Acquafresca Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Dat is idd wat United nodig heeft. Tijd voor zijn manager. Die hadden nooit Mourinho moeten wegdoen. Je had eindelijk weer een winner als manager. Zoals verwacht een complete walkover. Tweede helft weer een tandje minder ivm de aankomende wedstrijden. Totaal begrijpelijk. Aston Villa uit en Spurs wordt nog pittig. Verwacht wel dat Liverpool al zijn wedstrijden gaat winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 40 minuten geleden zei Acquafresca: Dat is idd wat United nodig heeft. Tijd voor zijn manager. Ze hebben voornamelijk goeie spelers nodig. Anders komen ze niet uit de vicieuze cirkel waar ze nu inzitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Ragnick heeft aangegeven dat er tussen de 6 a 10 nieuwe spelers moeten komen. Er gaan ook gelukkig spelers weg die nu voor onrust zorgen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Van mij mag alleen De Gea blijven na gister en dan heb ik nog liever Henderson op doel ook. Fernandes is sinds de komst van Ronaldo compleet de weg kwijt al zal het niet alleen aan Ronaldo liggen natuurlijk maar de hele aanvoer voorin is gewoon matig. Niemand die een bal kan vasthouden en ze hebben ook nog moeite met vrijlopen. De basis dingen gaan al mis en daarin vind ik Ten Hag wel een goede die dat neer kan zetten. Of zij gaan luisteren is dan het tweede, tegen Noa Lang kan je schreeuwen in het Nederlands dat hij niet alleen voor zichzelf moet spelen maar voor het team.. Doe dat maar eens tegen een Sancho, Rashford en Fernandes. Die maken er na de wedstrijd een Instagram post van om zo even wat extra miljoenen binnen te harken en onderling lachen ze zich kapot. Hoe zou het eigenlijk met Greenwood gaan? Zit die al vast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Voor zover ik weet zit Greenwood nog vast. Maar ik durf het niet met 100 procent zekerheid te zeggen. Hij is door United nog steeds geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 47 minuten geleden zei delichris: Voor zover ik weet zit Greenwood nog vast. Maar ik durf het niet met 100 procent zekerheid te zeggen. Hij is door United nog steeds geschorst. Zuur voor ManUtd ook hoor, gewoon kapitaalvernietiging dit wat hij doet. Die had zeker wel minimaal 50 miljoen marktwaarde en kon ook wel aardig voetballen. Niet dat hij ManUtd in zijn eentje zou redden, maar had niet misstaan gister i.p.v. Rashford. Uiteindelijk hopen dat hij nooit meer op het veld staat uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 48 minuten geleden zei La Pulga: Zuur voor ManUtd ook hoor, gewoon kapitaalvernietiging dit wat hij doet. Die had zeker wel minimaal 50 miljoen marktwaarde en kon ook wel aardig voetballen. Niet dat hij ManUtd in zijn eentje zou redden, maar had niet misstaan gister i.p.v. Rashford. Uiteindelijk hopen dat hij nooit meer op het veld staat uiteraard. Hij is nog onschuldig op dit moment, maar het ziet er niet goed uit voor hem. Maar voetballen zal hij nooit meer doen op hoog niveau. United heeft ook net twee scouts ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Dat waren waarschijnlijk de scouts die Maguire hebben gescout en Van Dijk lieten lopen Al is het achteraf natuurlijk makkelijk praten, ik denk niet dat Van Dijk zo zou groeien ten opzichte van wat hij nu is geworden door Klopp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Het was wel een Bout van een scout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Die zal wel meegaan naar het WK dan. Nu Andries Jonker nog en dan is de heilige drie-eenheid van Louis weer bijeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Haha Marcel Bout. Die naam heb ik lang niet meer gehoord zeg. In onze vriendengroep waarmee we altijd naar Telstar gaan is dit filmpje cult: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Haha toch wel leuk dat als Arsenal scoort ze met spelers juichen in een blauw trainingspak, wat verwarrend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 @Azpi GG, wat een goede pot! @Arsène was heerlijk hé, hoop echt dat je gekeken hebt... @La Pulga dat heten wisselspelers Maar serieus wat een duel!! Om grijs van te worden! Nketiah was overduidelijk heel goed en belangrijk omdat hij 2 goals scoorde. Maar dit vond ik ook het beste duel ooit tot nu toe van Nuno Tavares bij Arsenal maar Gabriel was in fantastische vorm die heeft echt zeker 30 bloks gemaakt op schoten van Chelsea en haalde echt ziek veel ballen weg. De laatste 3 duels viel hij door de mand maar gisteravond bij Chelsea vond ik hem echt kapot goed spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 (bewerkt) Vond die penal nou niet echt veel. Speler van Arsenal houd de arm van die Chelsea speler gewoon vast onder zijn arm en aardig wat rommelgoals. of er zat iemand aan of met een gelukje voor de keeper. 21 april 2022 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 11 minuten geleden zei sennid: Vond die penal nou niet echt veel. Speler van Arsenal houd de arm van die Chelsea speler gewoon vast onder zijn arm en aardig wat rommelgoals. of er zat iemand aan of met een gelukje voor de keeper. Nog keer kijken vriendje. Het begint met Dave /Azpi die aan Saka begint te trekken, hij start toch echt de overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Absoluut geen penalty. Azpilicueta houdt Saka heel even vast en daarna trekt Saka Azpilicueta volledig naar de grond. Dat eerste gebeurt een miljard keer per wedstrijd, dat tweede is de overtreding. Had een vrije trap voor Chelsea moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Las net dat Saka zegt: ik moest mij wel laten vallen, met andere woorden hij kon eigenlijk gewoon doorgaan maar liet zich vallen in de hoop een penalty te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Ik wil net zeggen, had eerder een vrije trap voor Chelsea moeten zijn. Niet dat het hele gebeuren iets af zou doen aan het resultaat maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Hall of Famertje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Ten Haggie is dus officieel rond nu. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat meenemen van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 1 uur geleden zei Tim': Absoluut geen penalty. Azpilicueta houdt Saka heel even vast en daarna trekt Saka Azpilicueta volledig naar de grond. Dat eerste gebeurt een miljard keer per wedstrijd, dat tweede is de overtreding. Had een vrije trap voor Chelsea moeten zijn. 1 uur geleden zei sennid: Las net dat Saka zegt: ik moest mij wel laten vallen, met andere woorden hij kon eigenlijk gewoon doorgaan maar liet zich vallen in de hoop een penalty te krijgen. 53 minuten geleden zei W00t: Ik wil net zeggen, had eerder een vrije trap voor Chelsea moeten zijn. Niet dat het hele gebeuren iets af zou doen aan het resultaat maar goed. Oke, compensatie dan voor bijvoorbeeld Mount die 2x geel had moeten hebben of al die vele penalty's wij onterecht tegen krijgen. Maar met 2-3 hadden we als nog gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Oke, compensatie dan voor bijvoorbeeld Mount die 2x geel had moeten hebben of al die vele penalty's wij onterecht tegen krijgen. Maar met 2-3 hadden we als nog gewonnen. Sick bro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Sick bro Wat geweldig mooie tegeltje photshop freaking love it bruv. Mad skillz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 47 minuten geleden zei La Pulga: Ten Haggie is dus officieel rond nu. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat meenemen van Ajax. Voor als nog staat Mitchell van der Gaag op de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 53 minuten geleden zei La Pulga: Ten Haggie is dus officieel rond nu. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat meenemen van Ajax. Enige speler die hij meeneemt, is Timber, gok ik zo. Je wil daar als nieuwe coach nog meer groepjesvorming voorkomen, lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten