een tweetal nuttige wedstrijden gespeeld, als puur fysieke RDM die vooral naar voren mag lopen (met pressie spelen). Moest dan wel gecompenseerd worden met een hele goede voetballer naast hem (Eriksen).

En ik zie dat dus andersom. Een klassespeler als Eriksen kan zijn kwaliteiten benutten, juist omdat een 'mindere' stofzuiger zijn rommel opruimt. Niet iedereen is Kanté, maar dat maakt van McTominay echt geen slechte voetballer. Op een schaal van 1 tot 10 is elke PL speler minimaal een 9,6 en zijn jij en ik maximaal een 0,2. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, Satyr said:

En ik zie dat dus andersom. Een klassespeler als Eriksen kan zijn kwaliteiten benutten, juist omdat een 'mindere' stofzuiger zijn rommel opruimt. Niet iedereen is Kanté, maar dat maakt van McTominay echt geen slechte voetballer. Op een schaal van 1 tot 10 is elke PL speler minimaal een 9,6 en zijn jij en ik maximaal een 0,2. 

437782624_Screenshot2022-10-20at13_37_44.thumb.png.666662d294e90bd946be79298e018ea3.png

679392858_Screenshot2022-10-20at13_37_57.png.cf397a7ad36abb10fce4b0373d2c7807.png

1246189764_Screenshot2022-10-20at13_38_14.png.8f47d6622330b3f0df1acbe53249c96b.png

930939234_Screenshot2022-10-20at13_38_46.png.2dfadfaef874a2e1212dca1405233233.png

zeer matige en beperkte speler 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Satyr:

Maar we beoordelen spelers toch niet op het niveau vergeleken met ons. Overigens deel ik ook de mening niet dat iedere PL speler automatisch van een danig niveau is.

McTominay zou bij Brentford ook niet opeens daar de balafpakker zijn ofzo. Hij kan slechter voetballen dan Fred en minder ballen afpakken dan Casemiro. Casemiro zou in principe zelfs beter moeten kunnen voetballen.

Ik denk dat wat McTominay kan in alleen de PL al heel veel andere spelers ook kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Jij hebt gewoon een hekel aan United. Terry is ook een matige speler, want kan niet eens een penalty nemen.

Nu ja, ontzettend veel ManU-fans hebben ook een hekel aan McTominay hè. Maakt niet direct dat je een anti-supporter bent. 

Als je gewoon bedroevend slecht speelt in 90% van je potten zijn ook de eigen fans er een keer klaar mee.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei delichris:

Jij hebt gewoon een hekel aan United. Terry is ook een matige speler, want kan niet eens een penalty nemen.

Joh beetje pesten mag wel toch. Hij zit ook elke week op zijn knieën om Gerrard te ontslaan. Echt niet omdat hij Aston Villa zo hoog heeft zitten.

Deze vond ik ook een leuke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Acquafresca:

Joh beetje pesten mag wel toch. Hij zit ook elke week op zijn knieën om Gerrard te ontslaan. Echt niet omdat hij Aston Villa zo hoog heeft zitten.

Deze vond ik ook een leuke

Dat is geen pesten hoor. Hij heeft het gewoon toegegeven dat hij een hekel heeft aan United. Ik heb een hekel aan Liverpool en City, maar ik pest hier geen fan mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, delichris said:

Giggs houdt het nog in de familie. Terry deed het met Bridge zijn vrouw of vriendin

:classic_tongue:

He's Welsh, He's Red, He's in his brothers bed

RYAN GIGGS 

14 minutes ago, delichris said:

Dat is geen pesten hoor. Hij heeft het gewoon toegegeven dat hij een hekel heeft aan United. Ik heb een hekel aan Liverpool en City, maar ik pest hier geen fan mee.

ik vind het geen pesten trouwens, ik vind het wel leuk :)  Ik ken de mensen hier ook niet persoonlijk dus het gaat puur om de club die ze aanhangen 

wat verwacht je zaterdag? 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, delichris said:

Als je toch bezig bent. Ik zelf denk zonder dollen 1-2.

Viva John Terry Viva John Terry Could've won the cup But he f*cked it up Viva John Terry...

Potter heeft Ten Hag al 1x overklast dit seizoen met een 1-2 overwinning nadat hij een paar maanden daarvoor in het vorige seizoen nog met 4-0 thuis won tegen United. Ik hoop stiekem dat Potter weer tactisch Ten Hag kan overklassen. Maar de laatste 2 wedstrijden van Chelsea waren slecht al hebben we wel de nul gehouden. Ik denk daarom dat het 0-0 word. 0-0 zou een goed resultaat zijn voor United. Wij moeten deze wedstrijd gewoon winnen.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites